Akademia Edukacji posiada AKREDYTACJĘ Małopolskiego Kuratora Oświaty

Zobacz nas


  • Strony www dla przedszkoli Nasze strony to gotowe rozwiązanie. Dostajesz od nas wszystko co potrzebujesz do prowadzenia strony www przedszkola.

bliżej MAX nowość

Nieograniczony dostęp do scenariuszy, filmów oraz piosenek. Bliżej MAX łączy wszystkie nasze usługi w jeden wygodny i tani abonament! Subskrybując bliżej MAX, otrzymujesz dodatkowo plany tygodniowe, atrakcyjne zestawy pomocy, a także 10 pobrań, które możesz użyć do dowolnych pomocy dydaktycznych ze strony www.blizejprzedszkola.pl 


Kartka z kalendarza


Wiemy jak cenny jest Twój czas, dlatego co miesiąc otrzymujesz od nas komplet gotowych materiałów, które pomogą Ci przygotowywać się do zajęć – szybko, łatwo i przyjemnie!

Jak cię widzą… - wizerunek przedszkola w oczach rodziców

Anna Jankowska   Styczeń 2013

Fragment artykułu: Wielu uważa, że wizerunek przedszkola jest raczej oczywisty. To placówka edukacyjna, w której dzieci mają miło spędzać czas i uczyć się przy okazji. No tak. Dlaczego zatem nie w każdym przedszkolu dzieci czują się dobrze, nie do każdego rodzice walą drzwiami i oknam... więcej
Pobierz
Ten plik można kupić za pomocą przelewu (3.99 PLN brutto) lub za pomocą pobrań dołączanych do miesięcznika BLIŻEJ PRZEDSZKOLA lub usługi bliżej MAX.

Fragment artykułu:
Wielu uważa, że wizerunek przedszkola jest raczej oczywisty. To placówka edukacyjna, w której dzieci mają miło spędzać czas i uczyć się przy okazji. No tak. Dlaczego zatem nie w każdym przedszkolu dzieci czują się dobrze, nie do każdego rodzice walą drzwiami i oknami? A jak już zapiszą dziecko do przedszkola (bo muszą iść do pracy i gdzieś zostawić pociechę), to czemu narzekają na kadrę, wygląd, program? Dlatego, że budowanie wizerunku to długoterminowy proces.
Wizerunek nie jest dany raz na zawsze, zwłaszcza w przypadku placówek edukacyjnych. Każdy ma jakiś wizerunek. Najlepszym tego przykładem są tzw. celebryci, których mamy okazję widywać w telewizji, prasie i czytać o nich na cieszących się dużą popularnością portalach plotkarskich. Często słyszy się od takich osób, że połowa wypisywanych na ich temat przez dziennikarzy rzeczy to plotki wyssane z palca. Mają wrażenie, że prowadzą podwójne życie – to w tabloidach i to prawdziwe, które znają i kształtują. Wielu z nich z tego właśnie powodu decyduje się na wynajęcie profesjonalnych agencji zajmujących się kreowaniem pozytywnego wizerunku gwiazd. Inni próbują to robić sami. Wychodzi różnie. Jeśli gwiazda nie jest konsekwentna w swych działaniach, prędko okazuje się, że wszelkie potknięcia i gafy szybko wyciągane są na światło dzienne. Bywają jednak też tacy, którzy bronią swej prywatności i nie pozwalają obcym na ingerowanie w życie osobiste. Potrafią dbać o swój wizerunek, dozując informacje stopniowo i w sposób przemyślany. I na tych właśnie gwiazdach powinniśmy się wzorować. Lepiej bowiem czasem powiedzieć mniej niż za wiele. Lepiej zareagować na krytykę, niż udawać, że nas sprawa nie dotyczy. Lepiej informować na bieżąco o działaniach, niż pozwolić, by świat się domyślał. Najprościej mówiąc, wizerunek placówki jest elementem marki, który w bardzo istotny sposób wpływa na postrzeganie jej przez klientów – rodziców.

Z dalszej części artykułu dowiemy się m.in.:

  • czym jest wizerunek przedszkola i jakie elementy na niego się składają – zapoznamy się z charakterystyką rozpoznawalności, powszechności, przejrzystości, adekwatności i jakości;
  • czym dla rodziców jest jakość.
     

Więcej z tego numeru

Styczeń 2013

Teraz popularne

zobacz więcej

Ostatnio pobierane

Bądź jeszcze BLIŻEJ

Zapisując się na nasz newsletter otrzymasz na swoją skrzynkę mailową pomysły i inspiracje na zajęcia z przedszkolakami oraz informacje o nowych publikacjach, szkoleniach, a także… wyjątkowych promocjach!
Zapisz się!
Akademia Dziecięcej Matematyki® dla Rad Pedagogicznych sprawdź