bliżej MAX nowość
Nieograniczony dostęp do scenariuszy, filmów oraz piosenek. Bliżej MAX łączy wszystkie nasze usługi w jeden wygodny i tani abonament! Subskrybując bliżej MAX, otrzymujesz dodatkowo plany tygodniowe, atrakcyjne zestawy pomocy, a także 10 pobrań, które możesz użyć do dowolnych pomocy dydaktycznych ze strony www.blizejprzedszkola.pl
nr 11.278/2024 - materiały na grudzień Październik 2024
nr 10.277/2024 - materiały na listopad Wrzesień 2024
nr 9.276/2024 - materiały na październik Lipiec-sierpień 2024
nr 7-8.274-275/2024 - materiały na cały rok Czerwiec 2024
nr 6.273/2024 - materiały na wrzesień Maj 2024
nr 5.272/2024 - materiały na czerwiec Kwiecień 2024
nr 4.271/2024 - materiały na maj Marzec 2024
nr 3.270/2024 - materiały na kwiecień Luty 2024
nr 2.269/2024 - materiały na marzec Styczeń 2024
nr 01.268/2024 - materiały na luty Grudzień 2023
nr 12.267/2023 - materiały na styczeń Listopad 2023
nr 11.266/2023 - materiały na grudzień
Kartka z kalendarza
Wiemy jak cenny jest Twój czas, dlatego co miesiąc otrzymujesz od nas komplet gotowych materiałów, które pomogą Ci przygotowywać się do zajęć – szybko, łatwo i przyjemnie!
Wielkość: 507.09 kb
Stron: 2
Id: 826
Indywidualizacja procesu kształcenia i co dalej?
We wrześniu 2010 do przedszkoli z wielkim rozmachem weszła idea indywidualizacji procesu kształcenia. Wiąże się z nią konieczność wykonywania dodatkowych czynności przez nauczycieli i placówki – do szkół oficjalnie proces indywidualizacji ma trafić w roku 2011. O indywidualizacj... więcej
Ten plik można kupić za pomocą przelewu (2.99 PLN brutto) lub za pomocą pobrań dołączanych do miesięcznika BLIŻEJ PRZEDSZKOLA lub usługi bliżej MAX.
We wrześniu 2010 do przedszkoli z wielkim rozmachem weszła idea indywidualizacji procesu kształcenia. Wiąże się z nią konieczność wykonywania dodatkowych czynności przez nauczycieli i placówki – do szkół oficjalnie proces indywidualizacji ma trafić w roku 2011.
O indywidualizacji procesu kształcenia mówi się już od jakiegoś czasu i wiadomo, że związana jest ona z dostosowaniem metod, form, dobraniem narzędzi diagnozy i umiejętnością analizy otrzymanych wyników przez stosującego ją nauczyciela. Indywidualizacja to bardzo popularne i jednocześnie magiczne słowo. Każdy z rodziców – zarówno wychowanków przedszkola, jak i szkoły – chce, by jego dziecko było traktowane wyjątkowo.
Zupełnie inaczej wygląda realizacja procesu indywidualizacji przez standardowego nauczyciela, który ma dane rozporządzenie wykonywać. Dość duża grupa dzieci, brak doświadczenia oraz mała umiejętność dokonywania poprawnej diagnozy często stanowią utrudnienia we wdrożeniu w życie nawet najbardziej słusznych celów.
W artykule poruszono m.in. zagadnienie indywidualizacji w kontekście specjalnych potrzeb edukacyjnych, w tym pracy z dzieckiem zdolnym.