bliżej MAX
Nielimitowany dostęp do scenariuszy, filmów i piosenek – wszystko w jednym miejscu! BLIŻEJ MAX to wygodny i korzystny abonament, który łączy wszystkie nasze usługi. Subskrybując, zyskujesz dodatkowo:
- gotowe plany miesięczne i tygodniowe,
- atrakcyjne zestawy pomocy dydaktycznych,
- 10 pobrań, które możesz wykorzystać na dowolne materiały ze strony blizejprzedszkola.pl.
nr 12.291/2025 - materiały na styczeń Listopad 2025
nr 11.290/2025 - materiały na grudzień Październik 2025
nr 10.289/2025 - materiały na listopad Wrzesień 2025
nr 09.288/2025 - materiały na październik Lipiec-sierpień 2025
nr 07-08.286-287/2025 - materiały na cały rok Czerwiec 2025
nr 06.285/2025 - materiały na wrzesień Maj 2025
nr 05.284/2025 - materiały na czerwiec Kwiecień 2025
nr 04.283/2025 - materiały na maj Marzec 2025
nr 03.282/2025 - materiały na kwiecień Luty 2025
nr 02.281/2025 - materiały na marzec Styczeń 2025
nr 01.280/2025 - materiały na luty Grudzień 2024
nr 12.279/2024 - materiały na styczeń
Kartka z kalendarza
Wiemy jak cenny jest Twój czas, dlatego co miesiąc otrzymujesz od nas komplet gotowych materiałów, które pomogą Ci przygotowywać się do zajęć – szybko, łatwo i przyjemnie!
Wielkość: 592.96 kb
Stron: 2
Id: 950
Wspomaganie nauczycieli w rozwoju ważnym zadaniem dyrektora
Zmieniająca się rzeczywistość rodzi potrzebę nowego typu nauczyciela: samodzielnego, twórczego, przedsiębiorczego, aktywnego i radzącego sobie z problemami oraz orientującego się we współczesnym świecie. Nauczyciel małego dziecka powinien być osobą o niepowtarzalnej indywidualności, re... więcej
Ten plik można kupić za pomocą przelewu (2.99 PLN brutto) lub za pomocą pobrań dołączanych do miesięcznika BLIŻEJ PRZEDSZKOLA lub usługi bliżej MAX.
Zmieniająca się rzeczywistość rodzi potrzebę nowego typu nauczyciela: samodzielnego, twórczego, przedsiębiorczego, aktywnego i radzącego sobie z problemami oraz orientującego się we współczesnym świecie. Nauczyciel małego dziecka powinien być osobą o niepowtarzalnej indywidualności, refleksyjną, myślącą krytycznie, a także zdolną do współdziałania z innymi, potrafiącą sprostać postawionym wyzwaniom. W wyniku prowadzonych badań nad rozwojem pracy zawodowej nauczycieli wyodrębniono skorelowane ze sobą i często współwystępujące cztery fazy:
• wzorców metodycznych;
• krytycznej refleksji;
• samokontroli;
• twórczą.
W artykule omówiono zakres wspomagania nauczyciela przez dyrektora w realizacji jego zadań oraz w rozwoju zawodowym. Przedstawiono pytania, na które na drodze własnego rozwoju zawodowego powinien odpowiedzieć sobie każdy nauczyciel.
