Kategorie
Polecane

bliżej MAX nowość
Nieograniczony dostęp do scenariuszy, filmów oraz piosenek. Bliżej MAX łączy wszystkie nasze usługi w jeden wygodny i tani abonament! Subskrybując bliżej MAX, otrzymujesz dodatkowo plany tygodniowe, atrakcyjne zestawy pomocy, a także 10 pobrań, które możesz użyć do dowolnych pomocy dydaktycznych ze strony www.blizejprzedszkola.pl
Numery
Marzec 2025
nr 03.282/2025 - materiały na kwiecień Luty 2025
nr 02.281/2025 - materiały na marzec Styczeń 2025
nr 01.280/2025 - materiały na luty Grudzień 2024
nr 12.279/2024 - materiały na styczeń Listopad 2024
nr 11.278/2024 - materiały na grudzień Październik 2024
nr 10.277/2024 - materiały na listopad Wrzesień 2024
nr 9.276/2024 - materiały na październik Lipiec-sierpień 2024
nr 7-8.274-275/2024 - materiały na cały rok Czerwiec 2024
nr 6.273/2024 - materiały na wrzesień Maj 2024
nr 5.272/2024 - materiały na czerwiec Kwiecień 2024
nr 4.271/2024 - materiały na maj Marzec 2024
nr 3.270/2024 - materiały na kwiecień
nr 03.282/2025 - materiały na kwiecień Luty 2025
nr 02.281/2025 - materiały na marzec Styczeń 2025
nr 01.280/2025 - materiały na luty Grudzień 2024
nr 12.279/2024 - materiały na styczeń Listopad 2024
nr 11.278/2024 - materiały na grudzień Październik 2024
nr 10.277/2024 - materiały na listopad Wrzesień 2024
nr 9.276/2024 - materiały na październik Lipiec-sierpień 2024
nr 7-8.274-275/2024 - materiały na cały rok Czerwiec 2024
nr 6.273/2024 - materiały na wrzesień Maj 2024
nr 5.272/2024 - materiały na czerwiec Kwiecień 2024
nr 4.271/2024 - materiały na maj Marzec 2024
nr 3.270/2024 - materiały na kwiecień
Zobacz również
Kartka z kalendarza
Wiemy jak cenny jest Twój czas, dlatego co miesiąc otrzymujesz od nas komplet gotowych materiałów, które pomogą Ci przygotowywać się do zajęć – szybko, łatwo i przyjemnie!
informacje o pliku
Typ:
pdf
Wielkość: 615.5 kb
Stron: 3
Id: 3456
Wielkość: 615.5 kb
Stron: 3
Id: 3456
Wielki wyścig zwierząt (gra matematyczna)
Magazyn specjalny 2013
Przykładowe aktywności ze scenariusza: b) Ustawianie przez dzieci zwierząt na linii startu. Dzieci wspólnie z nauczycielem układają na linii startu kartoniki z kolejnymi dziesięcioma liczebnikami od 1 do 10 – tworząc linię startową dla dziesięciu zawodników. Na odwrocie każdego kartonika z liczbą j... więcej
Pobierz
Ten plik można kupić za pomocą przelewu (2.99 PLN brutto) lub za pomocą pobrań dołączanych do miesięcznika BLIŻEJ PRZEDSZKOLA lub usługi bliżej MAX. Pomoce dydaktyczne 1
Pobierz pomoce dydaktyczne wykorzystane w tym scenariuszu. Pliki umieszczone są do osobnego pobrania
Przykładowe aktywności ze scenariusza: b) Ustawianie przez dzieci zwierząt na linii startu. Dzieci wspólnie z nauczycielem układają na linii startu kartoniki z kolejnymi dziesięcioma liczebnikami od 1 do 10 – tworząc linię startową dla dziesięciu zawodników. Na odwrocie każdego kartonika z liczbą j... więcej
Ten plik można kupić za pomocą przelewu (2.99 PLN brutto) lub za pomocą pobrań dołączanych do miesięcznika BLIŻEJ PRZEDSZKOLA lub usługi bliżej MAX. Pomoce dydaktyczne 1
Pobierz pomoce dydaktyczne wykorzystane w tym scenariuszu. Pliki umieszczone są do osobnego pobrania
Gra matematyczna doskonaląca umiejętność przeliczania w zakresie 10.
