Akademia Edukacji posiada AKREDYTACJĘ Małopolskiego Kuratora Oświaty

Zobacz nas


  • Strony www dla przedszkoli Nasze strony to gotowe rozwiązanie. Dostajesz od nas wszystko co potrzebujesz do prowadzenia strony www przedszkola.

bliżej MAX nowość

Nieograniczony dostęp do scenariuszy, filmów oraz piosenek. Bliżej MAX łączy wszystkie nasze usługi w jeden wygodny i tani abonament! Subskrybując bliżej MAX, otrzymujesz dodatkowo plany tygodniowe, atrakcyjne zestawy pomocy, a także 10 pobrań, które możesz użyć do dowolnych pomocy dydaktycznych ze strony www.blizejprzedszkola.pl 


Kartka z kalendarza


Wiemy jak cenny jest Twój czas, dlatego co miesiąc otrzymujesz od nas komplet gotowych materiałów, które pomogą Ci przygotowywać się do zajęć – szybko, łatwo i przyjemnie!

W którym sklepie znajdziesz bułki, a gdzie książki zdejmiesz z półki? [PNP – dzieci młodsze]

Zespół redakcyjny PNP   Styczeń 2016

Cele ogólne: • wzbogacenie wiadomości i słownika dzieci w zakresie rodzajów sklepów i produktów w nich dostępnych; • stwarzanie możliwości porównywania ciężaru przedmiotów poprzez manipulowanie i ważenie na wadze szalkowej – stosowanie określeń: ciężki, cięższy, lekki, lżejszy, waży tyle samo; ... więcej
Pobierz
Ten plik można pobrać bezpłatnie.
Pomoce dydaktyczne 8
Pobierz pomoce dydaktyczne wykorzystane w tym scenariuszu. Pliki umieszczone są do osobnego pobrania

 

 

Propozycje aktywności pomocne w trakcie planowania pracy wychowawczo-dydaktycznej dla dzieci młodszych na luty.Materiał stanowi część Przewodnika Nauczyciela Przedszkola. Pobierając go zapoznaj się także z artykułem „Czym jest Przewodnik Nauczyciela Przedszkola i dlaczego powstał?”, w którym znajdziesz wiele istotnych wskazówek dotyczących korzystania z niego.

 

 

 


Cele ogólne: • wzbogacenie wiadomości i słownika dzieci w zakresie rodzajów sklepów i produktów w nich dostępnych; • stwarzanie możliwości porównywania ciężaru przedmiotów poprzez manipulowanie i ważenie na wadze szalkowej – stosowanie określeń: ciężki, cięższy, lekki, lżejszy, waży tyle samo; • stwarzanie okazji do używania zwrotów grzecznościowych i prowadzenia rozmowy w formie dialogu podczas inicjowanej przez nauczyciela zabawy w sklep oraz w sytuacjach codziennych; • doskonalenie wrażliwości zmysłowej (wzrok, słuch, dotyk, węch, smak); • poznanie wybranych możliwości radzenia sobie w sytuacjach zagrażających własnemu bezpieczeństwu (zgubienie się w sklepie); • stwarzanie okazji do sensownego grupowania, segregowania różnych obiektów i słownego uzasadniania, dlaczego do siebie pasują lub nie; • doskonalenie umiejętności maszerowania przy muzyce oraz interpretowania ruchem i gestem utworów instrumentalnych.

Więcej z tego numeru

Styczeń 2016

Teraz popularne

zobacz więcej

Ostatnio pobierane

Bądź jeszcze BLIŻEJ

Zapisując się na nasz newsletter otrzymasz na swoją skrzynkę mailową pomysły i inspiracje na zajęcia z przedszkolakami oraz informacje o nowych publikacjach, szkoleniach, a także… wyjątkowych promocjach!
Zapisz się!
Akademia Dziecięcej Matematyki® dla Rad Pedagogicznych sprawdź