Typ: pdf
Wielkość: 634.35 kb
Stron: 2
Id: 85

Gdzie powinna odbywać się nauka? (czyli różne przestrzenie edukacji)

Anna Sowińska   Listopad 2010

(…) Rodzice wybierając placówkę dla dziecka, zarówno przedszkolną, jak i każdego dalszego etapu nauczania, rozpatrują nie tylko propozycje zawarte w planie pracy wychowawczej, lecz także to, co jest tak zwaną wartością dodaną. Jako dyrektor szkoły, do której przychodzą dz... więcej
Pobierz

Zobacz również

rodziceedukacja przedszkolnaszkołaedukacja wczesnoszkolnapotrzeby dziecka

Więcej w podobnej tematyce znajdziesz klikając w jeden z tagów lub skorzystaj z wyszukiwarki

Więcej z działu

Problemy nauczycieli

Więcej z tego numeru

Listopad 2010

(…) Rodzice wybierając placówkę dla dziecka, zarówno przedszkolną, jak i każdego dalszego etapu nauczania, rozpatrują nie tylko propozycje zawarte w planie pracy wychowawczej, lecz także to, co jest tak zwaną wartością dodaną. Jako dyrektor szkoły, do której przychodzą dzieci z bardzo aktywnych przedszkoli, dość często spotykam się z problemem tłumaczenia rodzicom, dlaczego kolejny raz idziemy do zoo, palmiarni, lasu, skoro dzieci odwiedziły już te miejsca, będąc w przedszkolu. Taka sama sytuacja pojawia się na progu przejścia pomiędzy klasami młodszymi i starszymi.


W swoim tekście Autorka porusza problem aktywności dzieci w przedszkolu i szkole, zajęć edukacyjnych organizowanych poza placówką oraz tworzenia inspirującego środowiska nauki.