Akademia Edukacji posiada AKREDYTACJĘ Małopolskiego Kuratora Oświaty

Zobacz nas


  • Strony www dla przedszkoli Nasze strony to gotowe rozwiązanie. Dostajesz od nas wszystko co potrzebujesz do prowadzenia strony www przedszkola.

bliżej MAX

Nielimitowany dostęp do scenariuszy, filmów i piosenek – wszystko w jednym miejscu! BLIŻEJ MAX to wygodny i korzystny abonament, który łączy wszystkie nasze usługi. Subskrybując, zyskujesz dodatkowo:

  • gotowe plany miesięczne i tygodniowe,
  • atrakcyjne zestawy pomocy dydaktycznych,
  • 10 pobrań, które możesz wykorzystać na dowolne materiały ze strony blizejprzedszkola.pl.

Kartka z kalendarza


Wiemy jak cenny jest Twój czas, dlatego co miesiąc otrzymujesz od nas komplet gotowych materiałów, które pomogą Ci przygotowywać się do zajęć – szybko, łatwo i przyjemnie!

W szkolnym labiryncie (doskonalenie percepcji wzrokowej i koordynacji wzrokowo-ruchowej)

Beata Bielska   Kwiecień 2012

Fragment artykułu: U dzieci w wieku przedszkolnym zaburzona koordynacja wzrokowo-ruchowa objawia się małą precyzją ruchów i trudnościami w czasie wykonywania prostych zadań. Dzieci z zaburzoną lub słabo rozwiniętą koordynacją wzrokowo- ruchową mają trudności w zakresie: czynności samoobsługo... więcej
Pobierz
Ten plik można kupić za pomocą przelewu (6.99 PLN brutto) lub za pomocą pobrań dołączanych do miesięcznika BLIŻEJ PRZEDSZKOLA lub usługi bliżej MAX.

Fragment artykułu:
U dzieci w wieku przedszkolnym zaburzona koordynacja wzrokowo-ruchowa objawia się małą precyzją ruchów i trudnościami w czasie wykonywania prostych zadań. Dzieci z zaburzoną lub słabo rozwiniętą koordynacją wzrokowo- ruchową mają trudności w zakresie: czynności samoobsługowych, prawidłowego posługiwania się przyborami do ćwiczeń gimnastycznych, ćwiczeń równoważnych i organizacyjno- porządkowych, posługiwania się podstawowymi narzędziami i przedmiotami codziennego użytku, wykonywania prac artystycznych, nauki pisania oraz odwzorowywania (utrzymywanie się w liniaturze zeszytu, silny nacisk ołówka, pióra), zabaw konstrukcyjnych i manipulacyjnych, wypełniania labiryntów rysunkowych.


W kolejnej części swojego cyklu Autorka skoncentrowała się na przedstawieniu gotowych propozycji ćwiczeń i zabaw z zakresu doskonalenia percepcji wzrokowej i koordynacji wzrokowo-ruchowej. Podała także konkretne wskazania dotyczące tego, jak w codziennym nauczycielskim postępowaniu:
- rozwijać u dziecka aktywność poznawczą;
- doskonalić pamięć, spostrzegawczość oraz koncentrację uwagi;
- rozwijać wyobraźnię oraz wrażliwość estetyczną;
- kształtować rozwój emocjonalny;
- rozwijać sprawność ruchową i manualną;
- rozbudzać zainteresowania zgodnie z kierunkiem uzdolnień dziecka.


Artykułowi towarzyszą:

- dwa scenariusze zajęć: „Wielkanocne niespodzianki” oraz „Wielkanocne spotkania”.


Objętość artykułu:
5 stron.

Więcej z tego numeru

Kwiecień 2012

Teraz popularne

zobacz więcej

Ostatnio pobierane