Zobacz zawartość numeru 7-8/2019 z materiałami na różne okazje… zobacz
Akademia Edukacji posiada AKREDYTACJĘ Małopolskiego Kuratora Oświaty

Lubię to! Przedszkole na Facebooku

Katarzyna Płachecka  
Wrzesień 2012

Fragment artykułu: Coraz więcej polskich przedszkoli ma już swoje strony internetowe. Niektóre to tylko „wizytówki” z jednym zdjęciem i adresem, ale gros stron to prężne, profesjonalnie prowadzone serwisy, będące dla placówek żywą reklamą. Dziś jednak strona inter... więcej
Pobierz plik

Ten plik można pobrać za pomocą SMS (3.69 PLN brutto) lub wpisując kod do pobierania.

Jak pobierać?
Informacje o pliku
Typ pliku: pdf
Wielkość pliku: 757.8 kb
Stron: 3
Id: 2906

Zobacz również

dyrektor
Internet
menadżer
multimedia
promocja
przedszkole

Więcej w podobnej tematyce znajdziesz klikając w jeden z tagów:
dyrektor
Internet
menadżer
multimedia
promocja
przedszkole


lub skorzystaj z wyszukiwarki

Więcej z działu

Zarządzanie placówką edukacyjną

Więcej z tego numeru

Wrzesień 2012

Fragment artykułu:
Coraz więcej polskich przedszkoli ma już swoje strony internetowe. Niektóre to tylko „wizytówki” z jednym zdjęciem i adresem, ale gros stron to prężne, profesjonalnie prowadzone serwisy, będące dla placówek żywą reklamą.
Dziś jednak strona internetowa to nie wszystko. Warto również skorzystać z innych (tanich, a często wręcz bezpłatnych) form promocji, które zapewnią większą oglądalność stronie internetowej, zwiększą świadomość marki, jaką niewątpliwie jest przedszkole, i w efekcie przyciągną do placówki potencjalnych klientów. Promując przedszkole w Internecie, nie można zapomnieć o najbardziej nowoczesnych formach komunikacji do których należą media społecznościowe.
Największym portalem społecznościowym jest z pewnością znany wszystkim – choćby tylko ze słyszenia – Facebook. Wiele przedszkoli posiada swoje strony firmowe na Facebooku (tzw. fanpage). (…) Facebook jest aktualnie najmodniejszym portalem społecznościowym posiadającym w Polsce ponad 8,7 milionów użytkowników (stan na lipiec 2012). Liczba ta ciągle rośnie. Aż 28% użytkowników stanowią osoby w wieku 25–34 lata. W tej grupie wiekowej mieści się większość rodziców dzieci w wieku przedszkolnym. Konto na Facebooku zakłada się przede wszystkim po to, by mieć kontakt ze swoimi znajomymi z całego świata. Użytkownik widzi wszystkie informacje pisane przez znajomych, a także podejmowane przez nich czynności, takie jak udostępnianie różnych treści (zdjęć, filmów, muzyki, artykułów) oraz „polubienie” stron firm i organizacji. Obecnie każda poważna firma posiada swoją firmową stronę na Facebooku.

Z dalszej części artykułu dowiemy się m.in.:
jakie korzyści dla przedszkola mogą wyniknąć z posiadania konta na Facebooku i jakie możliwości stwarza jego posiadanie;
jak prowadzić działania marketingowe za pośrednictwem Facebooka.

Artykułowi towarzyszy:
ilustrowana instrukcja – przewodnik „Jak założyć stronę przedszkola na Facebooku?”.

Objętość artykułu: 3 strony.