Akademia Edukacji posiada AKREDYTACJĘ Małopolskiego Kuratora Oświaty
Typ: pdf
Wielkość: 6321.98 kb
Id: 5719

Na majowej łące przypatrz się biedronce [PNP – dzieci młodsze]

Zespół redakcyjny PNP   Kwiecień 2016

Cele ogólne: stwarzanie okazji do obserwowania przyrody (bogactwa kwiatów i owadów) na łące, w ogrodzie przedszkolnym i w najbliższym otoczeniu; organizowanie sytuacji sprzyjających poznaniu wybranych gatunków zwierząt i środowisk, w których żyją; wdrażanie do przestrzegania zasady „szanujemy przyro... więcej
Pobierz Ten plik można pobrać za pomocą SMS (7.38 PLN brutto) lub za pomocą pobrań.
Pomoce dydaktyczne 11

Zobacz również

czterolatekedukacja przyrodniczaekologiascenariusz zajęćtrzylatekbliżej pieska

Więcej w podobnej tematyce znajdziesz klikając w jeden z tagów
lub skorzystaj z wyszukiwarki

Więcej z działu

Przewodnik Nauczyciela Przedszkola

Więcej z tego numeru

Kwiecień 2016

Propozycje aktywności pomocne w trakcie planowania pracy wychowawczo-dydaktycznej dla dzieci młodszych na maj.

Materiał stanowi część Przewodnika Nauczyciela Przedszkola. Pobierając go zapoznaj się także z artykułem „Czym jest Przewodnik Nauczyciela Przedszkola i dlaczego powstał?”, w którym znajdziesz wiele istotnych wskazówek dotyczących korzystania z niego.

Cele ogólne: stwarzanie okazji do obserwowania przyrody (bogactwa kwiatów i owadów) na łące, w ogrodzie przedszkolnym i w najbliższym otoczeniu; organizowanie sytuacji sprzyjających poznaniu wybranych gatunków zwierząt i środowisk, w których żyją; wdrażanie do przestrzegania zasady „szanujemy przyrodę”; stwarzanie okazji do łączenia skutku z przyczyną (układanie historyjek obrazkowych); kształtowanie orientacji w przestrzeni (używanie określeń: do przodu, do tyłu, przed, za, pod, na, nad, między, wewnątrz, na zewnątrz) oraz doskonalenie orientacji w schemacie własnego ciała; kształtowanie umiejętności przeliczania, dokładania o jeden więcej i ponownego ustalania liczby elementów; wdrażanie do umiejętności interpretowania ruchem utworów instrumentalnych, w tym utworów muzyki klasycznej; zachęcanie dzieci do udziału w zabawach i ćwiczeniach doskonalących pamięć.