Kartka z kalendarza
Wiemy jak cenny jest Twój czas, dlatego co miesiąc otrzymujesz od nas komplet gotowych materiałów, które pomogą Ci przygotowywać się do zajęć – szybko, łatwo i przyjemnie!
nr 4.271/2024 - materiały na maj Marzec 2024
nr 3.270/2024 - materiały na kwiecień Luty 2024
nr 2.269/2024 - materiały na marzec Styczeń 2024
nr 01.268/2024 - materiały na luty Grudzień 2023
nr 12.267/2023 - materiały na styczeń Listopad 2023
nr 11.266/2023 - materiały na grudzień Październik 2023
nr 10.265/2023 - materiały na listopad Wrzesień 2023
nr 09.264/2023 - materiały na październik Lipiec-sierpień 2023
nr 07-08.262-263/2023 - materiały na cały rok Czerwiec 2023
nr 06.261/2023 - materiały na wrzesień Maj 2023
nr 05.260/2023 - materiały na czerwiec Kwiecień 2023
nr 04.259/2023 - materiały na maj
Kiosk
Uzyskaj dostęp do ponad 2000 scenariuszy i artykułów dostępnych w naszym kiosku. Już od 18 zł miesięcznie.
Wielkość: 908.7 kb
Stron: 5
Id: 1803
W szkolnym labiryncie (doskonalenie percepcji wzrokowej i koordynacji wzrokowo-ruchowej)
Fragment artykułu: U dzieci w wieku przedszkolnym zaburzona koordynacja wzrokowo-ruchowa objawia się małą precyzją ruchów i trudnościami w czasie wykonywania prostych zadań. Dzieci z zaburzoną lub słabo rozwiniętą koordynacją wzrokowo- ruchową mają trudności w zakresie: czynności samoobsługo... więcej
Ten plik można pobrać za pomocą przelewu (6.99 PLN brutto) lub za pomocą pobrań dołączanych do miesięcznika BLIŻEJ PRZEDSZKOLA.
Zobacz również
cykl Jak przygotować przedszkolaka do szkoły?przygotowanie do szkołyscenariusz zajęćWielkanoc
Ostatnio pobierane
Fragment artykułu:
U dzieci w wieku przedszkolnym zaburzona koordynacja wzrokowo-ruchowa objawia się małą precyzją ruchów i trudnościami w czasie wykonywania prostych zadań. Dzieci z zaburzoną lub słabo rozwiniętą koordynacją wzrokowo- ruchową mają trudności w zakresie: czynności samoobsługowych, prawidłowego posługiwania się przyborami do ćwiczeń gimnastycznych, ćwiczeń równoważnych i organizacyjno- porządkowych, posługiwania się podstawowymi narzędziami i przedmiotami codziennego użytku, wykonywania prac artystycznych, nauki pisania oraz odwzorowywania (utrzymywanie się w liniaturze zeszytu, silny nacisk ołówka, pióra), zabaw konstrukcyjnych i manipulacyjnych, wypełniania labiryntów rysunkowych.
W kolejnej części swojego cyklu Autorka skoncentrowała się na przedstawieniu gotowych propozycji ćwiczeń i zabaw z zakresu doskonalenia percepcji wzrokowej i koordynacji wzrokowo-ruchowej. Podała także konkretne wskazania dotyczące tego, jak w codziennym nauczycielskim postępowaniu:
- rozwijać u dziecka aktywność poznawczą;
- doskonalić pamięć, spostrzegawczość oraz koncentrację uwagi;
- rozwijać wyobraźnię oraz wrażliwość estetyczną;
- kształtować rozwój emocjonalny;
- rozwijać sprawność ruchową i manualną;
- rozbudzać zainteresowania zgodnie z kierunkiem uzdolnień dziecka.
Artykułowi towarzyszą:
- dwa scenariusze zajęć: „Wielkanocne niespodzianki” oraz „Wielkanocne spotkania”.
Objętość artykułu: 5 stron.