Kolorowy Karnawał z Zimą tańczy walca, aż śnieg nabrał kolorów za sprawą tego tańca [PNP – dzieci starsze]

Zespół redakcyjny PNP  
Grudzień 2015

Cele ogólne: • zapoznanie dzieci z tradycjami karnawałowymi; • budowanie dziecięcej wiedzy o świecie społecznym oraz o różnicach i podobieństwach kulturowych; • stwarzanie możliwości do słuchania i przeżywania muzyki; • rozwijanie umiejętności interpretowania muzyki za pomocą ruchu; • wzbog... więcej
Pobierz plik

Ten plik można pobrać za pomocą SMS (7.38 PLN brutto) lub wpisując kod do pobierania.

Pomoce dydaktyczne 13
Jak pobierać?
Informacje o pliku
Typ pliku: pdf
Wielkość pliku: 5565.27 kb
Id: 5429

Zobacz również

edukacja regionalna
pięciolatek
scenariusz zajęć
zimowe dni
zimowe dni 2017
matematyka
edukacja matematyczna
karnawał
tradycja
zwyczaje
muzyka
edukacja czytelnicza
teatr

Więcej w podobnej tematyce znajdziesz klikając w jeden z tagów:
edukacja regionalna
pięciolatek
scenariusz zajęć
zimowe dni
zimowe dni 2017
matematyka
edukacja matematyczna
karnawał
tradycja
zwyczaje
muzyka
edukacja czytelnicza
teatr


lub skorzystaj z wyszukiwarki

Więcej z działu

Przewodnik Nauczyciela Przedszkola

Więcej z tego numeru

Grudzień 2015

Propozycje aktywności pomocne w trakcie planowania pracy wychowawczo-dydaktycznej dla dzieci starszych na styczeń.
Materiał stanowi część Przewodnika Nauczyciela Przedszkola. Pobierając go zapoznaj się także z artykułem „Czym jest Przewodnik Nauczyciela Przedszkola i dlaczego powstał?”, w którym znajdziesz wiele istotnych wskazówek dotyczących korzystania z niego.

 

Cele ogólne: • zapoznanie dzieci z tradycjami karnawałowymi; • budowanie dziecięcej wiedzy o świecie społecznym oraz o różnicach i podobieństwach kulturowych; • stwarzanie możliwości do słuchania i przeżywania muzyki; • rozwijanie umiejętności interpretowania muzyki za pomocą ruchu; • wzbogacanie zasobu słownictwa i poprawności gramatycznej wypowiedzi; • wspomaganie dzieci w uważnym słuchaniu i rozumieniu poleceń; • stwarzanie okazji do oglądania i porównywania przedmiotów oraz dostrzegania ich podobieństw i różnic; • doskonalenie umiejętności orientowania się w przestrzeni i na kartce papieru; • stworzenie okazji do posługiwania się liczebnikami główny¬mi (liczenie od 0 do 10 i od 10 do 0); • kształtowanie umiejętności występowania na forum grupy poprzez udział w prostych inscenizacjach z podziałem na role.