Zajęcia właściwe – ćwiczenia ruchowo-słuchowe (Metoda Dobrego Startu Marty Bogdanowicz)
Koordynowanie czynności ruchowo-słuchowo-wzrokowych oraz harmonizowanie wszystkich funkcji psychomotorycznych leży w założeniach Metody Dobrego Startu Marty Bogdanowicz. Najistotniejszy etap zajęć prowadzonych tą metodą stanowią zajęcia właściwe. Składają się one z trzech rodzajów ćwiczeń (ru... więcej
Ten plik można pobrać za pomocą przelewu (2.99 PLN brutto) lub za pomocą pobrań dołączanych do miesięcznika BLIEJ PRZEDSZKOLA.
Zobacz również
Metoda Dobrego Startunauka czytanianauka pisaniacykl Metoda Dobrego Startu Marty Bogdanowicz
Ostatnio pobierane
Znajdź dla siebie
Koordynowanie czynności ruchowo-słuchowo-wzrokowych oraz harmonizowanie wszystkich funkcji psychomotorycznych leży w założeniach Metody Dobrego Startu Marty Bogdanowicz. Najistotniejszy etap zajęć prowadzonych tą metodą stanowią zajęcia właściwe. Składają się one z trzech rodzajów ćwiczeń (ruchowe, ruchowo-słuchowe, ruchowo-słuchowo-wzrokowe), które angażują coraz większą liczbę analizatorów koordynujących i harmonizujących funkcje psychomotoryczne. Ćwiczenia ruchowo-słuchowe kształcą pamięć i percepcję słuchową oraz koordynację ruchowo-słuchową.
W artykule została przedstawione przykłady ćwiczeń ruchowo-słuchowych oraz zasady ich wykonywania.