bliżej MAX
Nielimitowany dostęp do scenariuszy, filmów i piosenek – wszystko w jednym miejscu! BLIŻEJ MAX to wygodny i korzystny abonament, który łączy wszystkie nasze usługi. Subskrybując, zyskujesz dodatkowo:
- gotowe plany miesięczne i tygodniowe,
- atrakcyjne zestawy pomocy dydaktycznych,
- 10 pobrań, które możesz wykorzystać na dowolne materiały ze strony blizejprzedszkola.pl.
nr 12.291/2025 - materiały na styczeń Listopad 2025
nr 11.290/2025 - materiały na grudzień Październik 2025
nr 10.289/2025 - materiały na listopad Wrzesień 2025
nr 09.288/2025 - materiały na październik Lipiec-sierpień 2025
nr 07-08.286-287/2025 - materiały na cały rok Czerwiec 2025
nr 06.285/2025 - materiały na wrzesień Maj 2025
nr 05.284/2025 - materiały na czerwiec Kwiecień 2025
nr 04.283/2025 - materiały na maj Marzec 2025
nr 03.282/2025 - materiały na kwiecień Luty 2025
nr 02.281/2025 - materiały na marzec Styczeń 2025
nr 01.280/2025 - materiały na luty Grudzień 2024
nr 12.279/2024 - materiały na styczeń
Kartka z kalendarza
Wiemy jak cenny jest Twój czas, dlatego co miesiąc otrzymujesz od nas komplet gotowych materiałów, które pomogą Ci przygotowywać się do zajęć – szybko, łatwo i przyjemnie!
Wielkość: 747.99 kb
Stron: 3
Id: 15
Jak zwiększyć szanse edukacyjne dzieci?
(…) Niemal każde dziecko chce iść do szkoły i się uczyć. Przedszkolaki często nie mogą się doczekać pierwszego września, kiedy to staną się uczniami pierwszej klasy. Silna motywacja do nauki, chęć bycia dobrym uczniem sprawiają, że dzieci wolniej rozwijające się napotykają na trudności niejed... więcej
Ten plik można kupić za pomocą przelewu (2.99 PLN brutto) lub za pomocą pobrań dołączanych do miesięcznika BLIŻEJ PRZEDSZKOLA lub usługi bliżej MAX. Pomoce dydaktyczne 1
Pobierz pomoce dydaktyczne wykorzystane w tym scenariuszu. Pliki umieszczone są do osobnego pobrania
(…) Niemal każde dziecko chce iść do szkoły i się uczyć. Przedszkolaki często nie mogą się doczekać pierwszego września, kiedy to staną się uczniami pierwszej klasy. Silna motywacja do nauki, chęć bycia dobrym uczniem sprawiają, że dzieci wolniej rozwijające się napotykają na trudności niejednokrotnie od pierwszych dni pobytu w szkole. Niemal na każdej lekcji kłopoty wynikają z niezrozumienia pytań zadawanych przez nauczyciela, bezmyślnego powtarzania po innych dzieciach, braku samodzielnego działania i w związku z tym – kopiowania tego, co zrobili inni. Jeżeli w ten sposób funkcjonujące dzieci nie otrzymują pomocy ze strony dorosłych, zaczynają uważać, że są gorsze, a z miesiąca na miesiąc spada ich samoocena i pozycja w grupie rówieśniczej. Często już po dwóch latach nauki dzieci te głośno mówią, że nie chcą chodzić do szkoły i się uczyć, a cała ich energia skierowana jest na unikanie wysiłku intelektualnego. Zaczynają pojawiać się trudności wychowawcze, które potęgują niepowodzenia w uczeniu się. Dlatego zadaniem wychowania przedszkolnego jest takie przygotowanie dziecka do podjęcia obowiązku szkolnego, aby sprostało wymaganiom i zadaniom, jakie niesie proces nauczania organizowany w sposób szkolny.
Z artykułu dowiemy się m.in. w jaki sposób skonstruować program dydaktyczno-wyrównawczy dla konkretnego dziecka oraz jak organizować pracę dydaktyczno-wyrównawcza.
