Zobacz zawartość numeru 7-8/2019 z materiałami na różne okazje… zobacz
Akademia Edukacji posiada AKREDYTACJĘ Małopolskiego Kuratora Oświaty

Jesteśmy różni, a tak samo ważni… (scenariusz zajęć)

Magdalena Żujew  
Maj 2013

Przykładowa zabawa ze scenariusza: W dżungli. Opowieść ruchowa (opracowanie własne) do podkładu muzycznego. Dzieci poruszają się w rytm podkładu, wspólnie z nauczycielem ilustrują ruchem treść opowieści. Wyobraźcie sobie, że jesteśmy w dżungli. Wstaje kolejny dzień. Słońce wschodzi na horyzoncie. Wy... więcej
Pobierz plik

Ten plik można pobrać za pomocą SMS (2.46 PLN brutto) lub wpisując kod do pobierania.

Pomoce dydaktyczne 2
Jak pobierać?
Informacje o pliku
Typ pliku: pdf
Wielkość pliku: 1249.46 kb
Stron: 3
Id: 3331

Zobacz również

pięciolatek
rozwój społeczny
scenariusz zajęć
sześciolatek

Więcej w podobnej tematyce znajdziesz klikając w jeden z tagów:
pięciolatek
rozwój społeczny
scenariusz zajęć
sześciolatek


lub skorzystaj z wyszukiwarki

Więcej z działu

Umiejętności społeczne

Więcej z tego numeru

Maj 2013

Towarzyszą mu gotowe pomoce dydaktyczne:

  • plakaty prezentujące zwierzęta egzotyczne, który został dołączony do miesięcznika BLIŻEJ PRZEDSZKOLA – TU oraz TU można je zobaczyć;
  • sylwety zwierząt do przedstawienia – do pobrania TU;
  • podkład muzyczny do opowieści ruchowej – TU.
Scenariusz zajęć z zakresu wspomagania rozwoju społecznego dla dzieci pięcio-, sześcioletnich, w którym ujęto następujące cele szczegółowe – dzieci:
  • rozpoznają i nazywają uczucia bohaterów bajki;
  • rozumieją, czym jest szacunek do siebie i innych;
  • samodzielnie wyciągają wnioski z obejrzanego przedstawienia;
  • wykonują improwizację ruchową;
  • rozumieją zasady zabawy i aktywnie w niej uczestniczą;
  • zgodnie współpracują w grupie;
  • wykonują pracę plastyczną zgodnie z instrukcją.
Przykładowa zabawa ze scenariusza: W dżungli. Opowieść ruchowa (opracowanie własne) do podkładu muzycznego. Dzieci poruszają się w rytm podkładu, wspólnie z nauczycielem ilustrują ruchem treść opowieści. Wyobraźcie sobie, że jesteśmy w dżungli. Wstaje kolejny dzień. Słońce wschodzi na horyzoncie. Wychodzimy z namiotu, ziewamy, przeciągamy się. Wciągamy mocno powietrze, żeby poczuć zapach dżungli. Wybieramy się na wędrówkę. Pakujemy plecak i ruszamy. Wchodzimy między paprocie, podnosimy wysoko nogi, musimy się przedzierać przez gęstą roślinność. Patrzymy w górę – na drzewie siedzi małpa i przypatruje się nam uważnie. Przeskakuje z gałęzi na gałąź. Idziemy dalej. Ciii, coś słychać w oddali. Jakiś plusk. Rozchylamy liście i widzimy słonie, które zażywają porannej kąpieli (…).

Pomoce dydaktyczne

Pliki umieszczone są do osobnego pobrania