Akademia Edukacji posiada AKREDYTACJĘ Małopolskiego Kuratora Oświaty

Zobacz nas


  • Strony www dla przedszkoli Nasze strony to gotowe rozwiązanie. Dostajesz od nas wszystko co potrzebujesz do prowadzenia strony www przedszkola.

bliżej MAX

Nielimitowany dostęp do scenariuszy, filmów i piosenek – wszystko w jednym miejscu! BLIŻEJ MAX to wygodny i korzystny abonament, który łączy wszystkie nasze usługi. Subskrybując, zyskujesz dodatkowo:

  • gotowe plany miesięczne i tygodniowe,
  • atrakcyjne zestawy pomocy dydaktycznych,
  • 10 pobrań, które możesz wykorzystać na dowolne materiały ze strony blizejprzedszkola.pl.

Kartka z kalendarza


Wiemy jak cenny jest Twój czas, dlatego co miesiąc otrzymujesz od nas komplet gotowych materiałów, które pomogą Ci przygotowywać się do zajęć – szybko, łatwo i przyjemnie!

Wielki wyścig zwierząt (gra matematyczna)

Magazyn specjalny 2013

Przykładowe aktywności ze scenariusza: b) Ustawianie przez dzieci zwierząt na linii startu. Dzieci wspólnie z nauczycielem układają na linii startu kartoniki z kolejnymi dziesięcioma liczebnikami od 1 do 10 – tworząc linię startową dla dziesięciu zawodników. Na odwrocie każdego kartonika z liczbą j... więcej
Pobierz
Ten plik można kupić za pomocą przelewu (2.99 PLN brutto) lub za pomocą pobrań dołączanych do miesięcznika BLIŻEJ PRZEDSZKOLA lub usługi bliżej MAX.
Pomoce dydaktyczne 1
Pobierz pomoce dydaktyczne wykorzystane w tym scenariuszu. Pliki umieszczone są do osobnego pobrania
Gra matematyczna doskonaląca umiejętność przeliczania w zakresie 10.

Klikając TU - pobierzesz elementy do wykonania gry!

Zawarte w scenariuszu cele szczegółowe to:
  • doskonalenie umiejętności dodawania;
  • utrwalenie znajomości liczb w zakresie 10 i cyfr od 0 do 9;
  • tworzenie gry-ściganki wspólnie z nauczycielem;
  • dokładne wykonywanie poleceń nauczyciela;
  • utrwalenie posiadanej przez dziecko wiedzy o otaczającym świecie;
  • doskonalenie umiejętności kojarzenia faktów i wyciągania wniosków.

Przykładowe aktywności ze scenariusza: b) Ustawianie przez dzieci zwierząt na linii startu. Dzieci wspólnie z nauczycielem układają na linii startu kartoniki z kolejnymi dziesięcioma liczebnikami od 1 do 10 – tworząc linię startową dla dziesięciu zawodników. Na odwrocie każdego kartonika z liczbą jest umieszczona litera (uwaga: dołączone jako pomoc dydaktyczna kartoniki z cyframi i literami należy ze sobą skleić!). Dziecko odwraca kartonik nr 1, odczytuje literę „K” i spośród kartonowych sylwet zwierząt wybiera tę, której nazwa rozpoczyna się na daną głoskę (w tym wypadku „K” jak KRÓLIK). Inne zwierzęta: tygrys (2), antylopa (3), pantera (4), zebra (5), żyrafa (6), nosorożec (7), słoń (8), hipopotam (9), lis (10). Te zwierzęta są pionkami w grze. Dzieci ustawiają liczby od 1 do 10. Następnie odczytują litery i wyszukują zwierzątko, którego nazwa rozpoczyna się daną głoską (używanie liczebników porządkowych). a) Zgadnij, co to za zwierzę – zabawa ruchowa. Dzieci biegają po sali w rytm tamburyna, na przerwę w muzyce zatrzymują się, a jedno z nich zostaje przykryte przez nauczyciela kocem. Zadaniem przykrytego dziecka jest naśladowanie odgłosu wskazanego zwierzęcia, tak aby reszta grupy odgadła, co to za zwierzę oraz kto je naśladował.

Więcej z tego numeru

Magazyn specjalny 2013

Teraz popularne

zobacz więcej

Ostatnio pobierane

Pomoce

Pliki umieszczone są do osobnego pobrania