Kartka z kalendarza
Wiemy jak cenny jest Twój czas, dlatego co miesiąc otrzymujesz od nas komplet gotowych materiałów, które pomogą Ci przygotowywać się do zajęć – szybko, łatwo i przyjemnie!
nr 11.266/2023 - materiały na grudzień Październik 2023
nr 10.265/2023 - materiały na listopad Wrzesień 2023
nr 09.264/2023 - materiały na październik Lipiec-sierpień 2023
nr 07-08.262-263/2023 - materiały na cały rok Czerwiec 2023
nr 06.261/2023 - materiały na wrzesień Maj 2023
nr 05.260/2023 - materiały na czerwiec Kwiecień 2023
nr 04.259/2023 - materiały na maj Marzec 2023
nr 03.258/2023 - materiały na kwiecień Luty 2023
nr 02.257/2023 - materiały na marzec Styczeń 2023
nr 01.256/2023 - materiały na luty Grudzień 2022
nr 12.255/2022 - materiały na styczeń Listopad 2022
nr 11.254/2022 - materiały na grudzień
Kiosk
Uzyskaj dostęp do ponad 1700 scenariuszy i artykułów dostępnych w naszym kiosku. Już od 18 zł miesięcznie.
Wielkość: 622.18 kb
Stron: 4
Id: 3045
Narzędzia marketingowe w placówce przedszkolnej
Fragment artykułu: Przez ostatnie miesiące dużo pisałam o marketingu w edukacji, o promocji, reklamie, kontaktach z lokalnym społeczeństwem. Wraz z końcem roku przychodzi czas podsumowania wszystkiego, co sprawiło (mam przynajmniej taką nadzieję), że polskie przedszkola stały się nowoczesnymi plac&... więcej
Ten plik można pobrać za pomocą przelewu (3.99 PLN brutto) lub za pomocą pobrań dołączanych do miesięcznika BLIŻEJ PRZEDSZKOLA.
Ostatnio pobierane
Fragment artykułu:
Przez ostatnie miesiące dużo pisałam o marketingu w edukacji, o promocji, reklamie, kontaktach z lokalnym społeczeństwem. Wraz z końcem roku przychodzi czas podsumowania wszystkiego, co sprawiło (mam przynajmniej taką nadzieję), że polskie przedszkola stały się nowoczesnymi placówkami edukacyjnymi, ukierunkowanymi na potrzeby klientów oraz oczywiście dzieci.
Część narzędzi marketingowych mamy już szeroko omówioną, jednak jak z każdym dobrze przeprowadzonym wykładem, warto wszystko podsumować, utrwalić i uzupełnić informacje o praktyczne porady i ciekawostki. Po to, by kolejne artykuły dotyczące tworzenia placówek na miarę XXI wieku były już czysto praktycznymi poradami, a nie opisem teoretycznych działań.
Budowanie marki w przypadku przedszkoli jest zdobywaniem szeroko pojętego społecznego zaufania. Przedszkole to specyficzne miejsce wdrażania działań marketingowych, ponieważ jest to w większości przypadków instytucja nieukierunkowana na zarabianie. Mamy w tym wypadku bardziej do czynienia z usługami. A z kolei marketing usług jest stosunkowo młodą dziedziną zaprzątającą głowy fachowców. I o ile marketingiem sprzedażowym zaczęto się profesjonalnie interesować pod koniec XIX wieku, tak marketing usług skupił na sobie uwagę dopiero w drugiej połowie XX wieku.
W dalszej części tekstu przeczytamy o:
- myśleniu biznesowo-edukacyjnym, które powinno charakteryzować dobrze zarządzaną placówkę;
- strategii 7 x P, która jest głównym narzędziem marketingowym w sektorze usług edukacyjnych – została ona bardzo dokładnie opisana przez Autorkę.