
O uczuciach rozmawiamy, bo nastroje różne mamy [PNP – dzieci starsze]
Zespół redakcyjny PNP
Październik 2015
Cele ogólne: • wzbogacanie słownictwa o określenia dotyczące wyrażania uczuć; • rozwijanie umiejętności wyrażania swoich marzeń, pragnień; • uczenie się sposobów radzenia sobie z emocjami i ich nazywanie; • ćwiczenia w wyrażaniu uczuć i przeżyć w zabawach dramowych i pantomimicznych; • nabywani... więcej
Cele ogólne: • wzbogacanie słownictwa o określenia dotyczące wyrażania uczuć; • rozwijanie umiejętności wyrażania swoich marzeń, pragnień; • uczenie się sposobów radzenia sobie z emocjami i ich nazywanie; • ćwiczenia w wyrażaniu uczuć i przeżyć w zabawach dramowych i pantomimicznych; • nabywani... więcej
Pobierz
Ten plik można pobrać za pomocą SMS (7.38 PLN brutto) lub za pomocą pobrań.
Pomoce dydaktyczne 4
Propozycje aktywności pomocne w trakcie planowania pracy wychowawczo-dydaktycznej dla dzieci starszych na listopad.
Materiał stanowi część Przewodnika Nauczyciela Przedszkola. Pobierając go zapoznaj się także z artykułem „Czym jest Przewodnik Nauczyciela Przedszkola i dlaczego powstał?”, w którym znajdziesz wiele istotnych wskazówek dotyczących korzystania z niego.
Cele ogólne: • wzbogacanie słownictwa o określenia dotyczące wyrażania uczuć; • rozwijanie umiejętności wyrażania swoich marzeń, pragnień; • uczenie się sposobów radzenia sobie z emocjami i ich nazywanie; • ćwiczenia w wyrażaniu uczuć i przeżyć w zabawach dramowych i pantomimicznych; • nabywanie umiejętności wypowiadania się na określony temat; • rozwijanie umiejętności słuchania wypowiedzi innych; • rozwijanie czynności intelektualnych – dostrzeganie zmian odwracalnych i nieodwracalnych; • nabywanie sprawności w zakresie dużej i małej motoryki.
Materiał stanowi część Przewodnika Nauczyciela Przedszkola. Pobierając go zapoznaj się także z artykułem „Czym jest Przewodnik Nauczyciela Przedszkola i dlaczego powstał?”, w którym znajdziesz wiele istotnych wskazówek dotyczących korzystania z niego.
Cele ogólne: • wzbogacanie słownictwa o określenia dotyczące wyrażania uczuć; • rozwijanie umiejętności wyrażania swoich marzeń, pragnień; • uczenie się sposobów radzenia sobie z emocjami i ich nazywanie; • ćwiczenia w wyrażaniu uczuć i przeżyć w zabawach dramowych i pantomimicznych; • nabywanie umiejętności wypowiadania się na określony temat; • rozwijanie umiejętności słuchania wypowiedzi innych; • rozwijanie czynności intelektualnych – dostrzeganie zmian odwracalnych i nieodwracalnych; • nabywanie sprawności w zakresie dużej i małej motoryki.