Kartka z kalendarza
Wiemy jak cenny jest Twój czas, dlatego co miesiąc otrzymujesz od nas komplet gotowych materiałów, które pomogą Ci przygotowywać się do zajęć – szybko, łatwo i przyjemnie!
nr 3.270/2024 - materiały na kwiecień Luty 2024
nr 2.269/2024 - materiały na marzec Styczeń 2024
nr 01.268/2024 - materiały na luty Grudzień 2023
nr 12.267/2023 - materiały na styczeń Listopad 2023
nr 11.266/2023 - materiały na grudzień Październik 2023
nr 10.265/2023 - materiały na listopad Wrzesień 2023
nr 09.264/2023 - materiały na październik Lipiec-sierpień 2023
nr 07-08.262-263/2023 - materiały na cały rok Czerwiec 2023
nr 06.261/2023 - materiały na wrzesień Maj 2023
nr 05.260/2023 - materiały na czerwiec Kwiecień 2023
nr 04.259/2023 - materiały na maj Marzec 2023
nr 03.258/2023 - materiały na kwiecień
Kiosk
Uzyskaj dostęp do ponad 2000 scenariuszy i artykułów dostępnych w naszym kiosku. Już od 18 zł miesięcznie.
Wielkość: 465.59 kb
Stron: 2
Id: 1371
Piosenki do bazgrania (propozycje zabaw dla dzieci w wieku poniemowlęcym)
Metoda Dobrego Startu stosowana jest zarówno w Polsce, jak i za granicą, najczęściej w przedszkolach, także w szkołach i w terapii pedagogicznej dzieci ryzyka dysleksji oraz w terapii i edukacji dzieci z różnorodnymi deficytami rozwojowymi. Obejmuje głównie dzieci w wieku od 3 d... więcej
Ten plik można pobrać za pomocą przelewu (2.99 PLN brutto) lub za pomocą pobrań dołączanych do miesięcznika BLIŻEJ PRZEDSZKOLA.
Ostatnio pobierane
Metoda Dobrego Startu stosowana jest zarówno w Polsce, jak i za granicą, najczęściej w przedszkolach, także w szkołach i w terapii pedagogicznej dzieci ryzyka dysleksji oraz w terapii i edukacji dzieci z różnorodnymi deficytami rozwojowymi. Obejmuje głównie dzieci w wieku od 3 do 10 roku życia. Struktura i elastyczność metody sprawiają, że coraz częściej poszerza ona obszary swojego oddziaływania. Dzięki współpracy prof. Marty Bogdanowicz oraz Emilii Link-Dratkowskiej opracowany został, z myślą o dzieciach w wieku poniemowlęcym, program Piosenki do bazgrania.
W artykule omówiono założenia programu, strukturę zajęć realizowanych w oparciu o niego, a także przedstawiono przykładowe propozycje zajęć i opisano, w jaki sposób prawidłowo je organizować.