bliżej MAX nowość
Nieograniczony dostęp do scenariuszy, filmów oraz piosenek. Bliżej MAX łączy wszystkie nasze usługi w jeden wygodny i tani abonament! Subskrybując bliżej MAX, otrzymujesz dodatkowo plany tygodniowe, atrakcyjne zestawy pomocy, a także 10 pobrań, które możesz użyć do dowolnych pomocy dydaktycznych ze strony www.blizejprzedszkola.pl
nr 11.278/2024 - materiały na grudzień Październik 2024
nr 10.277/2024 - materiały na listopad Wrzesień 2024
nr 9.276/2024 - materiały na październik Lipiec-sierpień 2024
nr 7-8.274-275/2024 - materiały na cały rok Czerwiec 2024
nr 6.273/2024 - materiały na wrzesień Maj 2024
nr 5.272/2024 - materiały na czerwiec Kwiecień 2024
nr 4.271/2024 - materiały na maj Marzec 2024
nr 3.270/2024 - materiały na kwiecień Luty 2024
nr 2.269/2024 - materiały na marzec Styczeń 2024
nr 01.268/2024 - materiały na luty Grudzień 2023
nr 12.267/2023 - materiały na styczeń Listopad 2023
nr 11.266/2023 - materiały na grudzień
Kartka z kalendarza
Wiemy jak cenny jest Twój czas, dlatego co miesiąc otrzymujesz od nas komplet gotowych materiałów, które pomogą Ci przygotowywać się do zajęć – szybko, łatwo i przyjemnie!
Wielkość: 592.96 kb
Stron: 2
Id: 950
Wspomaganie nauczycieli w rozwoju ważnym zadaniem dyrektora
Zmieniająca się rzeczywistość rodzi potrzebę nowego typu nauczyciela: samodzielnego, twórczego, przedsiębiorczego, aktywnego i radzącego sobie z problemami oraz orientującego się we współczesnym świecie. Nauczyciel małego dziecka powinien być osobą o niepowtarzalnej indywidualności, re... więcej
Ten plik można kupić za pomocą przelewu (2.99 PLN brutto) lub za pomocą pobrań dołączanych do miesięcznika BLIŻEJ PRZEDSZKOLA lub usługi bliżej MAX.
Zmieniająca się rzeczywistość rodzi potrzebę nowego typu nauczyciela: samodzielnego, twórczego, przedsiębiorczego, aktywnego i radzącego sobie z problemami oraz orientującego się we współczesnym świecie. Nauczyciel małego dziecka powinien być osobą o niepowtarzalnej indywidualności, refleksyjną, myślącą krytycznie, a także zdolną do współdziałania z innymi, potrafiącą sprostać postawionym wyzwaniom. W wyniku prowadzonych badań nad rozwojem pracy zawodowej nauczycieli wyodrębniono skorelowane ze sobą i często współwystępujące cztery fazy:
• wzorców metodycznych;
• krytycznej refleksji;
• samokontroli;
• twórczą.
W artykule omówiono zakres wspomagania nauczyciela przez dyrektora w realizacji jego zadań oraz w rozwoju zawodowym. Przedstawiono pytania, na które na drodze własnego rozwoju zawodowego powinien odpowiedzieć sobie każdy nauczyciel.