Akademia Edukacji posiada AKREDYTACJĘ Małopolskiego Kuratora Oświaty
Typ: pdf
Wielkość: 2891.2 kb
Id: 5663

Nasza planeta Ziemia niech w wysypisko się nie zmienia! [PNP – dzieci starsze]

Zespół redakcyjny PNP   Marzec 2016

Cele ogólne: rozumienie konieczności przestrzegania zasad ochrony przyrody i wyposażenie dzieci w podstawowe wiadomości z tego zakresu; kształtowanie u dzieci postaw proekologicznych i wykorzystania pojęcia recykling w praktyce; stwarzanie warunków do zaspokajania naturalnej ciekawości dziecka otac... więcej
Pobierz Ten plik można pobrać za pomocą SMS (11.07 PLN brutto) lub za pomocą pobrań.
Pomoce dydaktyczne 10

Zobacz również

edukacja przyrodniczaekologiapięciolatekscenariusz zajęćW domu jak w przedszkolu tutaj nie nudzi się nikomuwiosenne dni

Więcej w podobnej tematyce znajdziesz klikając w jeden z tagów
lub skorzystaj z wyszukiwarki

Więcej z działu

Przewodnik Nauczyciela Przedszkola

Więcej z tego numeru

Marzec 2016

Propozycje aktywności pomocne w trakcie planowania pracy wychowawczo-dydaktycznej dla dzieci starszych na kwiecień.

Materiał stanowi część Przewodnika Nauczyciela Przedszkola. Pobierając go zapoznaj się także z artykułem „Czym jest Przewodnik Nauczyciela Przedszkola i dlaczego powstał?”, w którym znajdziesz wiele istotnych wskazówek dotyczących korzystania z niego.

Cele ogólne: rozumienie konieczności przestrzegania zasad ochrony przyrody i wyposażenie dzieci w podstawowe wiadomości z tego zakresu; kształtowanie u dzieci postaw proekologicznych i wykorzystania pojęcia recykling w praktyce; stwarzanie warunków do zaspokajania naturalnej ciekawości dziecka otaczającym światem; wykorzystywanie surowców wtórnych do prac plastyczno-technicznych; rozwijanie koncentracji uwagi i umiejętności uważnego słuchania opowiadania; rozwijanie umiejętności dostrzegania związków przyczynowo-skutkowych i opowiadania historyjek obrazkowych; uczestniczenie w zabawach i ćwiczeniach artykulacyjnych i poprawiających emisję głosu oraz dykcję; stwarzanie okazji do ważenia różnych przedmiotów – próby oddzielenia cech ciężaru i wielkości; podejmowanie improwizacji muzycznych z  wykorzystaniem wykonanych przez dzieci instrumentów perkusyjnych.