Na balu w przedszkolu jest kolorowo, bawimy się razem karnawałowo! [PNP – dzieci młodsze]
Zespół redakcyjny PNP
Grudzień 2015
Cele ogólne: • rozwijanie orientacji w schemacie ciała oraz w przestrzeni; • stwarzanie okazji do posługiwania się liczebnikami głównymi i porządkowymi w zakresie 3 i więcej; • wspomaganie dzieci w uważnym słuchaniu i rozumieniu prostych poleceń; • wzbogacanie zasobu słownictwa i rozwijanie ... więcej
Pobierz
Pomoce dydaktyczne 10
Ten plik można pobrać za pomocą przelewu (7.99 PLN brutto) lub za pomocą pobrań dołączanych do miesięcznika BLIEJ PRZEDSZKOLA.
Cele ogólne: • rozwijanie orientacji w schemacie ciała oraz w przestrzeni; • stwarzanie okazji do posługiwania się liczebnikami głównymi i porządkowymi w zakresie 3 i więcej; • wspomaganie dzieci w uważnym słuchaniu i rozumieniu prostych poleceń; • wzbogacanie zasobu słownictwa i rozwijanie ... więcej
Ten plik można pobrać za pomocą przelewu (7.99 PLN brutto) lub za pomocą pobrań dołączanych do miesięcznika BLIEJ PRZEDSZKOLA.
Ostatnio pobierane
Znajdź dla siebie
lato
wakacje
dyżur wakacyjny
metody
trzylatek
czterolatek
pięciolatek
sześciolatek
matematyka
czytanie
język angielski
integracja
ekologia
technika
plastyka
mowa
muzyka
percepcja wzrokowa
percepcja słuchowa
sprawność ruchowa
kompetencje społeczne
rozumowanie przyczynowo-skutkowe
rozwój manualny
eksperyment
prawo oświatowe
czytanie globalne
zabawa
zjawiska atmosferyczne
Propozycje aktywności pomocne w trakcie planowania pracy wychowawczo-dydaktycznej dla dzieci młodszych na styczeń.
Materiał stanowi część Przewodnika Nauczyciela Przedszkola. Pobierając go zapoznaj się także z artykułem „Czym jest Przewodnik Nauczyciela Przedszkola i dlaczego powstał?”, w którym znajdziesz wiele istotnych wskazówek dotyczących korzystania z niego.
Cele ogólne: • rozwijanie orientacji w schemacie ciała oraz w przestrzeni; • stwarzanie okazji do posługiwania się liczebnikami głównymi i porządkowymi w zakresie 3 i więcej; • wspomaganie dzieci w uważnym słuchaniu i rozumieniu prostych poleceń; • wzbogacanie zasobu słownictwa i rozwijanie poprawności gramatycznej wypowiedzi; • rozwijanie umiejętności porównywania przedmiotów (dostrzeganie podobieństw i różnic); • rozwijanie umiejętności wykonywania prostych zadań według instrukcji słownej nauczyciela; • utrwalanie nazw kolorów w trakcie sytuacji edukacyjnych i w zabawach; • wdrażanie dzieci do dostrzegania zmian dynamiki, tempa, nastroju w utworach muzycznych; • stwarzanie okazji do swobodnej ekspresji ruchowej przy piosenkach z repertuaru dziecięcego oraz przy muzyce klasycznej; • doskonalenie poczucia rytmu podczas zabaw muzycznych i ruchowych; • stwarzanie okazji do odczuwania radości z zabaw przy muzyce (udział w balu karnawałowym).
Materiał stanowi część Przewodnika Nauczyciela Przedszkola. Pobierając go zapoznaj się także z artykułem „Czym jest Przewodnik Nauczyciela Przedszkola i dlaczego powstał?”, w którym znajdziesz wiele istotnych wskazówek dotyczących korzystania z niego.
Cele ogólne: • rozwijanie orientacji w schemacie ciała oraz w przestrzeni; • stwarzanie okazji do posługiwania się liczebnikami głównymi i porządkowymi w zakresie 3 i więcej; • wspomaganie dzieci w uważnym słuchaniu i rozumieniu prostych poleceń; • wzbogacanie zasobu słownictwa i rozwijanie poprawności gramatycznej wypowiedzi; • rozwijanie umiejętności porównywania przedmiotów (dostrzeganie podobieństw i różnic); • rozwijanie umiejętności wykonywania prostych zadań według instrukcji słownej nauczyciela; • utrwalanie nazw kolorów w trakcie sytuacji edukacyjnych i w zabawach; • wdrażanie dzieci do dostrzegania zmian dynamiki, tempa, nastroju w utworach muzycznych; • stwarzanie okazji do swobodnej ekspresji ruchowej przy piosenkach z repertuaru dziecięcego oraz przy muzyce klasycznej; • doskonalenie poczucia rytmu podczas zabaw muzycznych i ruchowych; • stwarzanie okazji do odczuwania radości z zabaw przy muzyce (udział w balu karnawałowym).
Pomoce
Pliki umieszczone są do osobnego pobrania
Jeśli jesteśmy bliscy Twojemu sercu, sprawdź, jak możesz nam pomóc zobacz