Zima wcale nie jest zła – bawimy się na śniegu i ty, i ja! [PNP – dzieci starsze]

Zespół redakcyjny PNP  
Grudzień 2015

Cele ogólne: • podejmowanie przez dzieci działań badawczych w celu uchwycenia zmian atmosferycznych typowych dla zimy; • bogacenie wiedzy dzieci na temat zmian w przyrodzie zachodzących zimą; • dbałość o sprawność ruchową dzieci poprzez organizowanie zajęć i zabaw w pomieszczeniach i na świeżym... więcej
Pobierz plik

Ten plik można pobrać za pomocą SMS (7.38 PLN brutto) lub wpisując kod do pobierania.

Pomoce dydaktyczne 12
Jak pobierać?
Informacje o pliku
Typ pliku: pdf
Wielkość pliku: 2454.42 kb
Id: 5427

Zobacz również

edukacja przyrodnicza
pięciolatek
pogoda
scenariusz zajęć
zima

Więcej w podobnej tematyce znajdziesz klikając w jeden z tagów:
edukacja przyrodnicza
pięciolatek
pogoda
scenariusz zajęć
zima


lub skorzystaj z wyszukiwarki

Więcej z działu

Przewodnik Nauczyciela Przedszkola

Więcej z tego numeru

Grudzień 2015

Propozycje aktywności pomocne w trakcie planowania pracy wychowawczo-dydaktycznej dla dzieci starszych na styczeń.

Materiał stanowi część Przewodnika Nauczyciela Przedszkola. Pobierając go zapoznaj się także z artykułem „Czym jest Przewodnik Nauczyciela Przedszkola i dlaczego powstał?”, w którym znajdziesz wiele istotnych wskazówek dotyczących korzystania z niego.
Cele ogólne: • podejmowanie przez dzieci działań badawczych w celu uchwycenia zmian atmosferycznych typowych dla zimy; • bogacenie wiedzy dzieci na temat zmian w przyrodzie zachodzących zimą; • dbałość o sprawność ruchową dzieci poprzez organizowanie zajęć i zabaw w pomieszczeniach i na świeżym powietrzu; • poznanie wybranych zimowych dyscyplin sportowych; • uwrażliwianie dzieci na dbałość o bezpieczeństwo podczas podejmowania zimowych zabaw; • rozwijanie umiejętności przeliczenia i porównywania liczebności oraz klasyfikowania; • wspomaganie dzieci w uczeniu się wierszy na pamięć oraz rozumieniu, czym jest poezja; • kształtowanie umiejętności reagowania ruchem na zmianę tempa w muzyce; • doskonalenie umiejętności współdziałania w zespole, dopasowania i organizacji własnych działań.