bliżej MAX nowość
Nieograniczony dostęp do scenariuszy, filmów oraz piosenek. Bliżej MAX łączy wszystkie nasze usługi w jeden wygodny i tani abonament! Subskrybując bliżej MAX, otrzymujesz dodatkowo plany tygodniowe, atrakcyjne zestawy pomocy, a także 10 pobrań, które możesz użyć do dowolnych pomocy dydaktycznych ze strony www.blizejprzedszkola.pl
nr 12.279/2024 - materiały na styczeń Listopad 2024
nr 11.278/2024 - materiały na grudzień Październik 2024
nr 10.277/2024 - materiały na listopad Wrzesień 2024
nr 9.276/2024 - materiały na październik Lipiec-sierpień 2024
nr 7-8.274-275/2024 - materiały na cały rok Czerwiec 2024
nr 6.273/2024 - materiały na wrzesień Maj 2024
nr 5.272/2024 - materiały na czerwiec Kwiecień 2024
nr 4.271/2024 - materiały na maj Marzec 2024
nr 3.270/2024 - materiały na kwiecień Luty 2024
nr 2.269/2024 - materiały na marzec Styczeń 2024
nr 01.268/2024 - materiały na luty Grudzień 2023
nr 12.267/2023 - materiały na styczeń
Kartka z kalendarza
Wiemy jak cenny jest Twój czas, dlatego co miesiąc otrzymujesz od nas komplet gotowych materiałów, które pomogą Ci przygotowywać się do zajęć – szybko, łatwo i przyjemnie!
Wielkość: 747.99 kb
Stron: 3
Id: 15
Jak zwiększyć szanse edukacyjne dzieci?
(…) Niemal każde dziecko chce iść do szkoły i się uczyć. Przedszkolaki często nie mogą się doczekać pierwszego września, kiedy to staną się uczniami pierwszej klasy. Silna motywacja do nauki, chęć bycia dobrym uczniem sprawiają, że dzieci wolniej rozwijające się napotykają na trudności niejed... więcej
Ten plik można kupić za pomocą przelewu (2.99 PLN brutto) lub za pomocą pobrań dołączanych do miesięcznika BLIŻEJ PRZEDSZKOLA lub usługi bliżej MAX. Pomoce dydaktyczne 1
Pobierz pomoce dydaktyczne wykorzystane w tym scenariuszu. Pliki umieszczone są do osobnego pobrania
(…) Niemal każde dziecko chce iść do szkoły i się uczyć. Przedszkolaki często nie mogą się doczekać pierwszego września, kiedy to staną się uczniami pierwszej klasy. Silna motywacja do nauki, chęć bycia dobrym uczniem sprawiają, że dzieci wolniej rozwijające się napotykają na trudności niejednokrotnie od pierwszych dni pobytu w szkole. Niemal na każdej lekcji kłopoty wynikają z niezrozumienia pytań zadawanych przez nauczyciela, bezmyślnego powtarzania po innych dzieciach, braku samodzielnego działania i w związku z tym – kopiowania tego, co zrobili inni. Jeżeli w ten sposób funkcjonujące dzieci nie otrzymują pomocy ze strony dorosłych, zaczynają uważać, że są gorsze, a z miesiąca na miesiąc spada ich samoocena i pozycja w grupie rówieśniczej. Często już po dwóch latach nauki dzieci te głośno mówią, że nie chcą chodzić do szkoły i się uczyć, a cała ich energia skierowana jest na unikanie wysiłku intelektualnego. Zaczynają pojawiać się trudności wychowawcze, które potęgują niepowodzenia w uczeniu się. Dlatego zadaniem wychowania przedszkolnego jest takie przygotowanie dziecka do podjęcia obowiązku szkolnego, aby sprostało wymaganiom i zadaniom, jakie niesie proces nauczania organizowany w sposób szkolny.
Z artykułu dowiemy się m.in. w jaki sposób skonstruować program dydaktyczno-wyrównawczy dla konkretnego dziecka oraz jak organizować pracę dydaktyczno-wyrównawcza.