Wpływ postaw rodzicielskich na rozwój osobowości dziecka
Ewa Zielińska
Listopad 2017
"Współcześni rodzice narzekają na brak czasu zarówno dla siebie, jak i dla innych. Przyprowadzając dziecko do przedszkola lub odbierając je, w pośpiechu wypowiadają swoje prośby (żądania). Z niecierpliwością słuchają nauczyciela, który próbuje opisać sytuację z udziałem ich dziecka, wyjaśnić i uzasa... więcej
Pobierz
Ten plik można pobrać za pomocą przelewu (7.99 PLN brutto) lub za pomocą pobrań dołączanych do miesięcznika BLIEJ PRZEDSZKOLA.
"Współcześni rodzice narzekają na brak czasu zarówno dla siebie, jak i dla innych. Przyprowadzając dziecko do przedszkola lub odbierając je, w pośpiechu wypowiadają swoje prośby (żądania). Z niecierpliwością słuchają nauczyciela, który próbuje opisać sytuację z udziałem ich dziecka, wyjaśnić i uzasa... więcej
Ten plik można pobrać za pomocą przelewu (7.99 PLN brutto) lub za pomocą pobrań dołączanych do miesięcznika BLIEJ PRZEDSZKOLA.
Ostatnio pobierane
Znajdź dla siebie
lato
wakacje
dyżur wakacyjny
metody
trzylatek
czterolatek
pięciolatek
sześciolatek
matematyka
czytanie
język angielski
integracja
ekologia
technika
plastyka
mowa
muzyka
percepcja wzrokowa
percepcja słuchowa
sprawność ruchowa
kompetencje społeczne
rozumowanie przyczynowo-skutkowe
rozwój manualny
eksperyment
prawo oświatowe
czytanie globalne
zabawa
zjawiska atmosferyczne
"Współcześni rodzice narzekają na brak czasu zarówno dla siebie, jak i dla innych. Przyprowadzając dziecko do przedszkola lub odbierając je, w pośpiechu wypowiadają swoje prośby (żądania). Z niecierpliwością słuchają nauczyciela, który próbuje opisać sytuację z udziałem ich dziecka, wyjaśnić i uzasadnić swoje zachowanie lub decyzję. Po zajęciach otwartych coraz częściej spotykam się z dyskusją na temat postawy nauczyciela, metod jego pracy, formułowania poleceń kierowanych do dzieci (szczególnie wtedy, gdy sobie nie radzą), a nie ich funkcjonowania. Jednocześnie chciałabym podkreślić, że zawsze, przed każdym zajęciem, zapoznaję rodziców z jego istotą i celem. Po skończonym zajęciu omawiam osiągnięcia dzieci, udzielam wskazówek oraz informuję, nad czym będę dalej pracować. Proszę rodziców o kontynuowanie podejmowanych przeze mnie
działań. Podaję przykładowe zabawy i sytuacje edukacyjne do samodzielnego wykorzystania w domu.(...)"
Jeśli jesteśmy bliscy Twojemu sercu, sprawdź, jak możesz nam pomóc zobacz