Kategorie
Polecane
bliżej MAX
Nielimitowany dostęp do scenariuszy, filmów i piosenek – wszystko w jednym miejscu! BLIŻEJ MAX to wygodny i korzystny abonament, który łączy wszystkie nasze usługi. Subskrybując, zyskujesz dodatkowo:
- gotowe plany miesięczne i tygodniowe,
- atrakcyjne zestawy pomocy dydaktycznych,
- 10 pobrań, które możesz wykorzystać na dowolne materiały ze strony blizejprzedszkola.pl.
Numery
Grudzień 2025
nr 12.291/2025 - materiały na styczeń Listopad 2025
nr 11.290/2025 - materiały na grudzień Październik 2025
nr 10.289/2025 - materiały na listopad Wrzesień 2025
nr 09.288/2025 - materiały na październik Lipiec-sierpień 2025
nr 07-08.286-287/2025 - materiały na cały rok Czerwiec 2025
nr 06.285/2025 - materiały na wrzesień Maj 2025
nr 05.284/2025 - materiały na czerwiec Kwiecień 2025
nr 04.283/2025 - materiały na maj Marzec 2025
nr 03.282/2025 - materiały na kwiecień Luty 2025
nr 02.281/2025 - materiały na marzec Styczeń 2025
nr 01.280/2025 - materiały na luty Grudzień 2024
nr 12.279/2024 - materiały na styczeń
nr 12.291/2025 - materiały na styczeń Listopad 2025
nr 11.290/2025 - materiały na grudzień Październik 2025
nr 10.289/2025 - materiały na listopad Wrzesień 2025
nr 09.288/2025 - materiały na październik Lipiec-sierpień 2025
nr 07-08.286-287/2025 - materiały na cały rok Czerwiec 2025
nr 06.285/2025 - materiały na wrzesień Maj 2025
nr 05.284/2025 - materiały na czerwiec Kwiecień 2025
nr 04.283/2025 - materiały na maj Marzec 2025
nr 03.282/2025 - materiały na kwiecień Luty 2025
nr 02.281/2025 - materiały na marzec Styczeń 2025
nr 01.280/2025 - materiały na luty Grudzień 2024
nr 12.279/2024 - materiały na styczeń
Zobacz również
Kartka z kalendarza
Wiemy jak cenny jest Twój czas, dlatego co miesiąc otrzymujesz od nas komplet gotowych materiałów, które pomogą Ci przygotowywać się do zajęć – szybko, łatwo i przyjemnie!
informacje o pliku
Typ:
pdf
Wielkość: 778.33 kb
Stron: 4
Id: 6141
Wielkość: 778.33 kb
Stron: 4
Id: 6141
Konstruowanie indywidualnego programu edukacyjno - terapeutycznego w przedszkolu
Adam Krasnosielski
Grudzień 2016
"Indywidualny program edukacyjno-terapeutyczny (IPET) opracowuje się dla dzieci ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi, które posiadają orzeczenie o potrzebie kształcenia specjalnego. Oznacza to, że nie dla każdego dziecka mającego specjalne potrzeby edukacyjne IPET może być skonstruowany. (...) Dia... więcej
Pobierz
Ten plik można kupić za pomocą przelewu (7.99 PLN brutto) lub za pomocą pobrań dołączanych do miesięcznika BLIŻEJ PRZEDSZKOLA lub usługi bliżej MAX.
"Indywidualny program edukacyjno-terapeutyczny (IPET) opracowuje się dla dzieci ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi, które posiadają orzeczenie o potrzebie kształcenia specjalnego. Oznacza to, że nie dla każdego dziecka mającego specjalne potrzeby edukacyjne IPET może być skonstruowany. (...) Dia... więcej
Ten plik można kupić za pomocą przelewu (7.99 PLN brutto) lub za pomocą pobrań dołączanych do miesięcznika BLIŻEJ PRZEDSZKOLA lub usługi bliżej MAX.
"Indywidualny program edukacyjno-terapeutyczny (IPET) opracowuje się dla dzieci ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi, które posiadają orzeczenie o potrzebie kształcenia specjalnego. Oznacza to, że nie dla każdego dziecka mającego specjalne potrzeby edukacyjne IPET może być skonstruowany. (...) Diagnozę funkcjonalną opracowuje specjalnie powołany zespół. Mimo że liczba jego członków nie jest prawnie ustalona, przy ich doborze należy kierować się specjalnymi potrzebami ucznia, dla którego program jest tworzony. Najczęściej w skład zespołu wchodzą nauczyciele dzieci i pracujący w przedszkolu specjaliści. Oczywiście mogą ich wspierać pracownicy poradni psychologiczno-pedagogicznych, służąc zespołowi pomocą podczas pracy, którą kieruje koordynator. Jest to dyrektor przedszkola lub powołana przez niego osoba. W pracach zespołu mogą też uczestniczyć rodzice przedszkolaka. Mimo że ich obecność jest rzadkością, mają oni do tego prawo. Mogą być w pełni aktywnymi współuczestnikami w organizowaniu pomocy psychologiczno-pedagogicznej dla swojego dziecka. W końcu kto lepiej od nich je zna?"
