Akademia Edukacji posiada AKREDYTACJĘ Małopolskiego Kuratora Oświaty

Zajęcia właściwe – ćwiczenia ruchowo-słuchowe (Metoda Dobrego Startu Marty Bogdanowicz)

Aneta Wojnarowska   Styczeń 2011

Koordynowanie czynności ruchowo-słuchowo-wzrokowych oraz harmonizowanie wszystkich funkcji psychomotorycznych leży w założeniach Metody Dobrego Startu Marty Bogdanowicz. Najistotniejszy etap zajęć prowadzonych tą metodą stanowią zajęcia właściwe. Składają się one z trzech rodzajów ćwiczeń (ru... więcej
Pobierz Ten plik można pobrać za pomocą SMS (2.46 PLN brutto) lub za pomocą pobrań.

Zobacz również

Metoda Dobrego Startunauka czytanianauka pisaniacykl Metoda Dobrego Startu Marty Bogdanowicz

Więcej w podobnej tematyce znajdziesz klikając w jeden z tagów
lub skorzystaj z wyszukiwarki

Więcej z działu

Gotowość do nauki czytania i pisania

Więcej z tego numeru

Styczeń 2011

Koordynowanie czynności ruchowo-słuchowo-wzrokowych oraz harmonizowanie wszystkich funkcji psychomotorycznych leży w założeniach Metody Dobrego Startu Marty Bogdanowicz. Najistotniejszy etap zajęć prowadzonych tą metodą stanowią zajęcia właściwe. Składają się one z trzech rodzajów ćwiczeń (ruchowe, ruchowo-słuchowe, ruchowo-słuchowo-wzrokowe), które angażują coraz większą liczbę analizatorów koordynujących i harmonizujących funkcje psychomotoryczne. Ćwiczenia ruchowo-słuchowe kształcą pamięć i percepcję słuchową oraz koordynację ruchowo-słuchową.


W artykule została przedstawione przykłady ćwiczeń ruchowo-słuchowych oraz zasady ich wykonywania.