Nasza planeta Ziemia niech w wysypisko się nie zmienia! [PNP – dzieci starsze]
Zespół redakcyjny PNP
Marzec 2016
Cele ogólne: rozumienie konieczności przestrzegania zasad ochrony przyrody i wyposażenie dzieci w podstawowe wiadomości z tego zakresu; kształtowanie u dzieci postaw proekologicznych i wykorzystania pojęcia recykling w praktyce; stwarzanie warunków do zaspokajania naturalnej ciekawości dziecka otac... więcej
Pobierz
Pomoce dydaktyczne 10
Ten plik można pobrać za pomocą przelewu (11.99 PLN brutto) lub za pomocą pobrań dołączanych do miesięcznika BLIEJ PRZEDSZKOLA.
Cele ogólne: rozumienie konieczności przestrzegania zasad ochrony przyrody i wyposażenie dzieci w podstawowe wiadomości z tego zakresu; kształtowanie u dzieci postaw proekologicznych i wykorzystania pojęcia recykling w praktyce; stwarzanie warunków do zaspokajania naturalnej ciekawości dziecka otac... więcej
Ten plik można pobrać za pomocą przelewu (11.99 PLN brutto) lub za pomocą pobrań dołączanych do miesięcznika BLIEJ PRZEDSZKOLA.
Zobacz również
edukacja przyrodniczaekologiapięciolatekscenariusz zajęćW domu jak w przedszkolu tutaj nie nudzi się nikomuwiosenne dni
Ostatnio pobierane
Znajdź dla siebie
lato
wakacje
dyżur wakacyjny
metody
trzylatek
czterolatek
pięciolatek
sześciolatek
matematyka
czytanie
język angielski
integracja
ekologia
technika
plastyka
mowa
muzyka
percepcja wzrokowa
percepcja słuchowa
sprawność ruchowa
kompetencje społeczne
rozumowanie przyczynowo-skutkowe
rozwój manualny
eksperyment
prawo oświatowe
czytanie globalne
zabawa
zjawiska atmosferyczne
Propozycje aktywności pomocne w trakcie planowania pracy wychowawczo-dydaktycznej dla dzieci starszych na kwiecień.
Materiał stanowi część Przewodnika Nauczyciela Przedszkola. Pobierając go zapoznaj się także z artykułem „Czym jest Przewodnik Nauczyciela Przedszkola i dlaczego powstał?”, w którym znajdziesz wiele istotnych wskazówek dotyczących korzystania z niego.
Cele ogólne: rozumienie konieczności przestrzegania zasad ochrony przyrody i wyposażenie dzieci w podstawowe wiadomości z tego zakresu; kształtowanie u dzieci postaw proekologicznych i wykorzystania pojęcia recykling w praktyce; stwarzanie warunków do zaspokajania naturalnej ciekawości dziecka otaczającym światem; wykorzystywanie surowców wtórnych do prac plastyczno-technicznych; rozwijanie koncentracji uwagi i umiejętności uważnego słuchania opowiadania; rozwijanie umiejętności dostrzegania związków przyczynowo-skutkowych i opowiadania historyjek obrazkowych; uczestniczenie w zabawach i ćwiczeniach artykulacyjnych i poprawiających emisję głosu oraz dykcję; stwarzanie okazji do ważenia różnych przedmiotów – próby oddzielenia cech ciężaru i wielkości; podejmowanie improwizacji muzycznych z wykorzystaniem wykonanych przez dzieci instrumentów perkusyjnych.Pomoce
Pliki umieszczone są do osobnego pobrania
Jeśli jesteśmy bliscy Twojemu sercu, sprawdź, jak możesz nam pomóc zobacz