Akademia Edukacji posiada AKREDYTACJĘ Małopolskiego Kuratora Oświaty

Zobacz nas


  • Strony www dla przedszkoli Nasze strony to gotowe rozwiązanie. Dostajesz od nas wszystko co potrzebujesz do prowadzenia strony www przedszkola.

Kartka z kalendarza


Wiemy jak cenny jest Twój czas, dlatego co miesiąc otrzymujesz od nas komplet gotowych materiałów, które pomogą Ci przygotowywać się do zajęć – szybko, łatwo i przyjemnie!

Kiosk


Uzyskaj dostęp do ponad 2000 scenariuszy i artykułów dostępnych w naszym kiosku. Już od 18 zł miesięcznie.

Każde dziecko ma prawo do zabawy (scenariusz zajęć)

Urszula Dobranowska    Luty 2014

Przykładowa propozycja ze scenariusza: Wprowadzenie do tematu. Nauczyciel umieszcza na tablicy ilustrację przedstawiającą dzieci bawiące się w sali przedszkolnej, na placu zabaw, w domu. Pyta: • Co robią dzieci? Czy waszym zdaniem te dzieci są szczęśliwe? • Po czym to poznajecie? Jakie mają miny? N... więcej
Pobierz
Ten plik można pobrać za pomocą przelewu (1.99 PLN brutto) lub za pomocą pobrań dołączanych do miesięcznika BLIŻEJ PRZEDSZKOLA.
Pomoce dydaktyczne 2
Pobierz pomoce dydaktyczne wykorzystane w tym scenariuszu. Pliki umieszczone są do osobnego pobrania

Więcej z działu

O dziecięcych problemach

Więcej z tego numeru

Luty 2014

Teraz popularne

zobacz więcej

Ostatnio pobierane

Scenariuszowi towarzyszą gotowe pomoce dydaktyczne:
  • fotografie do treści zajęć - znajdziesz je TU;
  • podkład do piosenki „Mało nas” - TU;
  • plakat „Dzień Osób Niepełnosprawnych”, który został dołączony do bieżącego numeru - TU możesz go zobaczyć.
Określono w nim następujące cele:
  • rozwijanie relacji opartych na wzajemnym szacunku i akceptacji;
  • przestrzegają ustalonych umów i zasad;
  • pomagają mniej sprawnym koleżankom i kolegom.
Przykładowa propozycja ze scenariusza: Wprowadzenie do tematu. Nauczyciel umieszcza na tablicy ilustrację przedstawiającą dzieci bawiące się w sali przedszkolnej, na placu zabaw, w domu. Pyta: • Co robią dzieci? Czy waszym zdaniem te dzieci są szczęśliwe? • Po czym to poznajecie? Jakie mają miny? Następnie przypina do tablicy ilustrację przestawiającą dziewczynkę na wózku inwalidzkim i omawia z dziećmi, co przedstawia ilustracja: • O czym według was myśli dziewczynka siedząca na wózku? • Jaką ma minę?

Pomoce

Pliki umieszczone są do osobnego pobrania

MP3
Mało nas - podkład II (PD, mp3)

Bądź jeszcze BLIŻEJ

Zapisując się na nasz newsletter otrzymasz na swoją skrzynkę mailową pomysły i inspiracje na zajęcia z przedszkolakami oraz informacje o nowych publikacjach, szkoleniach, a także… wyjątkowych promocjach!
Zapisz się!
Kupuj, zbieraj punkty, wymieniaj na nagrody! Sprawdź program Skarbonka