bliżej MAX nowość
Nieograniczony dostęp do scenariuszy, filmów oraz piosenek. Bliżej MAX łączy wszystkie nasze usługi w jeden wygodny i tani abonament! Subskrybując bliżej MAX, otrzymujesz dodatkowo plany tygodniowe, atrakcyjne zestawy pomocy, a także 10 pobrań, które możesz użyć do dowolnych pomocy dydaktycznych ze strony www.blizejprzedszkola.pl
nr 12.279/2024 - materiały na styczeń Listopad 2024
nr 11.278/2024 - materiały na grudzień Październik 2024
nr 10.277/2024 - materiały na listopad Wrzesień 2024
nr 9.276/2024 - materiały na październik Lipiec-sierpień 2024
nr 7-8.274-275/2024 - materiały na cały rok Czerwiec 2024
nr 6.273/2024 - materiały na wrzesień Maj 2024
nr 5.272/2024 - materiały na czerwiec Kwiecień 2024
nr 4.271/2024 - materiały na maj Marzec 2024
nr 3.270/2024 - materiały na kwiecień Luty 2024
nr 2.269/2024 - materiały na marzec Styczeń 2024
nr 01.268/2024 - materiały na luty Grudzień 2023
nr 12.267/2023 - materiały na styczeń
Kartka z kalendarza
Wiemy jak cenny jest Twój czas, dlatego co miesiąc otrzymujesz od nas komplet gotowych materiałów, które pomogą Ci przygotowywać się do zajęć – szybko, łatwo i przyjemnie!
Wielkość: 342.66 kb
Stron: 4
Id: 3095
Jak cię widzą… - wizerunek przedszkola w oczach rodziców
Fragment artykułu: Wielu uważa, że wizerunek przedszkola jest raczej oczywisty. To placówka edukacyjna, w której dzieci mają miło spędzać czas i uczyć się przy okazji. No tak. Dlaczego zatem nie w każdym przedszkolu dzieci czują się dobrze, nie do każdego rodzice walą drzwiami i oknam... więcej
Ten plik można kupić za pomocą przelewu (3.99 PLN brutto) lub za pomocą pobrań dołączanych do miesięcznika BLIŻEJ PRZEDSZKOLA lub usługi bliżej MAX.
Fragment artykułu:
Wielu uważa, że wizerunek przedszkola jest raczej oczywisty. To placówka edukacyjna, w której dzieci mają miło spędzać czas i uczyć się przy okazji. No tak. Dlaczego zatem nie w każdym przedszkolu dzieci czują się dobrze, nie do każdego rodzice walą drzwiami i oknami? A jak już zapiszą dziecko do przedszkola (bo muszą iść do pracy i gdzieś zostawić pociechę), to czemu narzekają na kadrę, wygląd, program? Dlatego, że budowanie wizerunku to długoterminowy proces.
Wizerunek nie jest dany raz na zawsze, zwłaszcza w przypadku placówek edukacyjnych. Każdy ma jakiś wizerunek. Najlepszym tego przykładem są tzw. celebryci, których mamy okazję widywać w telewizji, prasie i czytać o nich na cieszących się dużą popularnością portalach plotkarskich. Często słyszy się od takich osób, że połowa wypisywanych na ich temat przez dziennikarzy rzeczy to plotki wyssane z palca. Mają wrażenie, że prowadzą podwójne życie – to w tabloidach i to prawdziwe, które znają i kształtują. Wielu z nich z tego właśnie powodu decyduje się na wynajęcie profesjonalnych agencji zajmujących się kreowaniem pozytywnego wizerunku gwiazd. Inni próbują to robić sami. Wychodzi różnie. Jeśli gwiazda nie jest konsekwentna w swych działaniach, prędko okazuje się, że wszelkie potknięcia i gafy szybko wyciągane są na światło dzienne. Bywają jednak też tacy, którzy bronią swej prywatności i nie pozwalają obcym na ingerowanie w życie osobiste. Potrafią dbać o swój wizerunek, dozując informacje stopniowo i w sposób przemyślany. I na tych właśnie gwiazdach powinniśmy się wzorować. Lepiej bowiem czasem powiedzieć mniej niż za wiele. Lepiej zareagować na krytykę, niż udawać, że nas sprawa nie dotyczy. Lepiej informować na bieżąco o działaniach, niż pozwolić, by świat się domyślał. Najprościej mówiąc, wizerunek placówki jest elementem marki, który w bardzo istotny sposób wpływa na postrzeganie jej przez klientów – rodziców.
Z dalszej części artykułu dowiemy się m.in.:
- czym jest wizerunek przedszkola i jakie elementy na niego się składają – zapoznamy się z charakterystyką rozpoznawalności, powszechności, przejrzystości, adekwatności i jakości;
- czym dla rodziców jest jakość.