Akademia Edukacji posiada AKREDYTACJĘ Małopolskiego Kuratora Oświaty

Zobacz nas


  • Strony www dla przedszkoli Nasze strony to gotowe rozwiązanie. Dostajesz od nas wszystko co potrzebujesz do prowadzenia strony www przedszkola.

bliżej MAX nowość

Nieograniczony dostęp do scenariuszy, filmów oraz piosenek. Bliżej MAX łączy wszystkie nasze usługi w jeden wygodny i tani abonament! Subskrybując bliżej MAX, otrzymujesz dodatkowo plany tygodniowe, atrakcyjne zestawy pomocy, a także 10 pobrań, które możesz użyć do dowolnych pomocy dydaktycznych ze strony www.blizejprzedszkola.pl 


Kartka z kalendarza


Wiemy jak cenny jest Twój czas, dlatego co miesiąc otrzymujesz od nas komplet gotowych materiałów, które pomogą Ci przygotowywać się do zajęć – szybko, łatwo i przyjemnie!

Konstruowanie indywidualnego programu edukacyjno - terapeutycznego w przedszkolu

Adam Krasnosielski   Grudzień 2016

"Indywidualny program edukacyjno-terapeutyczny (IPET) opracowuje się dla dzieci ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi, które posiadają orzeczenie o potrzebie kształcenia specjalnego. Oznacza to, że nie dla każdego dziecka mającego specjalne potrzeby edukacyjne IPET może być skonstruowany. (...) Dia... więcej
Pobierz
Ten plik można kupić za pomocą przelewu (7.99 PLN brutto) lub za pomocą pobrań dołączanych do miesięcznika BLIŻEJ PRZEDSZKOLA lub usługi bliżej MAX.
"Indywidualny program edukacyjno-terapeutyczny (IPET) opracowuje się dla dzieci ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi, które posiadają orzeczenie o potrzebie kształcenia specjalnego. Oznacza to, że nie dla każdego dziecka mającego specjalne potrzeby edukacyjne IPET może być skonstruowany. (...) Diagnozę funkcjonalną opracowuje specjalnie powołany zespół. Mimo że liczba jego członków nie jest prawnie ustalona, przy ich doborze należy kierować się specjalnymi potrzebami ucznia, dla którego program jest tworzony. Najczęściej w skład zespołu wchodzą nauczyciele dzieci i pracujący w przedszkolu specjaliści. Oczywiście mogą ich wspierać pracownicy poradni psychologiczno-pedagogicznych, służąc zespołowi pomocą podczas pracy, którą kieruje koordynator. Jest to dyrektor przedszkola lub powołana przez niego osoba. W pracach zespołu mogą też uczestniczyć rodzice przedszkolaka. Mimo że ich obecność jest rzadkością, mają oni do tego prawo. Mogą być w pełni aktywnymi współuczestnikami w organizowaniu pomocy psychologiczno-pedagogicznej dla swojego dziecka. W końcu kto lepiej od nich je zna?"

Więcej z działu

Problemy nauczycieli

Więcej z tego numeru

Grudzień 2016

Teraz popularne

zobacz więcej

Ostatnio pobierane

Bądź jeszcze BLIŻEJ

Zapisując się na nasz newsletter otrzymasz na swoją skrzynkę mailową pomysły i inspiracje na zajęcia z przedszkolakami oraz informacje o nowych publikacjach, szkoleniach, a także… wyjątkowych promocjach!
Zapisz się!
Akademia Dziecięcej Matematyki® dla Rad Pedagogicznych sprawdź