Kolorowa zima (scenariusz zajęć plastycznych)
Dominika Góra
Styczeń 2014
● Barwy podstawowe. Prezentacja buteleczek z farbami w kolorach podstawowych. Dzisiaj wykonamy obrazki, ale możemy wykorzystać tylko te trzy farby. Jak to zrobić, by obrazki były jak najbardziej kolorowe? (Poprzez odpowiednie wymieszanie farb). ● Kolorowa woda. Wpuszczenie do butelek z wodą po kilk... więcej
Pobierz
Pomoce dydaktyczne 1
Ten plik można pobrać za pomocą przelewu (1.99 PLN brutto) lub za pomocą pobrań dołączanych do miesięcznika BLIEJ PRZEDSZKOLA.
● Barwy podstawowe. Prezentacja buteleczek z farbami w kolorach podstawowych. Dzisiaj wykonamy obrazki, ale możemy wykorzystać tylko te trzy farby. Jak to zrobić, by obrazki były jak najbardziej kolorowe? (Poprzez odpowiednie wymieszanie farb). ● Kolorowa woda. Wpuszczenie do butelek z wodą po kilk... więcej
Ten plik można pobrać za pomocą przelewu (1.99 PLN brutto) lub za pomocą pobrań dołączanych do miesięcznika BLIEJ PRZEDSZKOLA.
Ostatnio pobierane
Znajdź dla siebie
lato
zakończenie
dyżur wakacyjny
metody
trzylatek
czterolatek
pięciolatek
sześciolatek
matematyka
czytanie
język angielski
integracja
ekologia
technika
plastyka
mowa
muzyka
percepcja wzrokowa
percepcja słuchowa
sprawność ruchowa
kompetencje społeczne
rozumowanie przyczynowo-skutkowe
rozwój manualny
eksperyment
prawo oświatowe
czytanie globalne
zabawa
zjawiska atmosferyczne
Scenariusz zajęć dla dzieci 4- i 5-letnich, w którym ujęto następujące cele:
● Barwy podstawowe. Prezentacja buteleczek z farbami w kolorach podstawowych. Dzisiaj wykonamy obrazki, ale możemy wykorzystać tylko te trzy farby. Jak to zrobić, by obrazki były jak najbardziej kolorowe? (Poprzez odpowiednie wymieszanie farb). ● Kolorowa woda. Wpuszczenie do butelek z wodą po kilka kropel żółtego, niebieskiego i czerwonego tuszu. Wykorzystanie próbników do określenia, które kolory należy zmieszać, by otrzymać kolory pochodne: pomarańczowy, zielony i fioletowy. Przelanie do pustych butelek wody w odpowiednich kolorach – stworzenie barw pochodnych. Umieszenie kolorowej wody w balonikach. W trakcie spaceru baloniki zostawiane są w przedszkolnym ogródku do zamarznięcia. Na drugi dzień balony przekłuwamy. Kolorowe lodowe kule można wykorzystać do ozdobienia wejścia przedszkola.
- doskonalenie znajomości barw podstawowych i pochodnych;
- rozwijanie zainteresowań plastycznych, poznawanie nowych technik plastycznych;
- wdrażanie do umiejętności postępowania zgodnie z instrukcją słowną.
● Barwy podstawowe. Prezentacja buteleczek z farbami w kolorach podstawowych. Dzisiaj wykonamy obrazki, ale możemy wykorzystać tylko te trzy farby. Jak to zrobić, by obrazki były jak najbardziej kolorowe? (Poprzez odpowiednie wymieszanie farb). ● Kolorowa woda. Wpuszczenie do butelek z wodą po kilka kropel żółtego, niebieskiego i czerwonego tuszu. Wykorzystanie próbników do określenia, które kolory należy zmieszać, by otrzymać kolory pochodne: pomarańczowy, zielony i fioletowy. Przelanie do pustych butelek wody w odpowiednich kolorach – stworzenie barw pochodnych. Umieszenie kolorowej wody w balonikach. W trakcie spaceru baloniki zostawiane są w przedszkolnym ogródku do zamarznięcia. Na drugi dzień balony przekłuwamy. Kolorowe lodowe kule można wykorzystać do ozdobienia wejścia przedszkola.
Jeśli jesteśmy bliscy Twojemu sercu, sprawdź, jak możesz nam pomóc zobacz