bliżej MAX
Nielimitowany dostęp do scenariuszy, filmów i piosenek – wszystko w jednym miejscu! BLIŻEJ MAX to wygodny i korzystny abonament, który łączy wszystkie nasze usługi. Subskrybując, zyskujesz dodatkowo:
- gotowe plany miesięczne i tygodniowe,
- atrakcyjne zestawy pomocy dydaktycznych,
- 10 pobrań, które możesz wykorzystać na dowolne materiały ze strony blizejprzedszkola.pl.
nr 12.291/2025 - materiały na styczeń Listopad 2025
nr 11.290/2025 - materiały na grudzień Październik 2025
nr 10.289/2025 - materiały na listopad Wrzesień 2025
nr 09.288/2025 - materiały na październik Lipiec-sierpień 2025
nr 07-08.286-287/2025 - materiały na cały rok Czerwiec 2025
nr 06.285/2025 - materiały na wrzesień Maj 2025
nr 05.284/2025 - materiały na czerwiec Kwiecień 2025
nr 04.283/2025 - materiały na maj Marzec 2025
nr 03.282/2025 - materiały na kwiecień Luty 2025
nr 02.281/2025 - materiały na marzec Styczeń 2025
nr 01.280/2025 - materiały na luty Grudzień 2024
nr 12.279/2024 - materiały na styczeń
Kartka z kalendarza
Wiemy jak cenny jest Twój czas, dlatego co miesiąc otrzymujesz od nas komplet gotowych materiałów, które pomogą Ci przygotowywać się do zajęć – szybko, łatwo i przyjemnie!
Wielkość: 684.54 kb
Stron: 5
Id: 1372
Plakat i ulotka (identyfikacja wizualna placówki przedszkolnej)
Plakatem posługujemy się jako nośnikiem mającym za zadanie zainteresować odbiorcę oraz przyciągnąć jego uwagę. Ulotka, oprócz funkcji reklamowych i informacyjnych, może stanowić konspekt ułatwiający przedstawienie wszystkich zalet placówki. W artykule znajdziemy odpowiedzi na pytan... więcej
Ten plik można kupić za pomocą przelewu (2.99 PLN brutto) lub za pomocą pobrań dołączanych do miesięcznika BLIŻEJ PRZEDSZKOLA lub usługi bliżej MAX.
Plakatem posługujemy się jako nośnikiem mającym za zadanie zainteresować odbiorcę oraz przyciągnąć jego uwagę. Ulotka, oprócz funkcji reklamowych i informacyjnych, może stanowić konspekt ułatwiający przedstawienie wszystkich zalet placówki.
W artykule znajdziemy odpowiedzi na pytanie, jaką funkcję powinien pełnić plakat, co powinno się na nim znaleźć, w jaki sposób sformułować slogan reklamowy, jakie elementy zapadną w pamięć odbiorcom i jaka powinna być jego wielkość. Oprócz tego o tym, dlaczego warto współpracować z grafikiem oraz praktyczne rady do wykorzystania podczas pracy nad projektowaniem ulotki.
