Kartka z kalendarza
Wiemy jak cenny jest Twój czas, dlatego co miesiąc otrzymujesz od nas komplet gotowych materiałów, które pomogą Ci przygotowywać się do zajęć – szybko, łatwo i przyjemnie!
nr 7-8.274-275/2024 - materiały na cały rok Czerwiec 2024
nr 6.273/2024 - materiały na wrzesień Maj 2024
nr 5.272/2024 - materiały na czerwiec Kwiecień 2024
nr 4.271/2024 - materiały na maj Marzec 2024
nr 3.270/2024 - materiały na kwiecień Luty 2024
nr 2.269/2024 - materiały na marzec Styczeń 2024
nr 01.268/2024 - materiały na luty Grudzień 2023
nr 12.267/2023 - materiały na styczeń Listopad 2023
nr 11.266/2023 - materiały na grudzień Październik 2023
nr 10.265/2023 - materiały na listopad Wrzesień 2023
nr 09.264/2023 - materiały na październik Lipiec-sierpień 2023
nr 07-08.262-263/2023 - materiały na cały rok
Kiosk
Uzyskaj dostęp do ponad 2000 scenariuszy i artykułów dostępnych w naszym kiosku. Już od 18 zł miesięcznie.
Wielkość: 481.76 kb
Stron: 2
Id: 2829
Powiedz to inaczej (scenariusz rozmów z wykorzystaniem metody Gordona)
Fragment artykułu: W jaki sposób prowadzić rozmowy z rodzicami, aby skłonić ich do otwarcia się, pomóc dotrzeć do sedna problemu, zachęcić do dialogu i szukania najlepszych niesiłowych rozwiązań? Jak wytłumaczyć dziecku, że jego zachowanie jest niewłaściwe i nie stracić jego zaufania?... więcej
Ten plik można pobrać za pomocą przelewu (3.99 PLN brutto) lub za pomocą pobrań dołączanych do miesięcznika BLIŻEJ PRZEDSZKOLA.
Zobacz również
Thomas GordonTrening Skutecznego NauczycielaTrening Skutecznego Rodzicawspółpraca z rodzicamiwychowanie
Ostatnio pobierane
Fragment artykułu:
W jaki sposób prowadzić rozmowy z rodzicami, aby skłonić ich do otwarcia się, pomóc dotrzeć do sedna problemu, zachęcić do dialogu i szukania najlepszych niesiłowych rozwiązań? Jak wytłumaczyć dziecku, że jego zachowanie jest niewłaściwe i nie stracić jego zaufania? W znalezieniu odpowiedzi na te pytania pomogą scenariusze zaprezentowane poniżej.
Na ten praktyczny artykuł składają się:
- opisy przykładowych rozmów (scenki rodzajowe), w których podejmowane są różne trudne, „zapalne” tematy pomiędzy nauczycielem a rodzicem, nauczycielem a dzieckiem oraz rodzicem a dzieckiem.
Jak zaznaczyła Autorka - rozmowa przeprowadzona w taki sposób komunikuje dziecku akceptację, brak nadmiernego wypytywania, zachęca do otwarcia się, nie wywołuje niepotrzebnych napięć. Stwarza przestrzeń do wyrażenia przez rodzica własnej opinii, wartości, poglądów, uczy i wychowuje.
Objętość artykułu: 2 strony.