Tydzień ma siedem dni, poznajemy je – ja i ty! [PNP – dzieci starsze]
Zespół redakcyjny PNP
Wrzesień 2015
Cele ogólne: • stwarzanie dzieciom podczas zabawy sytuacji do przyswajania określeń czasu (pory dnia, dni tygodnia); • wdrażanie dzieci do poprawnego stosowania liczebników głównych i porządkowych; • rozwijanie u dzieci gotowości do nauki czytania i pisania; • doskonalenie spostrzegawczości wzro... więcej
Pobierz
Pomoce dydaktyczne 5
Ten plik można pobrać za pomocą przelewu (7.99 PLN brutto) lub za pomocą pobrań dołączanych do miesięcznika BLIEJ PRZEDSZKOLA.
Cele ogólne: • stwarzanie dzieciom podczas zabawy sytuacji do przyswajania określeń czasu (pory dnia, dni tygodnia); • wdrażanie dzieci do poprawnego stosowania liczebników głównych i porządkowych; • rozwijanie u dzieci gotowości do nauki czytania i pisania; • doskonalenie spostrzegawczości wzro... więcej
Ten plik można pobrać za pomocą przelewu (7.99 PLN brutto) lub za pomocą pobrań dołączanych do miesięcznika BLIEJ PRZEDSZKOLA.
Ostatnio pobierane
Znajdź dla siebie
lato
zakończenie
dyżur wakacyjny
metody
trzylatek
czterolatek
pięciolatek
sześciolatek
matematyka
czytanie
język angielski
integracja
ekologia
technika
plastyka
mowa
muzyka
percepcja wzrokowa
percepcja słuchowa
sprawność ruchowa
kompetencje społeczne
rozumowanie przyczynowo-skutkowe
rozwój manualny
eksperyment
prawo oświatowe
czytanie globalne
zabawa
zjawiska atmosferyczne
Propozycje aktywności pomocne w trakcie planowania pracy wychowawczo-dydaktycznej dla dzieci starszych na październik.
Materiał stanowi część Przewodnika Nauczyciela Przedszkola. Pobierając go zapoznaj się także z artykułem „Czym jest Przewodnik Nauczyciela Przedszkola i dlaczego powstał?”, w którym znajdziesz wiele istotnych wskazówek dotyczących korzystania z niego.
Cele ogólne: • stwarzanie dzieciom podczas zabawy sytuacji do przyswajania określeń czasu (pory dnia, dni tygodnia); • wdrażanie dzieci do poprawnego stosowania liczebników głównych i porządkowych; • rozwijanie u dzieci gotowości do nauki czytania i pisania; • doskonalenie spostrzegawczości wzrokowej oraz pamięci wzrokowej i ruchowej; • rozwijanie umiejętności analizowania tekstu i wyciągania wniosków; • stwarzanie dzieciom okazji do naśladowania i wchodzenia w określone role; • rozwijanie umiejętności opowiadania i wypowiadania się na określony temat.
Materiał stanowi część Przewodnika Nauczyciela Przedszkola. Pobierając go zapoznaj się także z artykułem „Czym jest Przewodnik Nauczyciela Przedszkola i dlaczego powstał?”, w którym znajdziesz wiele istotnych wskazówek dotyczących korzystania z niego.
Cele ogólne: • stwarzanie dzieciom podczas zabawy sytuacji do przyswajania określeń czasu (pory dnia, dni tygodnia); • wdrażanie dzieci do poprawnego stosowania liczebników głównych i porządkowych; • rozwijanie u dzieci gotowości do nauki czytania i pisania; • doskonalenie spostrzegawczości wzrokowej oraz pamięci wzrokowej i ruchowej; • rozwijanie umiejętności analizowania tekstu i wyciągania wniosków; • stwarzanie dzieciom okazji do naśladowania i wchodzenia w określone role; • rozwijanie umiejętności opowiadania i wypowiadania się na określony temat.
Pomoce
Pliki umieszczone są do osobnego pobrania
Jeśli jesteśmy bliscy Twojemu sercu, sprawdź, jak możesz nam pomóc zobacz