Kategorie
Polecane
bliżej MAX nowość
Nieograniczony dostęp do scenariuszy, filmów oraz piosenek. Bliżej MAX łączy wszystkie nasze usługi w jeden wygodny i tani abonament! Subskrybując bliżej MAX, otrzymujesz dodatkowo plany tygodniowe, atrakcyjne zestawy pomocy, a także 10 pobrań, które możesz użyć do dowolnych pomocy dydaktycznych ze strony www.blizejprzedszkola.pl
Numery
Listopad 2024
nr 11.278/2024 - materiały na grudzień Październik 2024
nr 10.277/2024 - materiały na listopad Wrzesień 2024
nr 9.276/2024 - materiały na październik Lipiec-sierpień 2024
nr 7-8.274-275/2024 - materiały na cały rok Czerwiec 2024
nr 6.273/2024 - materiały na wrzesień Maj 2024
nr 5.272/2024 - materiały na czerwiec Kwiecień 2024
nr 4.271/2024 - materiały na maj Marzec 2024
nr 3.270/2024 - materiały na kwiecień Luty 2024
nr 2.269/2024 - materiały na marzec Styczeń 2024
nr 01.268/2024 - materiały na luty Grudzień 2023
nr 12.267/2023 - materiały na styczeń Listopad 2023
nr 11.266/2023 - materiały na grudzień
nr 11.278/2024 - materiały na grudzień Październik 2024
nr 10.277/2024 - materiały na listopad Wrzesień 2024
nr 9.276/2024 - materiały na październik Lipiec-sierpień 2024
nr 7-8.274-275/2024 - materiały na cały rok Czerwiec 2024
nr 6.273/2024 - materiały na wrzesień Maj 2024
nr 5.272/2024 - materiały na czerwiec Kwiecień 2024
nr 4.271/2024 - materiały na maj Marzec 2024
nr 3.270/2024 - materiały na kwiecień Luty 2024
nr 2.269/2024 - materiały na marzec Styczeń 2024
nr 01.268/2024 - materiały na luty Grudzień 2023
nr 12.267/2023 - materiały na styczeń Listopad 2023
nr 11.266/2023 - materiały na grudzień
Zobacz również
Kartka z kalendarza
Wiemy jak cenny jest Twój czas, dlatego co miesiąc otrzymujesz od nas komplet gotowych materiałów, które pomogą Ci przygotowywać się do zajęć – szybko, łatwo i przyjemnie!
informacje o pliku
Typ: pdf
Wielkość: 615.5 kb
Stron: 3
Id: 3456
Wielkość: 615.5 kb
Stron: 3
Id: 3456
Wielki wyścig zwierząt (gra matematyczna)
Magazyn specjalny 2013
Przykładowe aktywności ze scenariusza: b) Ustawianie przez dzieci zwierząt na linii startu. Dzieci wspólnie z nauczycielem układają na linii startu kartoniki z kolejnymi dziesięcioma liczebnikami od 1 do 10 – tworząc linię startową dla dziesięciu zawodników. Na odwrocie każdego kartonika z liczbą j... więcej
Pobierz
Ten plik można kupić za pomocą przelewu (2.99 PLN brutto) lub za pomocą pobrań dołączanych do miesięcznika BLIŻEJ PRZEDSZKOLA lub usługi bliżej MAX. Pomoce dydaktyczne 1
Pobierz pomoce dydaktyczne wykorzystane w tym scenariuszu. Pliki umieszczone są do osobnego pobrania
Przykładowe aktywności ze scenariusza: b) Ustawianie przez dzieci zwierząt na linii startu. Dzieci wspólnie z nauczycielem układają na linii startu kartoniki z kolejnymi dziesięcioma liczebnikami od 1 do 10 – tworząc linię startową dla dziesięciu zawodników. Na odwrocie każdego kartonika z liczbą j... więcej
Ten plik można kupić za pomocą przelewu (2.99 PLN brutto) lub za pomocą pobrań dołączanych do miesięcznika BLIŻEJ PRZEDSZKOLA lub usługi bliżej MAX. Pomoce dydaktyczne 1
Pobierz pomoce dydaktyczne wykorzystane w tym scenariuszu. Pliki umieszczone są do osobnego pobrania
Gra matematyczna doskonaląca umiejętność przeliczania w zakresie 10.
