Jak wybrać cel i temat projektu współpracy europejskiej? (Comenius w przedszkolu)
Niezależnie od tego, czy znaleźli już Państwo lokalnych i zagranicznych partnerów (o tym, jak sobie poradzić z tym zadaniem, pisaliśmy w numerze 10.109 BLIŻEJ PRZEDSZKOLA), czy też dopiero szukają Państwo pomysłów na działania edukacyjne o zasięgu europejskim, przy planowaniu projektu ... więcej
Ten plik można pobrać za pomocą przelewu (2.99 PLN brutto) lub za pomocą pobrań dołączanych do miesięcznika BLIEJ PRZEDSZKOLA.
Ostatnio pobierane
Znajdź dla siebie
Niezależnie od tego, czy znaleźli już Państwo lokalnych i zagranicznych partnerów (o tym, jak sobie poradzić z tym zadaniem, pisaliśmy w numerze 10.109 BLIŻEJ PRZEDSZKOLA), czy też dopiero szukają Państwo pomysłów na działania edukacyjne o zasięgu europejskim, przy planowaniu projektu w ramach programu Comenius prędzej czy później pojawią się dwa podstawowe pytania – pierwsze: Jaki jest nasz cel, czyli co chcemy osiągnąć, jak projekt ma wpłynąć na całą społeczność i otoczenie przedszkola? i drugie, powiązane z pierwszym: Jaki będzie temat naszych działań? Wachlarz możliwych odpowiedzi na oba pytania jest szeroki, dlatego na wstępie uporządkujmy katalog stosowanych pojęć: „cel” i „temat”, w kontekście projektu Comeniusa.