Klikając TU - pobierzesz elementy do wykonania gry!
Zawarte w scenariuszu cele szczegółowe to:
Przykładowe aktywności ze scenariusza: b) Ustawianie przez dzieci zwierząt na linii startu. Dzieci wspólnie z nauczycielem układają na linii startu kartoniki z kolejnymi dziesięcioma liczebnikami od 1 do 10 – tworząc linię startową dla dziesięciu zawodników. Na odwrocie każdego kartonika z liczbą jest umieszczona litera (uwaga: dołączone jako pomoc dydaktyczna kartoniki z cyframi i literami należy ze sobą skleić!). Dziecko odwraca kartonik nr 1, odczytuje literę „K” i spośród kartonowych sylwet zwierząt wybiera tę, której nazwa rozpoczyna się na daną głoskę (w tym wypadku „K” jak KRÓLIK). Inne zwierzęta: tygrys (2), antylopa (3), pantera (4), zebra (5), żyrafa (6), nosorożec (7), słoń (8), hipopotam (9), lis (10). Te zwierzęta są pionkami w grze. Dzieci ustawiają liczby od 1 do 10. Następnie odczytują litery i wyszukują zwierzątko, którego nazwa rozpoczyna się daną głoską (używanie liczebników porządkowych). a) Zgadnij, co to za zwierzę – zabawa ruchowa. Dzieci biegają po sali w rytm tamburyna, na przerwę w muzyce zatrzymują się, a jedno z nich zostaje przykryte przez nauczyciela kocem. Zadaniem przykrytego dziecka jest naśladowanie odgłosu wskazanego zwierzęcia, tak aby reszta grupy odgadła, co to za zwierzę oraz kto je naśladował.
Klikając TU - pobierzesz elementy do wykonania gry!
Zawarte w scenariuszu cele szczegółowe to:
- doskonalenie umiejętności dodawania;
- utrwalenie znajomości liczb w zakresie 10 i cyfr od 0 do 9;
- tworzenie gry-ściganki wspólnie z nauczycielem;
- dokładne wykonywanie poleceń nauczyciela;
- utrwalenie posiadanej przez dziecko wiedzy o otaczającym świecie;
- doskonalenie umiejętności kojarzenia faktów i wyciągania wniosków.
Przykładowe aktywności ze scenariusza: b) Ustawianie przez dzieci zwierząt na linii startu. Dzieci wspólnie z nauczycielem układają na linii startu kartoniki z kolejnymi dziesięcioma liczebnikami od 1 do 10 – tworząc linię startową dla dziesięciu zawodników. Na odwrocie każdego kartonika z liczbą jest umieszczona litera (uwaga: dołączone jako pomoc dydaktyczna kartoniki z cyframi i literami należy ze sobą skleić!). Dziecko odwraca kartonik nr 1, odczytuje literę „K” i spośród kartonowych sylwet zwierząt wybiera tę, której nazwa rozpoczyna się na daną głoskę (w tym wypadku „K” jak KRÓLIK). Inne zwierzęta: tygrys (2), antylopa (3), pantera (4), zebra (5), żyrafa (6), nosorożec (7), słoń (8), hipopotam (9), lis (10). Te zwierzęta są pionkami w grze. Dzieci ustawiają liczby od 1 do 10. Następnie odczytują litery i wyszukują zwierzątko, którego nazwa rozpoczyna się daną głoską (używanie liczebników porządkowych). a) Zgadnij, co to za zwierzę – zabawa ruchowa. Dzieci biegają po sali w rytm tamburyna, na przerwę w muzyce zatrzymują się, a jedno z nich zostaje przykryte przez nauczyciela kocem. Zadaniem przykrytego dziecka jest naśladowanie odgłosu wskazanego zwierzęcia, tak aby reszta grupy odgadła, co to za zwierzę oraz kto je naśladował.