Kartka z kalendarza
Wiemy jak cenny jest Twój czas, dlatego co miesiąc otrzymujesz od nas komplet gotowych materiałów, które pomogą Ci przygotowywać się do zajęć – szybko, łatwo i przyjemnie!
nr 4.271/2024 - materiały na maj Marzec 2024
nr 3.270/2024 - materiały na kwiecień Luty 2024
nr 2.269/2024 - materiały na marzec Styczeń 2024
nr 01.268/2024 - materiały na luty Grudzień 2023
nr 12.267/2023 - materiały na styczeń Listopad 2023
nr 11.266/2023 - materiały na grudzień Październik 2023
nr 10.265/2023 - materiały na listopad Wrzesień 2023
nr 09.264/2023 - materiały na październik Lipiec-sierpień 2023
nr 07-08.262-263/2023 - materiały na cały rok Czerwiec 2023
nr 06.261/2023 - materiały na wrzesień Maj 2023
nr 05.260/2023 - materiały na czerwiec Kwiecień 2023
nr 04.259/2023 - materiały na maj
Kiosk
Uzyskaj dostęp do ponad 2000 scenariuszy i artykułów dostępnych w naszym kiosku. Już od 18 zł miesięcznie.
Wielkość: 378.12 kb
Stron: 3
Id: 917
Logo przedszkola (identyfikacja wizualna placówki edukacyjnej)
Logo jest to znak graficzny spełniający rolę marketingową, a jednocześnie informacyjną, który ma za zadanie skrótowe i łatwo zapamiętywalne przedstawienie marki przedszkola. W poprzednich artykułach przekazałem niezbędne minimum wiedzy ogólnej potrzebnej do świadomego i prawidł... więcej
Ten plik można pobrać za pomocą przelewu (2.99 PLN brutto) lub za pomocą pobrań dołączanych do miesięcznika BLIŻEJ PRZEDSZKOLA.
Ostatnio pobierane
Logo jest to znak graficzny spełniający rolę marketingową, a jednocześnie informacyjną, który ma za zadanie skrótowe i łatwo zapamiętywalne przedstawienie marki przedszkola.
W poprzednich artykułach przekazałem niezbędne minimum wiedzy ogólnej potrzebnej do świadomego i prawidłowego zarządzania projektami graficznymi. Czas przejść do omówienia rozwiązań szczegółowych, z których pierwszym jest kwestia logo.
Głównym zadaniem znaku graficznego, zwanego logo, jest reprezentowanie marki stworzonej przez dane przedsiębiorstwo; w przypadku przedszkola – przyciągnięcie uwagi rodziców formą graficzną wyróżniającą go spośród innych znaków oraz wywołanie emocji, dzięki którym logo będzie się kojarzyło odbiorcy z dobrym (czytaj: TWOIM) przedszkolem.
W artykule o tym, jak powinno wyglądać dobre logo, czy logo to to samo co logotyp, o tym, w jaki sposób „odnowić” już istniejące logo oraz instrukcja „Osiem kroków do dobrego loga”.