Akademia Edukacji posiada AKREDYTACJĘ Małopolskiego Kuratora Oświaty
Typ: pdf
Wielkość: 757.8 kb
Stron: 3
Id: 2906

Lubię to! Przedszkole na Facebooku

Katarzyna Płachecka   Wrzesień 2012

Fragment artykułu: Coraz więcej polskich przedszkoli ma już swoje strony internetowe. Niektóre to tylko „wizytówki” z jednym zdjęciem i adresem, ale gros stron to prężne, profesjonalnie prowadzone serwisy, będące dla placówek żywą reklamą. Dziś jednak strona inter... więcej
Pobierz

Zobacz również

dyrektorInternetmenadżermultimediapromocjaprzedszkolecykl Jak się pokazać?

Więcej w podobnej tematyce znajdziesz klikając w jeden z tagów lub skorzystaj z wyszukiwarki

Więcej z działu

Zarządzanie placówką edukacyjną

Więcej z tego numeru

Wrzesień 2012

Fragment artykułu:
Coraz więcej polskich przedszkoli ma już swoje strony internetowe. Niektóre to tylko „wizytówki” z jednym zdjęciem i adresem, ale gros stron to prężne, profesjonalnie prowadzone serwisy, będące dla placówek żywą reklamą.
Dziś jednak strona internetowa to nie wszystko. Warto również skorzystać z innych (tanich, a często wręcz bezpłatnych) form promocji, które zapewnią większą oglądalność stronie internetowej, zwiększą świadomość marki, jaką niewątpliwie jest przedszkole, i w efekcie przyciągną do placówki potencjalnych klientów. Promując przedszkole w Internecie, nie można zapomnieć o najbardziej nowoczesnych formach komunikacji do których należą media społecznościowe.
Największym portalem społecznościowym jest z pewnością znany wszystkim – choćby tylko ze słyszenia – Facebook. Wiele przedszkoli posiada swoje strony firmowe na Facebooku (tzw. fanpage). (…) Facebook jest aktualnie najmodniejszym portalem społecznościowym posiadającym w Polsce ponad 8,7 milionów użytkowników (stan na lipiec 2012). Liczba ta ciągle rośnie. Aż 28% użytkowników stanowią osoby w wieku 25–34 lata. W tej grupie wiekowej mieści się większość rodziców dzieci w wieku przedszkolnym. Konto na Facebooku zakłada się przede wszystkim po to, by mieć kontakt ze swoimi znajomymi z całego świata. Użytkownik widzi wszystkie informacje pisane przez znajomych, a także podejmowane przez nich czynności, takie jak udostępnianie różnych treści (zdjęć, filmów, muzyki, artykułów) oraz „polubienie” stron firm i organizacji. Obecnie każda poważna firma posiada swoją firmową stronę na Facebooku.

Z dalszej części artykułu dowiemy się m.in.:
jakie korzyści dla przedszkola mogą wyniknąć z posiadania konta na Facebooku i jakie możliwości stwarza jego posiadanie;
jak prowadzić działania marketingowe za pośrednictwem Facebooka.

Artykułowi towarzyszy:
ilustrowana instrukcja – przewodnik „Jak założyć stronę przedszkola na Facebooku?”.

Objętość artykułu: 3 strony.