Akademia Edukacji posiada AKREDYTACJĘ Małopolskiego Kuratora Oświaty
Typ: pdf
Wielkość: 582.75 kb
Stron: 3
Id: 88

Jak wybrać cel i temat projektu współpracy europejskiej? (Comenius w przedszkolu)

Julia Płachecka, Anna Śledzińska   Listopad 2010

Niezależnie od tego, czy znaleźli już Państwo lokalnych i zagranicznych partnerów (o tym, jak sobie poradzić z tym zadaniem, pisaliśmy w numerze 10.109 BLIŻEJ PRZEDSZKOLA), czy też dopiero szukają Państwo pomysłów na działania edukacyjne o zasięgu europejskim, przy planowaniu projektu ... więcej
Pobierz

Zobacz również

programwolontariatedukacja międzykulturowaUnia Europejska

Więcej w podobnej tematyce znajdziesz klikając w jeden z tagów lub skorzystaj z wyszukiwarki

Więcej z działu

Edukacja regionalna i międzykulturowa

Więcej z tego numeru

Listopad 2010

Niezależnie od tego, czy znaleźli już Państwo lokalnych i zagranicznych partnerów (o tym, jak sobie poradzić z tym zadaniem, pisaliśmy w numerze 10.109 BLIŻEJ PRZEDSZKOLA), czy też dopiero szukają Państwo pomysłów na działania edukacyjne o zasięgu europejskim, przy planowaniu projektu w ramach programu Comenius prędzej czy później pojawią się dwa podstawowe pytania – pierwsze: Jaki jest nasz cel, czyli co chcemy osiągnąć, jak projekt ma wpłynąć na całą społeczność i otoczenie przedszkola? i drugie, powiązane z pierwszym: Jaki będzie temat naszych działań? Wachlarz możliwych odpowiedzi na oba pytania jest szeroki, dlatego na wstępie uporządkujmy katalog stosowanych pojęć: „cel” i „temat”, w kontekście projektu Comeniusa.