
Pisankowa moda (zabawy muzyczne)
Katarzyna Bayer
Marzec 2014
Wybrana pozycja ze scenariusza: Zabawa z kurczaczkami (Katarzyna Bayer). Nauczyciel wybiera jedno dziecko, które będzie odrywało rolę kury. Pozostałe dzieci będą kurczakami. Do zabawy należy przygotować szarfy bądź obręcze w ilości o jedną mniej niż liczba dzieci odrywających role kurczaków. Nauczy... więcej
Wybrana pozycja ze scenariusza: Zabawa z kurczaczkami (Katarzyna Bayer). Nauczyciel wybiera jedno dziecko, które będzie odrywało rolę kury. Pozostałe dzieci będą kurczakami. Do zabawy należy przygotować szarfy bądź obręcze w ilości o jedną mniej niż liczba dzieci odrywających role kurczaków. Nauczy... więcej
Pobierz
Ten plik można pobrać za pomocą SMS (3.69 PLN brutto) lub za pomocą pobrań.
Pomoce dydaktyczne 2
Scenariuszowi towarzyszą gotowe pomoce dydaktyczne – podkład do piosenki „Wiosno, wiosenko” w wersji wokalnej (TU) i w wersji instrumentalnej (TU).
Oczekiwania na Wielkanoc umilą piosenki, scenka z podziałem na role oraz zabawa z kurczaczkami!
Wybrana pozycja ze scenariusza: Zabawa z kurczaczkami (Katarzyna Bayer). Nauczyciel wybiera jedno dziecko, które będzie odrywało rolę kury. Pozostałe dzieci będą kurczakami. Do zabawy należy przygotować szarfy bądź obręcze w ilości o jedną mniej niż liczba dzieci odrywających role kurczaków. Nauczyciel rozkłada obręcze/szarfy. Podczas recytacji wiersza kurczaki chodzą po sali, naśladują dziobanie ziarenek itp. Mama kura przygląda się dzieciom i je pilnuje. Na słowa ko – ko – ko… kurczaki mają za zadanie jak najszybciej wejść do domku – szarfy/obręczy. Dziecko, które nie znajdzie dla siebie szarfy, odpada z gry. Do kolejnego powtórzenia zabawy należy zmniejszyć liczbę szarf o jedną. „Małe kurczaczki po łączce biegały, małe kurczaczki pobawić się chciały. A mama kura wszystkie je wołała, by przyszły do niej, mama kura chciała. Ko – ko – ko –ko – ko – ko…”
Oczekiwania na Wielkanoc umilą piosenki, scenka z podziałem na role oraz zabawa z kurczaczkami!
Wybrana pozycja ze scenariusza: Zabawa z kurczaczkami (Katarzyna Bayer). Nauczyciel wybiera jedno dziecko, które będzie odrywało rolę kury. Pozostałe dzieci będą kurczakami. Do zabawy należy przygotować szarfy bądź obręcze w ilości o jedną mniej niż liczba dzieci odrywających role kurczaków. Nauczyciel rozkłada obręcze/szarfy. Podczas recytacji wiersza kurczaki chodzą po sali, naśladują dziobanie ziarenek itp. Mama kura przygląda się dzieciom i je pilnuje. Na słowa ko – ko – ko… kurczaki mają za zadanie jak najszybciej wejść do domku – szarfy/obręczy. Dziecko, które nie znajdzie dla siebie szarfy, odpada z gry. Do kolejnego powtórzenia zabawy należy zmniejszyć liczbę szarf o jedną. „Małe kurczaczki po łączce biegały, małe kurczaczki pobawić się chciały. A mama kura wszystkie je wołała, by przyszły do niej, mama kura chciała. Ko – ko – ko –ko – ko – ko…”