bliżej MAX nowość
Nieograniczony dostęp do scenariuszy, filmów oraz piosenek. Bliżej MAX łączy wszystkie nasze usługi w jeden wygodny i tani abonament! Subskrybując bliżej MAX, otrzymujesz dodatkowo plany tygodniowe, atrakcyjne zestawy pomocy, a także 10 pobrań, które możesz użyć do dowolnych pomocy dydaktycznych ze strony www.blizejprzedszkola.pl
nr 12.279/2024 - materiały na styczeń Listopad 2024
nr 11.278/2024 - materiały na grudzień Październik 2024
nr 10.277/2024 - materiały na listopad Wrzesień 2024
nr 9.276/2024 - materiały na październik Lipiec-sierpień 2024
nr 7-8.274-275/2024 - materiały na cały rok Czerwiec 2024
nr 6.273/2024 - materiały na wrzesień Maj 2024
nr 5.272/2024 - materiały na czerwiec Kwiecień 2024
nr 4.271/2024 - materiały na maj Marzec 2024
nr 3.270/2024 - materiały na kwiecień Luty 2024
nr 2.269/2024 - materiały na marzec Styczeń 2024
nr 01.268/2024 - materiały na luty Grudzień 2023
nr 12.267/2023 - materiały na styczeń
Kartka z kalendarza
Wiemy jak cenny jest Twój czas, dlatego co miesiąc otrzymujesz od nas komplet gotowych materiałów, które pomogą Ci przygotowywać się do zajęć – szybko, łatwo i przyjemnie!
Wielkość: 536.33 kb
Stron: 2
Id: 3091
Wiedzą o tym przedszkolaki – zimą trzeba dbać o ptaki (scenariusz zajęć)
Pomoce dydaktyczne do scenariusza w skali 1:1 (do samodzielnego wydruku) można pobrać TU. Scenariuszowi towarzyszy także podkład do piosenki "Czy mnie widzisz?" - znajdziesz go TU. Scenariusz zajęć dla najstarszej grupy przedszkolaków. Zawiera zabawy kształcące funkcje percepc... więcej
Ten plik można kupić za pomocą przelewu (3.99 PLN brutto) lub za pomocą pobrań dołączanych do miesięcznika BLIŻEJ PRZEDSZKOLA lub usługi bliżej MAX. Pomoce dydaktyczne 2
Pobierz pomoce dydaktyczne wykorzystane w tym scenariuszu. Pliki umieszczone są do osobnego pobrania
Pomoce dydaktyczne do scenariusza w skali 1:1 (do samodzielnego wydruku) można pobrać TU.
Scenariuszowi towarzyszy także podkład do piosenki "Czy mnie widzisz?" - znajdziesz go TU.
Scenariusz zajęć dla najstarszej grupy przedszkolaków. Zawiera zabawy kształcące funkcje percepcyjno-motoryczne i językowe: uwagę i pamięć słuchową, umiejętność dokonywania analizy i syntezy sylabowej, percepcję wzrokową, koordynację ruchową i ruchowo-słuchową.
Fragment scenariusza:
Gdy zjemy okruszki, napełnimy brzuszki – zabawa ruchowa (kształcenie umiejętności szybkiego reagowania na sygnał, rozwijanie dużej i małej motoryki) – nauczyciel rozkłada na podłodze kilka „karmników” (szarf), a w każdej z nich rozsypuje trochę ścinków papieru lub confetti. Wyjaśnia: Jesteście ptaszkami, które zimą szukają pożywienia. Gdy zagram na tamburynie, będziecie biegać na palcach, poruszając rękami jak skrzydełkami. Gdy tamburyno ucichnie, jak najszybciej wybierzecie karmnik, czyli ukucniecie przed szarfami. Dzióbkami ułożonymi z kciuka i palca wskazującego będziecie zbierać po jednym ziarenku i wkładać do drugiej dłoni. Na dźwięk tamburyna pofruniecie dalej. Zabawa skończy się, gdy ze wszystkich karmników znikną okruszki.