Kategorie
Polecane
bliżej MAX
Nielimitowany dostęp do scenariuszy, filmów i piosenek – wszystko w jednym miejscu! BLIŻEJ MAX to wygodny i korzystny abonament, który łączy wszystkie nasze usługi. Subskrybując, zyskujesz dodatkowo:
- gotowe plany miesięczne i tygodniowe,
- atrakcyjne zestawy pomocy dydaktycznych,
- 10 pobrań, które możesz wykorzystać na dowolne materiały ze strony blizejprzedszkola.pl.
Numery
Grudzień 2025
nr 12.291/2025 - materiały na styczeń Listopad 2025
nr 11.290/2025 - materiały na grudzień Październik 2025
nr 10.289/2025 - materiały na listopad Wrzesień 2025
nr 09.288/2025 - materiały na październik Lipiec-sierpień 2025
nr 07-08.286-287/2025 - materiały na cały rok Czerwiec 2025
nr 06.285/2025 - materiały na wrzesień Maj 2025
nr 05.284/2025 - materiały na czerwiec Kwiecień 2025
nr 04.283/2025 - materiały na maj Marzec 2025
nr 03.282/2025 - materiały na kwiecień Luty 2025
nr 02.281/2025 - materiały na marzec Styczeń 2025
nr 01.280/2025 - materiały na luty Grudzień 2024
nr 12.279/2024 - materiały na styczeń
nr 12.291/2025 - materiały na styczeń Listopad 2025
nr 11.290/2025 - materiały na grudzień Październik 2025
nr 10.289/2025 - materiały na listopad Wrzesień 2025
nr 09.288/2025 - materiały na październik Lipiec-sierpień 2025
nr 07-08.286-287/2025 - materiały na cały rok Czerwiec 2025
nr 06.285/2025 - materiały na wrzesień Maj 2025
nr 05.284/2025 - materiały na czerwiec Kwiecień 2025
nr 04.283/2025 - materiały na maj Marzec 2025
nr 03.282/2025 - materiały na kwiecień Luty 2025
nr 02.281/2025 - materiały na marzec Styczeń 2025
nr 01.280/2025 - materiały na luty Grudzień 2024
nr 12.279/2024 - materiały na styczeń
Zobacz również
Kartka z kalendarza
Wiemy jak cenny jest Twój czas, dlatego co miesiąc otrzymujesz od nas komplet gotowych materiałów, które pomogą Ci przygotowywać się do zajęć – szybko, łatwo i przyjemnie!
informacje o pliku
Typ:
pdf
Wielkość: 7378.55 kb
Stron: 6
Id: 7407
Wielkość: 7378.55 kb
Stron: 6
Id: 7407
Rola książek w nauczaniu języka angielskiego
lipiec-sierpień 2018
"W materiałach merytorycznych przeznaczonych dla nauczycieli pracujących z dziećmi na zajęciach z języka angielskiego wylicza się szereg korzyści, jakie niesie za sobą czytanie dzieciom w języku obcym. „Bajki i opowiadania w języku obcym stanowią optymalny materiał językowy, na podstawie którego mo... więcej
Pobierz
Ten plik można pobrać bezpłatnie. Pomoce dydaktyczne 4
Pobierz pomoce dydaktyczne wykorzystane w tym scenariuszu. Pliki umieszczone są do osobnego pobrania Otwórz w kiosku
Uzyskaj dostęp do tego pliku oraz do ponad 2000 innych scenariuszy i artykułów dostępnych w naszym kiosku.
"W materiałach merytorycznych przeznaczonych dla nauczycieli pracujących z dziećmi na zajęciach z języka angielskiego wylicza się szereg korzyści, jakie niesie za sobą czytanie dzieciom w języku obcym. „Bajki i opowiadania w języku obcym stanowią optymalny materiał językowy, na podstawie którego mo... więcej
Ten plik można pobrać bezpłatnie. Pomoce dydaktyczne 4
Pobierz pomoce dydaktyczne wykorzystane w tym scenariuszu. Pliki umieszczone są do osobnego pobrania Otwórz w kiosku
Uzyskaj dostęp do tego pliku oraz do ponad 2000 innych scenariuszy i artykułów dostępnych w naszym kiosku.
Artykuł wraz z scenariuszem zajęć z języka angielskiego z wykorzystaniem książeczki „Polly and Holly. Hello Everyone!”.
"W materiałach merytorycznych przeznaczonych dla nauczycieli pracujących z dziećmi na zajęciach z języka angielskiego wylicza się szereg korzyści, jakie niesie za sobą czytanie dzieciom w języku obcym. „Bajki i opowiadania w języku obcym stanowią optymalny materiał językowy, na podstawie którego można efektywnie rozwijać u dzieci sprawność rozumienia ze słuchu. Jest to o tyle ważne, że prawidłowy rozwój kompetencji obcojęzycznej rozpoczyna się od wykształcenia umiejętności rozumienia”. Jest to też doskonała okazja do utrwalenia słownictwa poznanego na wcześniejszych zajęciach. Co więcej, dzieci, słuchając tekstów w języku angielskim i rozumiejąc ich treść (do czego doprowadzenie leży w gestii nauczyciela), budują poczucie własnej wartości – pojawia się komunikat „ja to rozumiem”. Naturalną konsekwencją tego będzie wzbudzenie zaciekawienia i chęci do podejmowania kolejnych działań związanych z językiem.(...)"
