Logo przedszkola (identyfikacja wizualna placówki edukacyjnej)
Logo jest to znak graficzny spełniający rolę marketingową, a jednocześnie informacyjną, który ma za zadanie skrótowe i łatwo zapamiętywalne przedstawienie marki przedszkola. W poprzednich artykułach przekazałem niezbędne minimum wiedzy ogólnej potrzebnej do świadomego i prawidł... więcej
Ten plik można pobrać za pomocą przelewu (2.99 PLN brutto) lub za pomocą pobrań dołączanych do miesięcznika BLIEJ PRZEDSZKOLA.
Ostatnio pobierane
Znajdź dla siebie
Logo jest to znak graficzny spełniający rolę marketingową, a jednocześnie informacyjną, który ma za zadanie skrótowe i łatwo zapamiętywalne przedstawienie marki przedszkola.
W poprzednich artykułach przekazałem niezbędne minimum wiedzy ogólnej potrzebnej do świadomego i prawidłowego zarządzania projektami graficznymi. Czas przejść do omówienia rozwiązań szczegółowych, z których pierwszym jest kwestia logo.
Głównym zadaniem znaku graficznego, zwanego logo, jest reprezentowanie marki stworzonej przez dane przedsiębiorstwo; w przypadku przedszkola – przyciągnięcie uwagi rodziców formą graficzną wyróżniającą go spośród innych znaków oraz wywołanie emocji, dzięki którym logo będzie się kojarzyło odbiorcy z dobrym (czytaj: TWOIM) przedszkolem.
W artykule o tym, jak powinno wyglądać dobre logo, czy logo to to samo co logotyp, o tym, w jaki sposób „odnowić” już istniejące logo oraz instrukcja „Osiem kroków do dobrego loga”.