
Poznawać świat empirycznie - znaczy wieloma zmysłami
Edyta Kolasińska-Bazan
Styczeń 2011
Wycieczka kojarzy się z przyjemnością, relaksem, ale czy tylko z przysłowiowym hasaniem po zielonej trawie? Można przecież pogodzić przyjemność z nauką! Jak to robić? Proponuję wyjście z murów przedszkola „w teren”, zaangażowanie rodziców, którzy udostępnią dzieciom ... więcej
Wycieczka kojarzy się z przyjemnością, relaksem, ale czy tylko z przysłowiowym hasaniem po zielonej trawie? Można przecież pogodzić przyjemność z nauką! Jak to robić? Proponuję wyjście z murów przedszkola „w teren”, zaangażowanie rodziców, którzy udostępnią dzieciom ... więcej
Pobierz
Ten plik można pobrać za pomocą SMS (2.46 PLN brutto) lub za pomocą pobrań.
Wycieczka kojarzy się z przyjemnością, relaksem, ale czy tylko z przysłowiowym hasaniem po zielonej trawie? Można przecież pogodzić przyjemność z nauką! Jak to robić? Proponuję wyjście z murów przedszkola „w teren”, zaangażowanie rodziców, którzy udostępnią dzieciom trochę „swojego” świata (i czasu), a wówczas poczują radość z empirycznego odkrywania tajemnic otoczenia.
W artykule przeczytamy o tym, w jaki sposób wspierać dzieci w wielozmysłowym doświadczaniu rzeczywistości oraz w jaki sposób włączać je w tzw. „wysoką sztukę i kulturę”.