Kartka z kalendarza
Wiemy jak cenny jest Twój czas, dlatego co miesiąc otrzymujesz od nas komplet gotowych materiałów, które pomogą Ci przygotowywać się do zajęć – szybko, łatwo i przyjemnie!
nr 3.270/2024 - materiały na kwiecień Luty 2024
nr 2.269/2024 - materiały na marzec Styczeń 2024
nr 01.268/2024 - materiały na luty Grudzień 2023
nr 12.267/2023 - materiały na styczeń Listopad 2023
nr 11.266/2023 - materiały na grudzień Październik 2023
nr 10.265/2023 - materiały na listopad Wrzesień 2023
nr 09.264/2023 - materiały na październik Lipiec-sierpień 2023
nr 07-08.262-263/2023 - materiały na cały rok Czerwiec 2023
nr 06.261/2023 - materiały na wrzesień Maj 2023
nr 05.260/2023 - materiały na czerwiec Kwiecień 2023
nr 04.259/2023 - materiały na maj Marzec 2023
nr 03.258/2023 - materiały na kwiecień
Kiosk
Uzyskaj dostęp do ponad 2000 scenariuszy i artykułów dostępnych w naszym kiosku. Już od 18 zł miesięcznie.
Wielkość: 744.18 kb
Stron: 3
Id: 1525
Pedagogizacja bez infantylizacji
O formach pedagogizacji rodziców i jej celach sporo już napisano. Każdy nauczyciel wie na swój własny użytek, co to znaczy pedagogizować, lecz niestety, nie każdy ma świadomość, że nie oznacza to jedynie organizacji zebrania, na które większość rodziców przyjdzie niezbyt ... więcej
Ten plik można pobrać za pomocą przelewu (1.99 PLN brutto) lub za pomocą pobrań dołączanych do miesięcznika BLIŻEJ PRZEDSZKOLA.
Ostatnio pobierane
O formach pedagogizacji rodziców i jej celach sporo już napisano. Każdy nauczyciel wie na swój własny użytek, co to znaczy pedagogizować, lecz niestety, nie każdy ma świadomość, że nie oznacza to jedynie organizacji zebrania, na które większość rodziców przyjdzie niezbyt chętnie, czy zaproszenia na indywidualne konsultacje, na które zgłosi się całkiem sporo opiekunów, ale niekoniecznie tych, z którymi nauczyciel niezwłocznie chciałby porozmawiać.
W artykule przeczytamy o zasadach, jakimi powinni kierować się nauczyciele przy organizowaniu współpracy z rodzicami, a także zapoznamy się z wymaganiami stawianymi nauczycielowi pedagogizującemu.
Autorka zachęca również do podjęcia dyskusji wokół przedstawionego przez nią problemu i czeka na wszelkie sugestie pod adresem e-mail: m.bajak@blizejprzedszkola.pl.