bliżej MAX nowość
Nieograniczony dostęp do scenariuszy, filmów oraz piosenek. Bliżej MAX łączy wszystkie nasze usługi w jeden wygodny i tani abonament! Subskrybując bliżej MAX, otrzymujesz dodatkowo plany tygodniowe, atrakcyjne zestawy pomocy, a także 10 pobrań, które możesz użyć do dowolnych pomocy dydaktycznych ze strony www.blizejprzedszkola.pl
nr 11.278/2024 - materiały na grudzień Październik 2024
nr 10.277/2024 - materiały na listopad Wrzesień 2024
nr 9.276/2024 - materiały na październik Lipiec-sierpień 2024
nr 7-8.274-275/2024 - materiały na cały rok Czerwiec 2024
nr 6.273/2024 - materiały na wrzesień Maj 2024
nr 5.272/2024 - materiały na czerwiec Kwiecień 2024
nr 4.271/2024 - materiały na maj Marzec 2024
nr 3.270/2024 - materiały na kwiecień Luty 2024
nr 2.269/2024 - materiały na marzec Styczeń 2024
nr 01.268/2024 - materiały na luty Grudzień 2023
nr 12.267/2023 - materiały na styczeń Listopad 2023
nr 11.266/2023 - materiały na grudzień
Kartka z kalendarza
Wiemy jak cenny jest Twój czas, dlatego co miesiąc otrzymujesz od nas komplet gotowych materiałów, które pomogą Ci przygotowywać się do zajęć – szybko, łatwo i przyjemnie!
Wielkość: 908.7 kb
Stron: 5
Id: 1803
W szkolnym labiryncie (doskonalenie percepcji wzrokowej i koordynacji wzrokowo-ruchowej)
Fragment artykułu: U dzieci w wieku przedszkolnym zaburzona koordynacja wzrokowo-ruchowa objawia się małą precyzją ruchów i trudnościami w czasie wykonywania prostych zadań. Dzieci z zaburzoną lub słabo rozwiniętą koordynacją wzrokowo- ruchową mają trudności w zakresie: czynności samoobsługo... więcej
Ten plik można kupić za pomocą przelewu (6.99 PLN brutto) lub za pomocą pobrań dołączanych do miesięcznika BLIŻEJ PRZEDSZKOLA lub usługi bliżej MAX.
Fragment artykułu:
U dzieci w wieku przedszkolnym zaburzona koordynacja wzrokowo-ruchowa objawia się małą precyzją ruchów i trudnościami w czasie wykonywania prostych zadań. Dzieci z zaburzoną lub słabo rozwiniętą koordynacją wzrokowo- ruchową mają trudności w zakresie: czynności samoobsługowych, prawidłowego posługiwania się przyborami do ćwiczeń gimnastycznych, ćwiczeń równoważnych i organizacyjno- porządkowych, posługiwania się podstawowymi narzędziami i przedmiotami codziennego użytku, wykonywania prac artystycznych, nauki pisania oraz odwzorowywania (utrzymywanie się w liniaturze zeszytu, silny nacisk ołówka, pióra), zabaw konstrukcyjnych i manipulacyjnych, wypełniania labiryntów rysunkowych.
W kolejnej części swojego cyklu Autorka skoncentrowała się na przedstawieniu gotowych propozycji ćwiczeń i zabaw z zakresu doskonalenia percepcji wzrokowej i koordynacji wzrokowo-ruchowej. Podała także konkretne wskazania dotyczące tego, jak w codziennym nauczycielskim postępowaniu:
- rozwijać u dziecka aktywność poznawczą;
- doskonalić pamięć, spostrzegawczość oraz koncentrację uwagi;
- rozwijać wyobraźnię oraz wrażliwość estetyczną;
- kształtować rozwój emocjonalny;
- rozwijać sprawność ruchową i manualną;
- rozbudzać zainteresowania zgodnie z kierunkiem uzdolnień dziecka.
Artykułowi towarzyszą:
- dwa scenariusze zajęć: „Wielkanocne niespodzianki” oraz „Wielkanocne spotkania”.
Objętość artykułu: 5 stron.