Kategorie
Polecane
bliżej MAX
Nielimitowany dostęp do scenariuszy, filmów i piosenek – wszystko w jednym miejscu! BLIŻEJ MAX to wygodny i korzystny abonament, który łączy wszystkie nasze usługi. Subskrybując, zyskujesz dodatkowo:
- gotowe plany miesięczne i tygodniowe,
- atrakcyjne zestawy pomocy dydaktycznych,
- 10 pobrań, które możesz wykorzystać na dowolne materiały ze strony blizejprzedszkola.pl.
Numery
Grudzień 2025
nr 12.291/2025 - materiały na styczeń Listopad 2025
nr 11.290/2025 - materiały na grudzień Październik 2025
nr 10.289/2025 - materiały na listopad Wrzesień 2025
nr 09.288/2025 - materiały na październik Lipiec-sierpień 2025
nr 07-08.286-287/2025 - materiały na cały rok Czerwiec 2025
nr 06.285/2025 - materiały na wrzesień Maj 2025
nr 05.284/2025 - materiały na czerwiec Kwiecień 2025
nr 04.283/2025 - materiały na maj Marzec 2025
nr 03.282/2025 - materiały na kwiecień Luty 2025
nr 02.281/2025 - materiały na marzec Styczeń 2025
nr 01.280/2025 - materiały na luty Grudzień 2024
nr 12.279/2024 - materiały na styczeń
nr 12.291/2025 - materiały na styczeń Listopad 2025
nr 11.290/2025 - materiały na grudzień Październik 2025
nr 10.289/2025 - materiały na listopad Wrzesień 2025
nr 09.288/2025 - materiały na październik Lipiec-sierpień 2025
nr 07-08.286-287/2025 - materiały na cały rok Czerwiec 2025
nr 06.285/2025 - materiały na wrzesień Maj 2025
nr 05.284/2025 - materiały na czerwiec Kwiecień 2025
nr 04.283/2025 - materiały na maj Marzec 2025
nr 03.282/2025 - materiały na kwiecień Luty 2025
nr 02.281/2025 - materiały na marzec Styczeń 2025
nr 01.280/2025 - materiały na luty Grudzień 2024
nr 12.279/2024 - materiały na styczeń
Zobacz również
Kartka z kalendarza
Wiemy jak cenny jest Twój czas, dlatego co miesiąc otrzymujesz od nas komplet gotowych materiałów, które pomogą Ci przygotowywać się do zajęć – szybko, łatwo i przyjemnie!
informacje o pliku
Typ:
pdf
Wielkość: 924.09 kb
Stron: 4
Id: 8872
Wielkość: 924.09 kb
Stron: 4
Id: 8872
Jaka to pora roku, gdy kwitnie wszystko wokół? – czyli przedszkolak uczy się słuchać
Hanna M. Górna
Marzec 2020
"(...) Sprawna percepcja słuchowa oznacza dziecko słuchające (proszę nie mylić z posłusznym, bo dziecko uważnie słuchające wcale nie musi „się słuchać”), a jeśli trzeba, to skupione i skoncentrowane. Takie, które potrafi z gąszczu informacji (bodźców) wy- ciągnąć te właściwe, potrzeb... więcej
Pobierz
Ten plik można kupić za pomocą przelewu (6.99 PLN brutto) lub za pomocą pobrań dołączanych do miesięcznika BLIŻEJ PRZEDSZKOLA lub usługi bliżej MAX. Otwórz w kiosku
Uzyskaj dostęp do tego pliku oraz do ponad 2000 innych scenariuszy i artykułów dostępnych w naszym kiosku.
"(...) Sprawna percepcja słuchowa oznacza dziecko słuchające (proszę nie mylić z posłusznym, bo dziecko uważnie słuchające wcale nie musi „się słuchać”), a jeśli trzeba, to skupione i skoncentrowane. Takie, które potrafi z gąszczu informacji (bodźców) wy- ciągnąć te właściwe, potrzeb... więcej
Ten plik można kupić za pomocą przelewu (6.99 PLN brutto) lub za pomocą pobrań dołączanych do miesięcznika BLIŻEJ PRZEDSZKOLA lub usługi bliżej MAX. Otwórz w kiosku
Uzyskaj dostęp do tego pliku oraz do ponad 2000 innych scenariuszy i artykułów dostępnych w naszym kiosku.
"(...) Sprawna percepcja słuchowa oznacza dziecko słuchające (proszę nie mylić z posłusznym, bo dziecko uważnie słuchające wcale nie musi „się słuchać”), a jeśli trzeba, to skupione i skoncentrowane. Takie, które potrafi z gąszczu informacji (bodźców) wy- ciągnąć te właściwe, potrzebne albo też świadomie odrzucić informacyjny nadbagaż. Dziecko, które potrafi skupić się na słuchaniu i rozumieniu mowy, nawet jeśli wokół panuje hałas i harmider. Jedynie rozwinięta i zintegrowana percepcja słuchowa, w tym sprawny słuch fonematyczny, pozwoli pierwszoklasiście przyswoić, a następnie wyćwiczyć czytanie i pisanie. Bez tego próby czytania ze zrozumieniem są daremne, podobnie jak pi- sanie ze słuchu. Oczywiście rozwój postrzegania słuchowego nie zachodzi w oderwaniu od pozostałych funkcji poznawczych, a dziecko (w szczególności jego rozwój) należy postrzegać całościowo, niemniej percepcja słuchowa powinna stanowić szczególny obszar działań nauczyciela przedszkolnego. (...)"
