Kartka z kalendarza
Wiemy jak cenny jest Twój czas, dlatego co miesiąc otrzymujesz od nas komplet gotowych materiałów, które pomogą Ci przygotowywać się do zajęć – szybko, łatwo i przyjemnie!
nr 3.270/2024 - materiały na kwiecień Luty 2024
nr 2.269/2024 - materiały na marzec Styczeń 2024
nr 01.268/2024 - materiały na luty Grudzień 2023
nr 12.267/2023 - materiały na styczeń Listopad 2023
nr 11.266/2023 - materiały na grudzień Październik 2023
nr 10.265/2023 - materiały na listopad Wrzesień 2023
nr 09.264/2023 - materiały na październik Lipiec-sierpień 2023
nr 07-08.262-263/2023 - materiały na cały rok Czerwiec 2023
nr 06.261/2023 - materiały na wrzesień Maj 2023
nr 05.260/2023 - materiały na czerwiec Kwiecień 2023
nr 04.259/2023 - materiały na maj Marzec 2023
nr 03.258/2023 - materiały na kwiecień
Kiosk
Uzyskaj dostęp do ponad 2000 scenariuszy i artykułów dostępnych w naszym kiosku. Już od 18 zł miesięcznie.
Wielkość: 308.66 kb
Id: 821
Przedszkola Gardnerowskie – może czas na zmianę?
Już kilkakrotnie na łamach miesięcznika BLIŻEJ PRZEDSZKOLA wspólnie z dr Aldoną Kopik pisałyśmy na temat naszej autorskiej koncepcji Wielointeligentnej edukacji dla dziecka. (…) Efekty pracy nad koncepcją, nad jej przełożeniem na język praktyki, przetestowaniem, czy sprawdza się w okre... więcej
Ten plik można pobrać za pomocą przelewu (2.99 PLN brutto) lub za pomocą pobrań dołączanych do miesięcznika BLIŻEJ PRZEDSZKOLA.
Ostatnio pobierane
Już kilkakrotnie na łamach miesięcznika BLIŻEJ PRZEDSZKOLA wspólnie z dr Aldoną Kopik pisałyśmy na temat naszej autorskiej koncepcji Wielointeligentnej edukacji dla dziecka. (…) Efekty pracy nad koncepcją, nad jej przełożeniem na język praktyki, przetestowaniem, czy sprawdza się w określonych warunkach, dają poczucie ogromnej satysfakcji. Pisząc projekt edukacyjny „Pierwsze uczniowskie doświadczenia drogą do wiedzy”, przeznaczony dla dzieci rozpoczynających naukę w szkole, opracowując do niego programy szkoleniowe, materiały metodyczne, dobierając środki dydaktyczne, obmyślając sposób funkcjonowania dziecka w środowisku edukacyjnym, ukazując nietradycyjne formy współpracy z rodzicami, próbowałyśmy wdrożyć naszą ideę do codziennego funkcjonowania ucznia i jego środowisk wychowawczych oraz do pracy nauczyciela. Wyniki naszej pracy zostały docenione zarówno przez MEN, jak i nauczycieli.