Wiosna grządki ukwieciła, ziemia się zazieleniła! [PNP – dzieci starsze]
Zespół redakcyjny PNP
Luty 2016
Cele ogólne: budzenie zainteresowania przyrodą i poszerzanie wiadomości o wiośnie; stwarzanie dzieciom okazji do obserwowania i dostrzegania cykliczności pór roku, wraz z charakterystycznymi dla nich zjawiskami atmosferycznymi; organizowanie sytuacji sprzyjających prowadzeniu obserwacji ptaków i ic... więcej
Pobierz
Pomoce dydaktyczne 10
Ten plik można pobrać za pomocą przelewu (7.99 PLN brutto) lub za pomocą pobrań dołączanych do miesięcznika BLIEJ PRZEDSZKOLA.
Cele ogólne: budzenie zainteresowania przyrodą i poszerzanie wiadomości o wiośnie; stwarzanie dzieciom okazji do obserwowania i dostrzegania cykliczności pór roku, wraz z charakterystycznymi dla nich zjawiskami atmosferycznymi; organizowanie sytuacji sprzyjających prowadzeniu obserwacji ptaków i ic... więcej
Ten plik można pobrać za pomocą przelewu (7.99 PLN brutto) lub za pomocą pobrań dołączanych do miesięcznika BLIEJ PRZEDSZKOLA.
Zobacz również
edukacja przyrodniczapięciolatekscenariusz zajęćwiosenne dniwiosnazjawiska atmosferyczne
Ostatnio pobierane
Znajdź dla siebie
lato
wakacje
dyżur wakacyjny
metody
trzylatek
czterolatek
pięciolatek
sześciolatek
matematyka
czytanie
język angielski
integracja
ekologia
technika
plastyka
mowa
muzyka
percepcja wzrokowa
percepcja słuchowa
sprawność ruchowa
kompetencje społeczne
rozumowanie przyczynowo-skutkowe
rozwój manualny
eksperyment
prawo oświatowe
czytanie globalne
zabawa
zjawiska atmosferyczne
Propozycje aktywności pomocne w trakcie planowania pracy wychowawczo-dydaktycznej dla dzieci starszych na marzec.
Materiał stanowi część Przewodnika Nauczyciela Przedszkola. Pobierając go zapoznaj się także z artykułem „Czym jest Przewodnik Nauczyciela Przedszkola i dlaczego powstał?”, w którym znajdziesz wiele istotnych wskazówek dotyczących korzystania z niego.
Cele ogólne: budzenie zainteresowania przyrodą i poszerzanie wiadomości o wiośnie; stwarzanie dzieciom okazji do obserwowania i dostrzegania cykliczności pór roku, wraz z charakterystycznymi dla nich zjawiskami atmosferycznymi; organizowanie sytuacji sprzyjających prowadzeniu obserwacji ptaków i ich zwyczajów; stwarzanie okazji do uważnego słuchania utworów literackich, analizowania ich treści i wyciągania wniosków; doskonalenie umiejętności przewidywania dalszej części opowiadania, zakończenia historyjki; usprawnianie umiejętności dokonywania analizy i syntezy słuchowej oraz rozpoznawania odgłosów z najbliższego otoczenia; wykonywanie prac plastycznych różnymi technikami.
Pomoce
Pliki umieszczone są do osobnego pobrania
Jeśli jesteśmy bliscy Twojemu sercu, sprawdź, jak możesz nam pomóc zobacz