Poznawać świat empirycznie - znaczy wieloma zmysłami
Edyta Kolasińska-Bazan
Styczeń 2011
Wycieczka kojarzy się z przyjemnością, relaksem, ale czy tylko z przysłowiowym hasaniem po zielonej trawie? Można przecież pogodzić przyjemność z nauką! Jak to robić? Proponuję wyjście z murów przedszkola „w teren”, zaangażowanie rodziców, którzy udostępnią dzieciom ... więcej
Pobierz
Ten plik można pobrać za pomocą przelewu (2.99 PLN brutto) lub za pomocą pobrań dołączanych do miesięcznika BLIEJ PRZEDSZKOLA.
Wycieczka kojarzy się z przyjemnością, relaksem, ale czy tylko z przysłowiowym hasaniem po zielonej trawie? Można przecież pogodzić przyjemność z nauką! Jak to robić? Proponuję wyjście z murów przedszkola „w teren”, zaangażowanie rodziców, którzy udostępnią dzieciom ... więcej
Ten plik można pobrać za pomocą przelewu (2.99 PLN brutto) lub za pomocą pobrań dołączanych do miesięcznika BLIEJ PRZEDSZKOLA.
Ostatnio pobierane
Znajdź dla siebie
lato
wakacje
dyżur wakacyjny
metody
trzylatek
czterolatek
pięciolatek
sześciolatek
matematyka
czytanie
język angielski
integracja
ekologia
technika
plastyka
mowa
muzyka
percepcja wzrokowa
percepcja słuchowa
sprawność ruchowa
kompetencje społeczne
rozumowanie przyczynowo-skutkowe
rozwój manualny
eksperyment
prawo oświatowe
czytanie globalne
zabawa
zjawiska atmosferyczne
Wycieczka kojarzy się z przyjemnością, relaksem, ale czy tylko z przysłowiowym hasaniem po zielonej trawie? Można przecież pogodzić przyjemność z nauką! Jak to robić? Proponuję wyjście z murów przedszkola „w teren”, zaangażowanie rodziców, którzy udostępnią dzieciom trochę „swojego” świata (i czasu), a wówczas poczują radość z empirycznego odkrywania tajemnic otoczenia.
W artykule przeczytamy o tym, w jaki sposób wspierać dzieci w wielozmysłowym doświadczaniu rzeczywistości oraz w jaki sposób włączać je w tzw. „wysoką sztukę i kulturę”.
Jeśli jesteśmy bliscy Twojemu sercu, sprawdź, jak możesz nam pomóc zobacz