
Mali złośnicy - sposoby radzenia sobie ze złością (scenariusz zajęć)
Beata Wańtowska
Luty 2014
Wybrane propozycje ze scenariusza: ● Gdy jestem zła, to robię tak… Dzieci stoją w kole – prowadząca wybiera chętną osobę do środka koła. Wybrane dziecko stojąc w kole, wypowiada zdanie „Jestem Iwonka. Gdy jestem zła, to robię tak…”. Następnie pokazuje mimiką, ruchem, gestem, co robi, kiedy jest zła... więcej
Wybrane propozycje ze scenariusza: ● Gdy jestem zła, to robię tak… Dzieci stoją w kole – prowadząca wybiera chętną osobę do środka koła. Wybrane dziecko stojąc w kole, wypowiada zdanie „Jestem Iwonka. Gdy jestem zła, to robię tak…”. Następnie pokazuje mimiką, ruchem, gestem, co robi, kiedy jest zła... więcej
Pobierz
Ten plik można pobrać za pomocą SMS (1.23 PLN brutto) lub za pomocą pobrań.
Pomoce dydaktyczne 2
Scenariuszowi towarzyszą gotowe pomoce dydaktyczne:
- podkład do piosenki „Chwyćmy się za ręce” - znajdziesz go TU;
- portretowe fotografie dzieci (do określania uchwyconych emocji) - TU;
- sylwety do animacji treści opowiadania - TU.
- poprawnie nazywa stany emocjonalne;
- kształci umiejętność wypowiadania własnych przeżyć i myśli;
- uczy się wyzbywania negatywnych emocji i zamieniania ich w pozytywne reakcje;
- dąży do akceptacji innych i tolerancji.