Akademia Edukacji posiada AKREDYTACJĘ Małopolskiego Kuratora Oświaty
Typ: pdf
Wielkość: 5565.27 kb
Id: 5429

Kolorowy Karnawał z Zimą tańczy walca, aż śnieg nabrał kolorów za sprawą tego tańca [PNP – dzieci starsze]

Zespół redakcyjny PNP   Grudzień 2015

Cele ogólne: • zapoznanie dzieci z tradycjami karnawałowymi; • budowanie dziecięcej wiedzy o świecie społecznym oraz o różnicach i podobieństwach kulturowych; • stwarzanie możliwości do słuchania i przeżywania muzyki; • rozwijanie umiejętności interpretowania muzyki za pomocą ruchu; • wzbog... więcej
Pobierz Ten plik można pobrać za pomocą SMS (7.38 PLN brutto) lub za pomocą pobrań.
Pomoce dydaktyczne 13

Zobacz również

edukacja regionalnapięciolatekscenariusz zajęćzimowe dnizimowe dni 2017matematykaedukacja matematycznakarnawałtradycjazwyczajemuzykaedukacja międzykulturowaedukacja czytelniczateatr

Więcej w podobnej tematyce znajdziesz klikając w jeden z tagów
lub skorzystaj z wyszukiwarki

Więcej z działu

Przewodnik Nauczyciela Przedszkola

Więcej z tego numeru

Grudzień 2015

Propozycje aktywności pomocne w trakcie planowania pracy wychowawczo-dydaktycznej dla dzieci starszych na styczeń.
Materiał stanowi część Przewodnika Nauczyciela Przedszkola. Pobierając go zapoznaj się także z artykułem „Czym jest Przewodnik Nauczyciela Przedszkola i dlaczego powstał?”, w którym znajdziesz wiele istotnych wskazówek dotyczących korzystania z niego.

 

Cele ogólne: • zapoznanie dzieci z tradycjami karnawałowymi; • budowanie dziecięcej wiedzy o świecie społecznym oraz o różnicach i podobieństwach kulturowych; • stwarzanie możliwości do słuchania i przeżywania muzyki; • rozwijanie umiejętności interpretowania muzyki za pomocą ruchu; • wzbogacanie zasobu słownictwa i poprawności gramatycznej wypowiedzi; • wspomaganie dzieci w uważnym słuchaniu i rozumieniu poleceń; • stwarzanie okazji do oglądania i porównywania przedmiotów oraz dostrzegania ich podobieństw i różnic; • doskonalenie umiejętności orientowania się w przestrzeni i na kartce papieru; • stworzenie okazji do posługiwania się liczebnikami główny¬mi (liczenie od 0 do 10 i od 10 do 0); • kształtowanie umiejętności występowania na forum grupy poprzez udział w prostych inscenizacjach z podziałem na role.