bliżej MAX nowość
Nieograniczony dostęp do scenariuszy, filmów oraz piosenek. Bliżej MAX łączy wszystkie nasze usługi w jeden wygodny i tani abonament! Subskrybując bliżej MAX, otrzymujesz dodatkowo plany tygodniowe, atrakcyjne zestawy pomocy, a także 10 pobrań, które możesz użyć do dowolnych pomocy dydaktycznych ze strony www.blizejprzedszkola.pl
nr 11.278/2024 - materiały na grudzień Październik 2024
nr 10.277/2024 - materiały na listopad Wrzesień 2024
nr 9.276/2024 - materiały na październik Lipiec-sierpień 2024
nr 7-8.274-275/2024 - materiały na cały rok Czerwiec 2024
nr 6.273/2024 - materiały na wrzesień Maj 2024
nr 5.272/2024 - materiały na czerwiec Kwiecień 2024
nr 4.271/2024 - materiały na maj Marzec 2024
nr 3.270/2024 - materiały na kwiecień Luty 2024
nr 2.269/2024 - materiały na marzec Styczeń 2024
nr 01.268/2024 - materiały na luty Grudzień 2023
nr 12.267/2023 - materiały na styczeń Listopad 2023
nr 11.266/2023 - materiały na grudzień
Kartka z kalendarza
Wiemy jak cenny jest Twój czas, dlatego co miesiąc otrzymujesz od nas komplet gotowych materiałów, które pomogą Ci przygotowywać się do zajęć – szybko, łatwo i przyjemnie!
Wielkość: 989.54 kb
Stron: 2
Id: 48
Kto pierwszy odkryje mój talent?
Każdy, kto chodził do przedszkola, przechowuje w pamięci wspomnienia z tamtego czasu. Jakieś obrazy, jakieś sytuacje, jakieś skojarzenia. Słowo „jakieś” ma tu szczególne znaczenie, bo to, jakie to są wspomnienia robi wielką różnicę. Silne emocje towarzyszące wczesnemu etap... więcej
Ten plik można kupić za pomocą przelewu (2.99 PLN brutto) lub za pomocą pobrań dołączanych do miesięcznika BLIŻEJ PRZEDSZKOLA lub usługi bliżej MAX.
Każdy, kto chodził do przedszkola, przechowuje w pamięci wspomnienia z tamtego czasu. Jakieś obrazy, jakieś sytuacje, jakieś skojarzenia. Słowo „jakieś” ma tu szczególne znaczenie, bo to, jakie to są wspomnienia robi wielką różnicę.
Silne emocje towarzyszące wczesnemu etapowi naszego życia, decydują o tym, że ślady pamięciowe zapisują się na stałe w pamięci. To czas pierwszych rozstań z rodzicami i kontaktów z rówieśnikami, budowania świadomości tożsamości swojej i innych, kształtowania poczucia własnej wartości i przeżywania bezcennych chwil – takich, które trwale wpisują się w dorosłe życie.
Kto w największym stopniu decyduje o tym, jakie te wspomnienia są? Kto ma na nie największy wpływ? W ogromnej mierze dorośli, którzy decydują o kształcie wielkiego świata otaczającego małego człowieka.
W artykule przeczytamy m.in. o kształtowaniu przez dziecko obrazu samego siebie na podstawie informacji odbieranych od dorosłych oraz o wpływie dorosłych na budowanie struktur poczucia własnej wartości o dzieci. Artykuł może stanowić inspirację do podjęcia zagadnienia w ramach pedagogizacji rodziców.