bliżej MAX
Nielimitowany dostęp do scenariuszy, filmów i piosenek – wszystko w jednym miejscu! BLIŻEJ MAX to wygodny i korzystny abonament, który łączy wszystkie nasze usługi. Subskrybując, zyskujesz dodatkowo:
- gotowe plany miesięczne i tygodniowe,
- atrakcyjne zestawy pomocy dydaktycznych,
- 10 pobrań, które możesz wykorzystać na dowolne materiały ze strony blizejprzedszkola.pl.
nr 12.291/2025 - materiały na styczeń Listopad 2025
nr 11.290/2025 - materiały na grudzień Październik 2025
nr 10.289/2025 - materiały na listopad Wrzesień 2025
nr 09.288/2025 - materiały na październik Lipiec-sierpień 2025
nr 07-08.286-287/2025 - materiały na cały rok Czerwiec 2025
nr 06.285/2025 - materiały na wrzesień Maj 2025
nr 05.284/2025 - materiały na czerwiec Kwiecień 2025
nr 04.283/2025 - materiały na maj Marzec 2025
nr 03.282/2025 - materiały na kwiecień Luty 2025
nr 02.281/2025 - materiały na marzec Styczeń 2025
nr 01.280/2025 - materiały na luty Grudzień 2024
nr 12.279/2024 - materiały na styczeń
Kartka z kalendarza
Wiemy jak cenny jest Twój czas, dlatego co miesiąc otrzymujesz od nas komplet gotowych materiałów, które pomogą Ci przygotowywać się do zajęć – szybko, łatwo i przyjemnie!
Wielkość: 825.44 kb
Stron: 4
Id: 95
O rozsądnym stawianiu granic
Co to znaczy, w dzisiejszych czasach, wychowywać? Co to znaczy prowadzić kogoś, wskazywać mu drogę, pozwalać na samodzielne wybory i na indywidualny rozwój w sytuacji, gdy tak trudno zrozumieć coraz częstsze, i jakże niepokojące, zachowania agresywne, egoistyczne, wrogie, uwidaczniające się u... więcej
Ten plik można kupić za pomocą przelewu (2.99 PLN brutto) lub za pomocą pobrań dołączanych do miesięcznika BLIŻEJ PRZEDSZKOLA lub usługi bliżej MAX.
Co to znaczy, w dzisiejszych czasach, wychowywać? Co to znaczy prowadzić kogoś, wskazywać mu drogę, pozwalać na samodzielne wybory i na indywidualny rozwój w sytuacji, gdy tak trudno zrozumieć coraz częstsze, i jakże niepokojące, zachowania agresywne, egoistyczne, wrogie, uwidaczniające się u coraz młodszych dzieci? Na te pytania musi sobie odpowiedzieć każdy nauczyciel.
W tym krótkim artykule poruszono problem roli granic w procesie uczenia się i odkrywania świata oraz niejednoznaczności komunikatów kierowanych w tym kontekście do dzieci.
