bliżej MAX nowość
Nieograniczony dostęp do scenariuszy, filmów oraz piosenek. Bliżej MAX łączy wszystkie nasze usługi w jeden wygodny i tani abonament! Subskrybując bliżej MAX, otrzymujesz dodatkowo plany tygodniowe, atrakcyjne zestawy pomocy, a także 10 pobrań, które możesz użyć do dowolnych pomocy dydaktycznych ze strony www.blizejprzedszkola.pl
nr 11.278/2024 - materiały na grudzień Październik 2024
nr 10.277/2024 - materiały na listopad Wrzesień 2024
nr 9.276/2024 - materiały na październik Lipiec-sierpień 2024
nr 7-8.274-275/2024 - materiały na cały rok Czerwiec 2024
nr 6.273/2024 - materiały na wrzesień Maj 2024
nr 5.272/2024 - materiały na czerwiec Kwiecień 2024
nr 4.271/2024 - materiały na maj Marzec 2024
nr 3.270/2024 - materiały na kwiecień Luty 2024
nr 2.269/2024 - materiały na marzec Styczeń 2024
nr 01.268/2024 - materiały na luty Grudzień 2023
nr 12.267/2023 - materiały na styczeń Listopad 2023
nr 11.266/2023 - materiały na grudzień
Kartka z kalendarza
Wiemy jak cenny jest Twój czas, dlatego co miesiąc otrzymujesz od nas komplet gotowych materiałów, które pomogą Ci przygotowywać się do zajęć – szybko, łatwo i przyjemnie!
Wielkość: 597.27 kb
Stron: 2
Id: 932
Wymarzony plac zabaw (scenariusz spotkania z rodzicami dla dzieci 5-6-letnich)
Obserwując na przestrzeni lat zaangażowanie rodziców w życie przedszkolne i szkolne ich pociech, można dojść do wniosku, że staje się ono coraz słabsze. Rodzice wiele czasu przeznaczają na zapewnienie jak najlepszych warunków materialnych dzieciom, „gubiąc” niejednokrotnie ... więcej
Ten plik można kupić za pomocą przelewu (2.99 PLN brutto) lub za pomocą pobrań dołączanych do miesięcznika BLIŻEJ PRZEDSZKOLA lub usługi bliżej MAX.
Obserwując na przestrzeni lat zaangażowanie rodziców w życie przedszkolne i szkolne ich pociech, można dojść do wniosku, że staje się ono coraz słabsze. Rodzice wiele czasu przeznaczają na zapewnienie jak najlepszych warunków materialnych dzieciom, „gubiąc” niejednokrotnie wartości związane z wychowaniem. Najchętniej organizują wolny czas dziecka, posyłając je na dodatkowe, płatne zajęcia poza domem. Są one – owszem – wartościowe, ale nie zastąpią bezpośredniego kontaktu z rodzicami i płynących z niego korzyści. Rodzice często nie zdają sobie sprawy z radości, jaką sprawiają swojemu dziecku, wykonując wraz z nim choćby najprostsze czynności. Zadaniem nauczyciela-wychowawcy jest wyjście naprzeciw tym potrzebom. Sposobem realizacji może być organizowanie wspólnych spotkań i zabaw zaspokajających nie tylko indywidualne potrzeby dziecka, ale również integrujących zespół klasowy oraz dających możliwość obserwowania relacji między rodzicem a dzieckiem. Poniżej przykładowy scenariusz takiego spotkania.
Autorkami scenariusza są Ewa Błahuta, Renata Jędrzejewska i Daria Rafalska (nauczycielki ze Szkoły Podstawowej nr 1 w Grodzisku Mazowieckim).