Akademia Edukacji posiada AKREDYTACJĘ Małopolskiego Kuratora Oświaty

Zobacz nas


  • Strony www dla przedszkoli Nasze strony to gotowe rozwiązanie. Dostajesz od nas wszystko co potrzebujesz do prowadzenia strony www przedszkola.

bliżej MAX

Nielimitowany dostęp do scenariuszy, filmów i piosenek – wszystko w jednym miejscu! BLIŻEJ MAX to wygodny i korzystny abonament, który łączy wszystkie nasze usługi. Subskrybując, zyskujesz dodatkowo:

  • gotowe plany miesięczne i tygodniowe,
  • atrakcyjne zestawy pomocy dydaktycznych,
  • 10 pobrań, które możesz wykorzystać na dowolne materiały ze strony blizejprzedszkola.pl.

Kartka z kalendarza


Wiemy jak cenny jest Twój czas, dlatego co miesiąc otrzymujesz od nas komplet gotowych materiałów, które pomogą Ci przygotowywać się do zajęć – szybko, łatwo i przyjemnie!

Na majowej łące przypatrz się biedronce [PNP – dzieci młodsze]

Zespół redakcyjny PNP   Kwiecień 2016

Cele ogólne: stwarzanie okazji do obserwowania przyrody (bogactwa kwiatów i owadów) na łące, w ogrodzie przedszkolnym i w najbliższym otoczeniu; organizowanie sytuacji sprzyjających poznaniu wybranych gatunków zwierząt i środowisk, w których żyją; wdrażanie do przestrzegania zasady „szanujemy przyro... więcej
Pobierz
Ten plik można kupić za pomocą przelewu (7.99 PLN brutto) lub za pomocą pobrań dołączanych do miesięcznika BLIŻEJ PRZEDSZKOLA lub usługi bliżej MAX.
Pomoce dydaktyczne 11
Pobierz pomoce dydaktyczne wykorzystane w tym scenariuszu. Pliki umieszczone są do osobnego pobrania

Propozycje aktywności pomocne w trakcie planowania pracy wychowawczo-dydaktycznej dla dzieci młodszych na maj.

Materiał stanowi część Przewodnika Nauczyciela Przedszkola. Pobierając go zapoznaj się także z artykułem „Czym jest Przewodnik Nauczyciela Przedszkola i dlaczego powstał?”, w którym znajdziesz wiele istotnych wskazówek dotyczących korzystania z niego.

Cele ogólne: stwarzanie okazji do obserwowania przyrody (bogactwa kwiatów i owadów) na łące, w ogrodzie przedszkolnym i w najbliższym otoczeniu; organizowanie sytuacji sprzyjających poznaniu wybranych gatunków zwierząt i środowisk, w których żyją; wdrażanie do przestrzegania zasady „szanujemy przyrodę”; stwarzanie okazji do łączenia skutku z przyczyną (układanie historyjek obrazkowych); kształtowanie orientacji w przestrzeni (używanie określeń: do przodu, do tyłu, przed, za, pod, na, nad, między, wewnątrz, na zewnątrz) oraz doskonalenie orientacji w schemacie własnego ciała; kształtowanie umiejętności przeliczania, dokładania o jeden więcej i ponownego ustalania liczby elementów; wdrażanie do umiejętności interpretowania ruchem utworów instrumentalnych, w tym utworów muzyki klasycznej; zachęcanie dzieci do udziału w zabawach i ćwiczeniach doskonalących pamięć.

Więcej z tego numeru

Kwiecień 2016

Teraz popularne

zobacz więcej

Ostatnio pobierane