Lubię to! Przedszkole na Facebooku
Katarzyna Płachecka
Wrzesień 2012
Fragment artykułu: Coraz więcej polskich przedszkoli ma już swoje strony internetowe. Niektóre to tylko „wizytówki” z jednym zdjęciem i adresem, ale gros stron to prężne, profesjonalnie prowadzone serwisy, będące dla placówek żywą reklamą. Dziś jednak strona inter... więcej
Pobierz
Ten plik można pobrać za pomocą przelewu (3.99 PLN brutto) lub za pomocą pobrań dołączanych do miesięcznika BLIEJ PRZEDSZKOLA.
Fragment artykułu: Coraz więcej polskich przedszkoli ma już swoje strony internetowe. Niektóre to tylko „wizytówki” z jednym zdjęciem i adresem, ale gros stron to prężne, profesjonalnie prowadzone serwisy, będące dla placówek żywą reklamą. Dziś jednak strona inter... więcej
Ten plik można pobrać za pomocą przelewu (3.99 PLN brutto) lub za pomocą pobrań dołączanych do miesięcznika BLIEJ PRZEDSZKOLA.
Ostatnio pobierane
Znajdź dla siebie
lato
zakończenie
dyżur wakacyjny
metody
trzylatek
czterolatek
pięciolatek
sześciolatek
matematyka
czytanie
język angielski
integracja
ekologia
technika
plastyka
mowa
muzyka
percepcja wzrokowa
percepcja słuchowa
sprawność ruchowa
kompetencje społeczne
rozumowanie przyczynowo-skutkowe
rozwój manualny
eksperyment
prawo oświatowe
czytanie globalne
zabawa
zjawiska atmosferyczne
Fragment artykułu:
Coraz więcej polskich przedszkoli ma już swoje strony internetowe. Niektóre to tylko „wizytówki” z jednym zdjęciem i adresem, ale gros stron to prężne, profesjonalnie prowadzone serwisy, będące dla placówek żywą reklamą.
Dziś jednak strona internetowa to nie wszystko. Warto również skorzystać z innych (tanich, a często wręcz bezpłatnych) form promocji, które zapewnią większą oglądalność stronie internetowej, zwiększą świadomość marki, jaką niewątpliwie jest przedszkole, i w efekcie przyciągną do placówki potencjalnych klientów. Promując przedszkole w Internecie, nie można zapomnieć o najbardziej nowoczesnych formach komunikacji do których należą media społecznościowe.
Największym portalem społecznościowym jest z pewnością znany wszystkim – choćby tylko ze słyszenia – Facebook. Wiele przedszkoli posiada swoje strony firmowe na Facebooku (tzw. fanpage). (…) Facebook jest aktualnie najmodniejszym portalem społecznościowym posiadającym w Polsce ponad 8,7 milionów użytkowników (stan na lipiec 2012). Liczba ta ciągle rośnie. Aż 28% użytkowników stanowią osoby w wieku 25–34 lata. W tej grupie wiekowej mieści się większość rodziców dzieci w wieku przedszkolnym. Konto na Facebooku zakłada się przede wszystkim po to, by mieć kontakt ze swoimi znajomymi z całego świata. Użytkownik widzi wszystkie informacje pisane przez znajomych, a także podejmowane przez nich czynności, takie jak udostępnianie różnych treści (zdjęć, filmów, muzyki, artykułów) oraz „polubienie” stron firm i organizacji. Obecnie każda poważna firma posiada swoją firmową stronę na Facebooku.
Z dalszej części artykułu dowiemy się m.in.:
jakie korzyści dla przedszkola mogą wyniknąć z posiadania konta na Facebooku i jakie możliwości stwarza jego posiadanie;
jak prowadzić działania marketingowe za pośrednictwem Facebooka.
Artykułowi towarzyszy:
ilustrowana instrukcja – przewodnik „Jak założyć stronę przedszkola na Facebooku?”.
Objętość artykułu: 3 strony.
Coraz więcej polskich przedszkoli ma już swoje strony internetowe. Niektóre to tylko „wizytówki” z jednym zdjęciem i adresem, ale gros stron to prężne, profesjonalnie prowadzone serwisy, będące dla placówek żywą reklamą.
Dziś jednak strona internetowa to nie wszystko. Warto również skorzystać z innych (tanich, a często wręcz bezpłatnych) form promocji, które zapewnią większą oglądalność stronie internetowej, zwiększą świadomość marki, jaką niewątpliwie jest przedszkole, i w efekcie przyciągną do placówki potencjalnych klientów. Promując przedszkole w Internecie, nie można zapomnieć o najbardziej nowoczesnych formach komunikacji do których należą media społecznościowe.
Największym portalem społecznościowym jest z pewnością znany wszystkim – choćby tylko ze słyszenia – Facebook. Wiele przedszkoli posiada swoje strony firmowe na Facebooku (tzw. fanpage). (…) Facebook jest aktualnie najmodniejszym portalem społecznościowym posiadającym w Polsce ponad 8,7 milionów użytkowników (stan na lipiec 2012). Liczba ta ciągle rośnie. Aż 28% użytkowników stanowią osoby w wieku 25–34 lata. W tej grupie wiekowej mieści się większość rodziców dzieci w wieku przedszkolnym. Konto na Facebooku zakłada się przede wszystkim po to, by mieć kontakt ze swoimi znajomymi z całego świata. Użytkownik widzi wszystkie informacje pisane przez znajomych, a także podejmowane przez nich czynności, takie jak udostępnianie różnych treści (zdjęć, filmów, muzyki, artykułów) oraz „polubienie” stron firm i organizacji. Obecnie każda poważna firma posiada swoją firmową stronę na Facebooku.
Z dalszej części artykułu dowiemy się m.in.:
jakie korzyści dla przedszkola mogą wyniknąć z posiadania konta na Facebooku i jakie możliwości stwarza jego posiadanie;
jak prowadzić działania marketingowe za pośrednictwem Facebooka.
Artykułowi towarzyszy:
ilustrowana instrukcja – przewodnik „Jak założyć stronę przedszkola na Facebooku?”.
Objętość artykułu: 3 strony.
Jeśli jesteśmy bliscy Twojemu sercu, sprawdź, jak możesz nam pomóc zobacz