Kartka z kalendarza
Wiemy jak cenny jest Twój czas, dlatego co miesiąc otrzymujesz od nas komplet gotowych materiałów, które pomogą Ci przygotowywać się do zajęć – szybko, łatwo i przyjemnie!
nr 4.271/2024 - materiały na maj Marzec 2024
nr 3.270/2024 - materiały na kwiecień Luty 2024
nr 2.269/2024 - materiały na marzec Styczeń 2024
nr 01.268/2024 - materiały na luty Grudzień 2023
nr 12.267/2023 - materiały na styczeń Listopad 2023
nr 11.266/2023 - materiały na grudzień Październik 2023
nr 10.265/2023 - materiały na listopad Wrzesień 2023
nr 09.264/2023 - materiały na październik Lipiec-sierpień 2023
nr 07-08.262-263/2023 - materiały na cały rok Czerwiec 2023
nr 06.261/2023 - materiały na wrzesień Maj 2023
nr 05.260/2023 - materiały na czerwiec Kwiecień 2023
nr 04.259/2023 - materiały na maj
Kiosk
Uzyskaj dostęp do ponad 2000 scenariuszy i artykułów dostępnych w naszym kiosku. Już od 18 zł miesięcznie.
Wielkość: 636.14 kb
Stron: 2
Id: 1463
Matematyka – liczy się jakość, a nie ilość!
Większość dzieci w wieku przedszkolnym uczy się recytować liczby, poprawnie liczyć małe ilości przedmiotów oraz rozpoznawać cyfry. Jednakże wiele z tych dzieci ma problemy, rozpoczynając naukę matematyki w szkole. Dlaczego? Bo stosują reguły matematyczne bez ich zrozumienia. Dla tych dzieci d... więcej
Ten plik można pobrać za pomocą przelewu (2.99 PLN brutto) lub za pomocą pobrań dołączanych do miesięcznika BLIŻEJ PRZEDSZKOLA.
Ostatnio pobierane
Większość dzieci w wieku przedszkolnym uczy się recytować liczby, poprawnie liczyć małe ilości przedmiotów oraz rozpoznawać cyfry. Jednakże wiele z tych dzieci ma problemy, rozpoczynając naukę matematyki w szkole. Dlaczego? Bo stosują reguły matematyczne bez ich zrozumienia. Dla tych dzieci działania na liczbach są pewnego rodzaju czarami.
W artykule przeczytamy o rozumieniu liczb i porównywaniu ilości oraz o kształtowaniu umiejętności mierzenia długości, wagi i objętości. Artykuł uzupełnia scenariusz zajęć „Sukienki czy koszule?”, którego jednym z celów jest rozwijanie pojęcia liczby jako związku pomiędzy tym, co jest mierzone i jednostką miary.