Akademia Edukacji posiada AKREDYTACJĘ Małopolskiego Kuratora Oświaty

Zobacz nas


  • Strony www dla przedszkoli Nasze strony to gotowe rozwiązanie. Dostajesz od nas wszystko co potrzebujesz do prowadzenia strony www przedszkola.

bliżej MAX nowość

Nieograniczony dostęp do scenariuszy, filmów oraz piosenek. Bliżej MAX łączy wszystkie nasze usługi w jeden wygodny i tani abonament! Subskrybując bliżej MAX, otrzymujesz dodatkowo plany tygodniowe, atrakcyjne zestawy pomocy, a także 10 pobrań, które możesz użyć do dowolnych pomocy dydaktycznych ze strony www.blizejprzedszkola.pl 


Kartka z kalendarza


Wiemy jak cenny jest Twój czas, dlatego co miesiąc otrzymujesz od nas komplet gotowych materiałów, które pomogą Ci przygotowywać się do zajęć – szybko, łatwo i przyjemnie!

Z wizytą w krainie bajek z literką „B” (scenariusz zajęć)

Beata Wańtowska   Styczeń 2014

Wybrane propozycje ze scenariusza: ● Z jakiej to bajki? – nauczycielka rozkłada na dywanie wyrazy określające przedmioty z różnych bajek, np. pantofelek, buty, lampa, koszyk, piernik. Dzieci przyporządkowują wybrany wyraz do ilustracji określonej bajki. ● Czarodziejski kapelusz – dzieci siedząc w ... więcej
Pobierz
Ten plik można kupić za pomocą przelewu (1.99 PLN brutto) lub za pomocą pobrań dołączanych do miesięcznika BLIŻEJ PRZEDSZKOLA lub usługi bliżej MAX.
Pomoce dydaktyczne 3
Pobierz pomoce dydaktyczne wykorzystane w tym scenariuszu. Pliki umieszczone są do osobnego pobrania
Scenariuszowi towarzyszą gotowe pomoce dydaktyczne:
  • podkład do piosenki „Moc wyobraźni” (wraz z zapisem nutowym i tekstem) – znajdziesz go TU;
  • ilustracje obrazujące różne bajki i baśnieTU;
  • karty pracy i ilustracje do ćwiczeń – TU.
Uwzględniono w nim następujące cele szczegółowe – dziecko:
  • wyszukuje literkę „b” pośród innych wyrazów;
  • dobiera wyraz do określonego obrazka;
  • dzieli wyrazy na sylaby;
  • wymyśla treści bajki według własnego pomysłu;
  • wyszukuje wyrazy niepasujące do podanej bajki;
  • odnajduje litery w tytułach bajek.
Wybrane propozycje ze scenariusza: ● Z jakiej to bajki? – nauczycielka rozkłada na dywanie wyrazy określające przedmioty z różnych bajek, np. pantofelek, buty, lampa, koszyk, piernik. Dzieci przyporządkowują wybrany wyraz do ilustracji określonej bajki. ● Czarodziejski kapelusz – dzieci siedząc w kole, przekazują sobie kapelusz. Na przerwę w muzyce dziecko, które trzyma kapelusz, opowiada bajkę według własnego pomysłu. Następne dziecko na przerwę w muzyce kontynuuje opowieść. ● Bajkowe pary – na dywanie rozłożone są odwrócone obrazki z symbolami bajek oraz ich opisy. Dzieci chodzą po sali, a na przerwę w muzyce dobierają się parami: obrazek – wyraz.

Więcej z tego numeru

Styczeń 2014

Teraz popularne

zobacz więcej

Ostatnio pobierane

Pomoce

Pliki umieszczone są do osobnego pobrania

Bądź jeszcze BLIŻEJ

Zapisując się na nasz newsletter otrzymasz na swoją skrzynkę mailową pomysły i inspiracje na zajęcia z przedszkolakami oraz informacje o nowych publikacjach, szkoleniach, a także… wyjątkowych promocjach!
Zapisz się!
Poznaj naszą nową gazetkę promocyjną! Zobacz