Akademia Edukacji posiada AKREDYTACJĘ Małopolskiego Kuratora Oświaty
Typ: pdf
Wielkość: 2185.96 kb
Id: 8288

Rola wychowawcy w rozwoju społeczno-emocjonalnym przedszkolaka

Magdalena Korsak    Czerwiec 2019

"Przedszkole to początek drogi rozwoju społeczno-emocjonalnego dziecka. Każdy maluch przekracza próg przedszkola z pewnymi doświadczeniami społecznymi, które zdążył nabyć w swoim krótkim życiu. Zadanie nauczyciela – zbudowanie wspólnoty rówieśniczej – jest więc bardzo ciekawe, ale i wymagające: na ... więcej
Pobierz

Zobacz również

emocjekompetencje społecznekomunikacja interpersonalnarozwój osobistyrozwój społecznywychowanie

Więcej w podobnej tematyce znajdziesz klikając w jeden z tagów lub skorzystaj z wyszukiwarki

Więcej z działu

Umiejętności społeczne

Więcej z tego numeru

Czerwiec 2019

"Przedszkole to początek drogi rozwoju społeczno-emocjonalnego dziecka. Każdy maluch przekracza próg przedszkola z pewnymi doświadczeniami społecznymi, które zdążył nabyć w swoim krótkim życiu. Zadanie nauczyciela – zbudowanie wspólnoty rówieśniczej – jest więc bardzo ciekawe, ale i wymagające: na początku musi poświęcić wiele czasu, by wspomóc rozwój kompetencji społeczno-emocjonalnych swoich podopiecznych (...)."