Kartka z kalendarza
Wiemy jak cenny jest Twój czas, dlatego co miesiąc otrzymujesz od nas komplet gotowych materiałów, które pomogą Ci przygotowywać się do zajęć – szybko, łatwo i przyjemnie!
nr 3.270/2024 - materiały na kwiecień Luty 2024
nr 2.269/2024 - materiały na marzec Styczeń 2024
nr 01.268/2024 - materiały na luty Grudzień 2023
nr 12.267/2023 - materiały na styczeń Listopad 2023
nr 11.266/2023 - materiały na grudzień Październik 2023
nr 10.265/2023 - materiały na listopad Wrzesień 2023
nr 09.264/2023 - materiały na październik Lipiec-sierpień 2023
nr 07-08.262-263/2023 - materiały na cały rok Czerwiec 2023
nr 06.261/2023 - materiały na wrzesień Maj 2023
nr 05.260/2023 - materiały na czerwiec Kwiecień 2023
nr 04.259/2023 - materiały na maj Marzec 2023
nr 03.258/2023 - materiały na kwiecień
Kiosk
Uzyskaj dostęp do ponad 2000 scenariuszy i artykułów dostępnych w naszym kiosku. Już od 18 zł miesięcznie.
Wielkość: 507.09 kb
Stron: 2
Id: 826
Indywidualizacja procesu kształcenia i co dalej?
We wrześniu 2010 do przedszkoli z wielkim rozmachem weszła idea indywidualizacji procesu kształcenia. Wiąże się z nią konieczność wykonywania dodatkowych czynności przez nauczycieli i placówki – do szkół oficjalnie proces indywidualizacji ma trafić w roku 2011. O indywidualizacj... więcej
Ten plik można pobrać za pomocą przelewu (2.99 PLN brutto) lub za pomocą pobrań dołączanych do miesięcznika BLIŻEJ PRZEDSZKOLA.
Ostatnio pobierane
We wrześniu 2010 do przedszkoli z wielkim rozmachem weszła idea indywidualizacji procesu kształcenia. Wiąże się z nią konieczność wykonywania dodatkowych czynności przez nauczycieli i placówki – do szkół oficjalnie proces indywidualizacji ma trafić w roku 2011.
O indywidualizacji procesu kształcenia mówi się już od jakiegoś czasu i wiadomo, że związana jest ona z dostosowaniem metod, form, dobraniem narzędzi diagnozy i umiejętnością analizy otrzymanych wyników przez stosującego ją nauczyciela. Indywidualizacja to bardzo popularne i jednocześnie magiczne słowo. Każdy z rodziców – zarówno wychowanków przedszkola, jak i szkoły – chce, by jego dziecko było traktowane wyjątkowo.
Zupełnie inaczej wygląda realizacja procesu indywidualizacji przez standardowego nauczyciela, który ma dane rozporządzenie wykonywać. Dość duża grupa dzieci, brak doświadczenia oraz mała umiejętność dokonywania poprawnej diagnozy często stanowią utrudnienia we wdrożeniu w życie nawet najbardziej słusznych celów.
W artykule poruszono m.in. zagadnienie indywidualizacji w kontekście specjalnych potrzeb edukacyjnych, w tym pracy z dzieckiem zdolnym.