Akademia Edukacji posiada AKREDYTACJĘ Małopolskiego Kuratora Oświaty

Zobacz nas


  • Strony www dla przedszkoli Nasze strony to gotowe rozwiązanie. Dostajesz od nas wszystko co potrzebujesz do prowadzenia strony www przedszkola.

bliżej MAX nowość

Nieograniczony dostęp do scenariuszy, filmów oraz piosenek. Bliżej MAX łączy wszystkie nasze usługi w jeden wygodny i tani abonament! Subskrybując bliżej MAX, otrzymujesz dodatkowo plany tygodniowe, atrakcyjne zestawy pomocy, a także 10 pobrań, które możesz użyć do dowolnych pomocy dydaktycznych ze strony www.blizejprzedszkola.pl 


Kartka z kalendarza


Wiemy jak cenny jest Twój czas, dlatego co miesiąc otrzymujesz od nas komplet gotowych materiałów, które pomogą Ci przygotowywać się do zajęć – szybko, łatwo i przyjemnie!

Każde dziecko ma prawo do zabawy (scenariusz zajęć)

Urszula Dobranowska    Luty 2014

Przykładowa propozycja ze scenariusza: Wprowadzenie do tematu. Nauczyciel umieszcza na tablicy ilustrację przedstawiającą dzieci bawiące się w sali przedszkolnej, na placu zabaw, w domu. Pyta: • Co robią dzieci? Czy waszym zdaniem te dzieci są szczęśliwe? • Po czym to poznajecie? Jakie mają miny? N... więcej
Pobierz
Ten plik można kupić za pomocą przelewu (1.99 PLN brutto) lub za pomocą pobrań dołączanych do miesięcznika BLIŻEJ PRZEDSZKOLA lub usługi bliżej MAX.
Pomoce dydaktyczne 2
Pobierz pomoce dydaktyczne wykorzystane w tym scenariuszu. Pliki umieszczone są do osobnego pobrania
Scenariuszowi towarzyszą gotowe pomoce dydaktyczne:
  • fotografie do treści zajęć - znajdziesz je TU;
  • podkład do piosenki „Mało nas” - TU;
  • plakat „Dzień Osób Niepełnosprawnych”, który został dołączony do bieżącego numeru - TU możesz go zobaczyć.
Określono w nim następujące cele:
  • rozwijanie relacji opartych na wzajemnym szacunku i akceptacji;
  • przestrzegają ustalonych umów i zasad;
  • pomagają mniej sprawnym koleżankom i kolegom.
Przykładowa propozycja ze scenariusza: Wprowadzenie do tematu. Nauczyciel umieszcza na tablicy ilustrację przedstawiającą dzieci bawiące się w sali przedszkolnej, na placu zabaw, w domu. Pyta: • Co robią dzieci? Czy waszym zdaniem te dzieci są szczęśliwe? • Po czym to poznajecie? Jakie mają miny? Następnie przypina do tablicy ilustrację przestawiającą dziewczynkę na wózku inwalidzkim i omawia z dziećmi, co przedstawia ilustracja: • O czym według was myśli dziewczynka siedząca na wózku? • Jaką ma minę?

Więcej z działu

O dziecięcych problemach

Więcej z tego numeru

Luty 2014

Teraz popularne

zobacz więcej

Ostatnio pobierane

Pomoce

Pliki umieszczone są do osobnego pobrania

Bądź jeszcze BLIŻEJ

Zapisując się na nasz newsletter otrzymasz na swoją skrzynkę mailową pomysły i inspiracje na zajęcia z przedszkolakami oraz informacje o nowych publikacjach, szkoleniach, a także… wyjątkowych promocjach!
Zapisz się!
Akademia Dziecięcej Matematyki® dla Rad Pedagogicznych sprawdź