Akademia Edukacji posiada AKREDYTACJĘ Małopolskiego Kuratora Oświaty

Zobacz nas


  • Strony www dla przedszkoli Nasze strony to gotowe rozwiązanie. Dostajesz od nas wszystko co potrzebujesz do prowadzenia strony www przedszkola.

Kartka z kalendarza


Wiemy jak cenny jest Twój czas, dlatego co miesiąc otrzymujesz od nas komplet gotowych materiałów, które pomogą Ci przygotowywać się do zajęć – szybko, łatwo i przyjemnie!

Kiosk


Uzyskaj dostęp do ponad 2000 scenariuszy i artykułów dostępnych w naszym kiosku. Już od 18 zł miesięcznie.

Z wizytą w krainie bajek z literką „B” (scenariusz zajęć)

Beata Wańtowska   Styczeń 2014

Wybrane propozycje ze scenariusza: ● Z jakiej to bajki? – nauczycielka rozkłada na dywanie wyrazy określające przedmioty z różnych bajek, np. pantofelek, buty, lampa, koszyk, piernik. Dzieci przyporządkowują wybrany wyraz do ilustracji określonej bajki. ● Czarodziejski kapelusz – dzieci siedząc w ... więcej
Pobierz
Ten plik można pobrać za pomocą przelewu (1.99 PLN brutto) lub za pomocą pobrań dołączanych do miesięcznika BLIŻEJ PRZEDSZKOLA.
Pomoce dydaktyczne 3
Pobierz pomoce dydaktyczne wykorzystane w tym scenariuszu. Pliki umieszczone są do osobnego pobrania

Więcej z tego numeru

Styczeń 2014

Teraz popularne

zobacz więcej

Ostatnio pobierane

Scenariuszowi towarzyszą gotowe pomoce dydaktyczne:
  • podkład do piosenki „Moc wyobraźni” (wraz z zapisem nutowym i tekstem) – znajdziesz go TU;
  • ilustracje obrazujące różne bajki i baśnieTU;
  • karty pracy i ilustracje do ćwiczeń – TU.
Uwzględniono w nim następujące cele szczegółowe – dziecko:
  • wyszukuje literkę „b” pośród innych wyrazów;
  • dobiera wyraz do określonego obrazka;
  • dzieli wyrazy na sylaby;
  • wymyśla treści bajki według własnego pomysłu;
  • wyszukuje wyrazy niepasujące do podanej bajki;
  • odnajduje litery w tytułach bajek.
Wybrane propozycje ze scenariusza: ● Z jakiej to bajki? – nauczycielka rozkłada na dywanie wyrazy określające przedmioty z różnych bajek, np. pantofelek, buty, lampa, koszyk, piernik. Dzieci przyporządkowują wybrany wyraz do ilustracji określonej bajki. ● Czarodziejski kapelusz – dzieci siedząc w kole, przekazują sobie kapelusz. Na przerwę w muzyce dziecko, które trzyma kapelusz, opowiada bajkę według własnego pomysłu. Następne dziecko na przerwę w muzyce kontynuuje opowieść. ● Bajkowe pary – na dywanie rozłożone są odwrócone obrazki z symbolami bajek oraz ich opisy. Dzieci chodzą po sali, a na przerwę w muzyce dobierają się parami: obrazek – wyraz.

Pomoce

Pliki umieszczone są do osobnego pobrania

Bądź jeszcze BLIŻEJ

Zapisując się na nasz newsletter otrzymasz na swoją skrzynkę mailową pomysły i inspiracje na zajęcia z przedszkolakami oraz informacje o nowych publikacjach, szkoleniach, a także… wyjątkowych promocjach!
Zapisz się!
Kupuj, zbieraj punkty, wymieniaj na nagrody! Sprawdź program Skarbonka