Akademia Edukacji posiada AKREDYTACJĘ Małopolskiego Kuratora Oświaty

Zobacz nas


  • Strony www dla przedszkoli Nasze strony to gotowe rozwiązanie. Dostajesz od nas wszystko co potrzebujesz do prowadzenia strony www przedszkola.
Typ: pdf
Wielkość: 3233.42 kb
Id: 5799

Małe i duże – co? Wakacyjne podróże! [PNP - dzieci starsze]

Zespół redakcyjny PNP   Maj 2016

Cele ogólne: budzenie zainteresowania różnymi regionami turystycznymi Polski; stwarzanie okazji do poznania nazw państw sąsiadujących z Polską oraz do zdobycia podstawowych informacji o tych krajach; uświadamianie zagrożeń wynikających z nieprzestrzegania zasad bezpieczeństwa w czasie zabaw nad wod... więcej
Pobierz Pomoce dydaktyczne 13
Ten plik można pobrać za pomocą przelewu (0.00 PLN brutto) lub za pomocą pobrań dołączanych do miesięcznika BLIEJ PRZEDSZKOLA.

Zobacz również

bezpieczeństwoedukacja międzykulturowaedukacja przyrodniczaedukacja regionalnaletnie dnipięciolatekrozumowanie przyczynowo-skutkowescenariusz zajęćsześciolatek

Więcej z działu

Przewodnik Nauczyciela Przedszkola

Więcej z tego numeru

Maj 2016

Teraz popularne

zobacz więcej

Ostatnio pobierane

Znajdź dla siebie

Propozycje aktywności pomocne w trakcie planowania pracy wychowawczo-dydaktycznej dla dzieci starszych na czerwiec.

Materiał stanowi część Przewodnika Nauczyciela Przedszkola. Pobierając go zapoznaj się także z artykułem „Czym jest Przewodnik Nauczyciela Przedszkola i dlaczego powstał?”, w którym znajdziesz wiele istotnych wskazówek dotyczących korzystania z niego.

Cele ogólne: budzenie zainteresowania różnymi regionami turystycznymi Polski; stwarzanie okazji do poznania nazw państw sąsiadujących z Polską oraz do zdobycia podstawowych informacji o tych krajach; uświadamianie zagrożeń wynikających z nieprzestrzegania zasad bezpieczeństwa w czasie zabaw nad wodą, podczas burzy, podczas przebywania w pobliżu urządzeń rolniczych; doskonalenie umiejętności klasyfikowania przedmiotów i dokonywania uogólnień; uświadamianie związków przyczynowo - skutkowych i stwarzanie okazji do przewidywania następstw działań – w zadaniach i w odniesieniu do sytuacji życiowych; wprowadzanie dzieci w świat kodowanych informacji (kalendarze, oznaczenia symboliczne); stwarzanie okazji do globalnego czytania oraz usprawnianie analizy i syntezy sylabowej i głoskowej wyrazów; inspirowanie dzieci do samodzielnego organizowania zabaw i ćwiczeń na świeżym powietrzu; stwarzanie przedszkolakom okazji do swobodnej ekspresji ruchowej przy muzyce.
Jeśli jesteśmy bliscy Twojemu sercu, sprawdź, jak możesz nam pomóc zobacz