
Gdzie powinna odbywać się nauka? (czyli różne przestrzenie edukacji)

Anna Sowińska
zobacz wszystkie artykuły
(…) Rodzice wybierając placówkę dla dziecka, zarówno przedszkolną, jak i każdego dalszego etapu nauczania, rozpatrują nie tylko propozycje zawarte w planie pracy wychowawczej, lecz także to, co jest tak zwaną wartością dodaną. Jako dyrektor szkoły, do której przychodzą dz... więcej
Zobacz również
rodziceedukacja przedszkolnaszkołaedukacja wczesnoszkolnapotrzeby dziecka
(…) Rodzice wybierając placówkę dla dziecka, zarówno przedszkolną, jak i każdego dalszego etapu nauczania, rozpatrują nie tylko propozycje zawarte w planie pracy wychowawczej, lecz także to, co jest tak zwaną wartością dodaną. Jako dyrektor szkoły, do której przychodzą dzieci z bardzo aktywnych przedszkoli, dość często spotykam się z problemem tłumaczenia rodzicom, dlaczego kolejny raz idziemy do zoo, palmiarni, lasu, skoro dzieci odwiedziły już te miejsca, będąc w przedszkolu. Taka sama sytuacja pojawia się na progu przejścia pomiędzy klasami młodszymi i starszymi.
W swoim tekście Autorka porusza problem aktywności dzieci w przedszkolu i szkole, zajęć edukacyjnych organizowanych poza placówką oraz tworzenia inspirującego środowiska nauki.
Aby pobrać plik, musisz być zalogowany
Jeśli nie posiadasz konta, zarejestruj się bezpłatnie.
wydawnictwo@blizejprzedszkola.pl
Dział Obsługi Klienta
Katarzyna Kozakowska
katarzyna.kozakowska@blizejprzedszkola.pl
Renata Głogowska
renata.glogowska@blizejprzedszkola.pl
telefon: 12 631 04 10 wew 101
Nasza siedziba
Kwiatowa 3, 30-437 Kraków
Odbiory realizujemy od poniedziałku do piątku
w godzinach od 8.00 do 15.00.