bliżej MAX
Nielimitowany dostęp do scenariuszy, filmów i piosenek – wszystko w jednym miejscu! BLIŻEJ MAX to wygodny i korzystny abonament, który łączy wszystkie nasze usługi. Subskrybując, zyskujesz dodatkowo:
- gotowe plany miesięczne i tygodniowe,
- atrakcyjne zestawy pomocy dydaktycznych,
- 10 pobrań, które możesz wykorzystać na dowolne materiały ze strony blizejprzedszkola.pl.
nr 12.291/2025 - materiały na styczeń Listopad 2025
nr 11.290/2025 - materiały na grudzień Październik 2025
nr 10.289/2025 - materiały na listopad Wrzesień 2025
nr 09.288/2025 - materiały na październik Lipiec-sierpień 2025
nr 07-08.286-287/2025 - materiały na cały rok Czerwiec 2025
nr 06.285/2025 - materiały na wrzesień Maj 2025
nr 05.284/2025 - materiały na czerwiec Kwiecień 2025
nr 04.283/2025 - materiały na maj Marzec 2025
nr 03.282/2025 - materiały na kwiecień Luty 2025
nr 02.281/2025 - materiały na marzec Styczeń 2025
nr 01.280/2025 - materiały na luty Grudzień 2024
nr 12.279/2024 - materiały na styczeń
Kartka z kalendarza
Wiemy jak cenny jest Twój czas, dlatego co miesiąc otrzymujesz od nas komplet gotowych materiałów, które pomogą Ci przygotowywać się do zajęć – szybko, łatwo i przyjemnie!
Wielkość: 22077.51 kb
Stron: 13
Id: 11125
Jesteśmy coraz starsi - zestaw
Scenariusz zajęć Jesteśmy coraz starsi dla dzieci starszych pochodzący z miesięcznika BLIŻEJ PRZEDSZKOLA nr 6.237/2021 wraz z skorelowanymi ilustracjami oraz plakatem dekoracyjnym "Nasze urodziny". Cele główne: rozwijanie kompetencji matematycznych; utrwalani... więcej
Ten plik można kupić za pomocą przelewu (8.99 PLN brutto). Pomoce dydaktyczne 2
Pobierz pomoce dydaktyczne wykorzystane w tym scenariuszu. Pliki umieszczone są do osobnego pobrania
Scenariusz zajęć Jesteśmy coraz starsi dla dzieci starszych pochodzący z miesięcznika BLIŻEJ PRZEDSZKOLA nr 6.237/2021 wraz z skorelowanymi ilustracjami oraz plakatem dekoracyjnym "Nasze urodziny".
Cele główne: rozwijanie kompetencji matematycznych; utrwalanie nazw miesięcy; wspomaganie rozwoju fizycznego; kształtowanie świadomości własnego ciała w przestrzeni oraz umiejętności dzielenia przestrzeni i nawiązywania kontaktu z innymi; stwarzanie okazji do rozwijania poczucia zaufania do partnera w zabawie; podejmowanie prób czytania.