Klikając TU - pobierzesz elementy do wykonania gry!
Zawarte w scenariuszu cele szczegółowe to:
Przykładowe aktywności ze scenariusza: b) Ustawianie przez dzieci zwierząt na linii startu. Dzieci wspólnie z nauczycielem układają na linii startu kartoniki z kolejnymi dziesięcioma liczebnikami od 1 do 10 – tworząc linię startową dla dziesięciu zawodników. Na odwrocie każdego kartonika z liczbą jest umieszczona litera (uwaga: dołączone jako pomoc dydaktyczna kartoniki z cyframi i literami należy ze sobą skleić!). Dziecko odwraca kartonik nr 1, odczytuje literę „K” i spośród kartonowych sylwet zwierząt wybiera tę, której nazwa rozpoczyna się na daną głoskę (w tym wypadku „K” jak KRÓLIK). Inne zwierzęta: tygrys (2), antylopa (3), pantera (4), zebra (5), żyrafa (6), nosorożec (7), słoń (8), hipopotam (9), lis (10). Te zwierzęta są pionkami w grze. Dzieci ustawiają liczby od 1 do 10. Następnie odczytują litery i wyszukują zwierzątko, którego nazwa rozpoczyna się daną głoską (używanie liczebników porządkowych). a) Zgadnij, co to za zwierzę – zabawa ruchowa. Dzieci biegają po sali w rytm tamburyna, na przerwę w muzyce zatrzymują się, a jedno z nich zostaje przykryte przez nauczyciela kocem. Zadaniem przykrytego dziecka jest naśladowanie odgłosu wskazanego zwierzęcia, tak aby reszta grupy odgadła, co to za zwierzę oraz kto je naśladował.
Klikając TU - pobierzesz elementy do wykonania gry!
Zawarte w scenariuszu cele szczegółowe to:
- doskonalenie umiejętności dodawania;
- utrwalenie znajomości liczb w zakresie 10 i cyfr od 0 do 9;
- tworzenie gry-ściganki wspólnie z nauczycielem;
- dokładne wykonywanie poleceń nauczyciela;
- utrwalenie posiadanej przez dziecko wiedzy o otaczającym świecie;
- doskonalenie umiejętności kojarzenia faktów i wyciągania wniosków.
Przykładowe aktywności ze scenariusza: b) Ustawianie przez dzieci zwierząt na linii startu. Dzieci wspólnie z nauczycielem układają na linii startu kartoniki z kolejnymi dziesięcioma liczebnikami od 1 do 10 – tworząc linię startową dla dziesięciu zawodników. Na odwrocie każdego kartonika z liczbą jest umieszczona litera (uwaga: dołączone jako pomoc dydaktyczna kartoniki z cyframi i literami należy ze sobą skleić!). Dziecko odwraca kartonik nr 1, odczytuje literę „K” i spośród kartonowych sylwet zwierząt wybiera tę, której nazwa rozpoczyna się na daną głoskę (w tym wypadku „K” jak KRÓLIK). Inne zwierzęta: tygrys (2), antylopa (3), pantera (4), zebra (5), żyrafa (6), nosorożec (7), słoń (8), hipopotam (9), lis (10). Te zwierzęta są pionkami w grze. Dzieci ustawiają liczby od 1 do 10. Następnie odczytują litery i wyszukują zwierzątko, którego nazwa rozpoczyna się daną głoską (używanie liczebników porządkowych). a) Zgadnij, co to za zwierzę – zabawa ruchowa. Dzieci biegają po sali w rytm tamburyna, na przerwę w muzyce zatrzymują się, a jedno z nich zostaje przykryte przez nauczyciela kocem. Zadaniem przykrytego dziecka jest naśladowanie odgłosu wskazanego zwierzęcia, tak aby reszta grupy odgadła, co to za zwierzę oraz kto je naśladował.
Ostatnio pobierane
Pomoce
Pliki umieszczone są do osobnego pobrania
PDF