Zobacz zawartość numeru 7-8/2019 z materiałami na różne okazje… zobacz
Akademia Edukacji posiada AKREDYTACJĘ Małopolskiego Kuratora Oświaty

Moja przygoda z metodą projektów

Beata Świderek  
Magazyn specjalny 2011

Jedną z najbardziej ambitnych i skutecznych metod edukacji jest projekt, czyli samodzielna praca dzieci – indywidualna lub zespołowa – nad zadanym tematem. Może on trwać od kilku tygodni do kilku miesięcy. Dzieci wspólnie z nauczycielem wybierają temat badań, a następnie – r... więcej
Pobierz plik

Ten plik można pobrać za pomocą SMS (2.46 PLN brutto) lub wpisując kod do pobierania.

Jak pobierać?
Informacje o pliku
Typ pliku: pdf
Wielkość pliku: 316.11 kb
Stron: 2
Id: 1341

Zobacz również

metoda projektów
metody aktywne

Więcej w podobnej tematyce znajdziesz klikając w jeden z tagów:
metoda projektów
metody aktywne


lub skorzystaj z wyszukiwarki

Więcej z działu

Systemy pedagogiczne, koncepcje edukacyjne, nowatorskie metody...

Więcej z tego numeru

Magazyn specjalny 2011

Jedną z najbardziej ambitnych i skutecznych metod edukacji jest projekt, czyli samodzielna praca dzieci – indywidualna lub zespołowa – nad zadanym tematem. Może on trwać od kilku tygodni do kilku miesięcy. Dzieci wspólnie z nauczycielem wybierają temat badań, a następnie – również wspólnie – decydują o przebiegu projektu i jego zakończeniu. Nauczyciel nie musi decydować, w jakim kierunku pójdzie aktywność dzieci i jakie aspekty problemu zainteresują daną grupę.


W artykule omówiono etapy projektu, opisano, jak powinien przebiegać wybór tematu, czym powinna charakteryzować się faza badawcza, a także jak powinno wyglądać jego podsumowanie. Autorka załączyła także przykładowy harmonogram działań oraz wskazała na zalety tej metody.