Akademia Edukacji posiada AKREDYTACJĘ Małopolskiego Kuratora Oświaty

Zobacz nas


  • Strony www dla przedszkoli Nasze strony to gotowe rozwiązanie. Dostajesz od nas wszystko co potrzebujesz do prowadzenia strony www przedszkola.

bliżej MAX

Nielimitowany dostęp do scenariuszy, filmów i piosenek – wszystko w jednym miejscu! BLIŻEJ MAX to wygodny i korzystny abonament, który łączy wszystkie nasze usługi. Subskrybując, zyskujesz dodatkowo:

  • gotowe plany miesięczne i tygodniowe,
  • atrakcyjne zestawy pomocy dydaktycznych,
  • 10 pobrań, które możesz wykorzystać na dowolne materiały ze strony blizejprzedszkola.pl.

Kartka z kalendarza


Wiemy jak cenny jest Twój czas, dlatego co miesiąc otrzymujesz od nas komplet gotowych materiałów, które pomogą Ci przygotowywać się do zajęć – szybko, łatwo i przyjemnie!

Praca w grupie zróżnicowanej wiekowo

Ewa Zielińska    Wrzesień 2020

"(...) Z dziećmi w grupie mieszanej wiekowo najczęściej nauczyciel pracuje indywidualnie w małych zespołach. Wprowadzając temat kompleksowy, musi mieć przygotowane propozycje zadań o różnym stopniu trudności, uwzględniające zainteresowania dzieci, pobudzające ich ciekawość i inspirujące do działania... więcej
Pobierz
Ten plik można kupić za pomocą przelewu (7.99 PLN brutto) lub za pomocą pobrań dołączanych do miesięcznika BLIŻEJ PRZEDSZKOLA lub usługi bliżej MAX.
Otwórz w kiosku
Uzyskaj dostęp do tego pliku oraz do ponad 2000 innych scenariuszy i artykułów dostępnych w naszym kiosku.
"(...) Z dziećmi w grupie mieszanej wiekowo najczęściej nauczyciel pracuje indywidualnie w małych zespołach. Wprowadzając temat kompleksowy, musi mieć przygotowane propozycje zadań o różnym stopniu trudności, uwzględniające zainteresowania dzieci, pobudzające ich ciekawość i inspirujące do działania. W praktyce wygląda to tak, że gdy nauczyciel pracuje z jedną grupą dzieci, pozostałe swobodnie się bawią, nabywając różne umiejętności, np. ruchowe, społeczne, a także doskonalą swoją wiedzę. W grupie zróżnicowanej wiekowo występują duże różnice indywidualne i prawie nie ma zjawiska rywalizacji. Nauczyciel w swojej pracy koncentruje się na indywidualnym efekcie działania dziecka, a nie na tym kto zrobił najlepiej czy kto zrobił najładniej. Dzięki temu dzieci budują poczucie własnej wartości, opierając się na efektach pracy, a nie na wzajemnym porównywaniu się.(...)".

Więcej z działu

Problemy nauczycieli

Więcej z tego numeru

Wrzesień 2020

Teraz popularne

zobacz więcej

Ostatnio pobierane