Kartka z kalendarza
Wiemy jak cenny jest Twój czas, dlatego co miesiąc otrzymujesz od nas komplet gotowych materiałów, które pomogą Ci przygotowywać się do zajęć – szybko, łatwo i przyjemnie!
nr 7-8.274-275/2024 - materiały na cały rok Czerwiec 2024
nr 6.273/2024 - materiały na wrzesień Maj 2024
nr 5.272/2024 - materiały na czerwiec Kwiecień 2024
nr 4.271/2024 - materiały na maj Marzec 2024
nr 3.270/2024 - materiały na kwiecień Luty 2024
nr 2.269/2024 - materiały na marzec Styczeń 2024
nr 01.268/2024 - materiały na luty Grudzień 2023
nr 12.267/2023 - materiały na styczeń Listopad 2023
nr 11.266/2023 - materiały na grudzień Październik 2023
nr 10.265/2023 - materiały na listopad Wrzesień 2023
nr 09.264/2023 - materiały na październik Lipiec-sierpień 2023
nr 07-08.262-263/2023 - materiały na cały rok
Kiosk
Uzyskaj dostęp do ponad 2000 scenariuszy i artykułów dostępnych w naszym kiosku. Już od 18 zł miesięcznie.
Wielkość: 582.75 kb
Stron: 3
Id: 88
Jak wybrać cel i temat projektu współpracy europejskiej? (Comenius w przedszkolu)
Niezależnie od tego, czy znaleźli już Państwo lokalnych i zagranicznych partnerów (o tym, jak sobie poradzić z tym zadaniem, pisaliśmy w numerze 10.109 BLIŻEJ PRZEDSZKOLA), czy też dopiero szukają Państwo pomysłów na działania edukacyjne o zasięgu europejskim, przy planowaniu projektu ... więcej
Ten plik można pobrać za pomocą przelewu (2.99 PLN brutto) lub za pomocą pobrań dołączanych do miesięcznika BLIŻEJ PRZEDSZKOLA.
Ostatnio pobierane
Niezależnie od tego, czy znaleźli już Państwo lokalnych i zagranicznych partnerów (o tym, jak sobie poradzić z tym zadaniem, pisaliśmy w numerze 10.109 BLIŻEJ PRZEDSZKOLA), czy też dopiero szukają Państwo pomysłów na działania edukacyjne o zasięgu europejskim, przy planowaniu projektu w ramach programu Comenius prędzej czy później pojawią się dwa podstawowe pytania – pierwsze: Jaki jest nasz cel, czyli co chcemy osiągnąć, jak projekt ma wpłynąć na całą społeczność i otoczenie przedszkola? i drugie, powiązane z pierwszym: Jaki będzie temat naszych działań? Wachlarz możliwych odpowiedzi na oba pytania jest szeroki, dlatego na wstępie uporządkujmy katalog stosowanych pojęć: „cel” i „temat”, w kontekście projektu Comeniusa.