
W naszym przedszkolu jest jak w domu – tutaj nie nudzi się nikomu! [PNP – dzieci młodsze]
Zespół redakcyjny PNP
Czerwiec 2015
Cele ogólne: stwarzanie warunków sprzyjających adaptacji; rozwijanie umiejętności społecznych potrzebnych do budowania relacji z dziećmi i osobami pracującymi w przedszkolu; stwarzanie warunków do poznania imion kolegów z grupy; wdrażanie dzieci do rozpoznawania swojego znaczka; oswajanie dzieci z ... więcej
Cele ogólne: stwarzanie warunków sprzyjających adaptacji; rozwijanie umiejętności społecznych potrzebnych do budowania relacji z dziećmi i osobami pracującymi w przedszkolu; stwarzanie warunków do poznania imion kolegów z grupy; wdrażanie dzieci do rozpoznawania swojego znaczka; oswajanie dzieci z ... więcej
Zobacz również
adaptacjaczterolatekprzedszkolescenariusz zajęćtrzylatek
Więcej z działu
Przewodnik Nauczyciela Przedszkola
Więcej z tego numeru
Czerwiec 2015
Propozycje aktywności pomocne w trakcie planowania pracy wychowawczo-dydaktycznej dla dzieci młodszych na miesiąc wrzesień.
Materiał stanowi część Przewodnika Nauczyciela Przedszkola. Pobierając go zapoznaj się także z artykułem „Czym jest Przewodnik Nauczyciela Przedszkola i dlaczego powstał?”, w którym znajdziesz wiele istotnych wskazówek dotyczących korzystania z niego.
Cele ogólne: stwarzanie warunków sprzyjających adaptacji; rozwijanie umiejętności społecznych potrzebnych do budowania relacji z dziećmi i osobami pracującymi w przedszkolu; stwarzanie warunków do poznania imion kolegów z grupy; wdrażanie dzieci do rozpoznawania swojego znaczka; oswajanie dzieci z planem dnia obowiązującym w przedszkolu; zapoznanie dzieci z wybranymi zasadami obowiązującymi w grupie przedszkolnej.
Materiał stanowi część Przewodnika Nauczyciela Przedszkola. Pobierając go zapoznaj się także z artykułem „Czym jest Przewodnik Nauczyciela Przedszkola i dlaczego powstał?”, w którym znajdziesz wiele istotnych wskazówek dotyczących korzystania z niego.
Cele ogólne: stwarzanie warunków sprzyjających adaptacji; rozwijanie umiejętności społecznych potrzebnych do budowania relacji z dziećmi i osobami pracującymi w przedszkolu; stwarzanie warunków do poznania imion kolegów z grupy; wdrażanie dzieci do rozpoznawania swojego znaczka; oswajanie dzieci z planem dnia obowiązującym w przedszkolu; zapoznanie dzieci z wybranymi zasadami obowiązującymi w grupie przedszkolnej.