Kartka z kalendarza
Wiemy jak cenny jest Twój czas, dlatego co miesiąc otrzymujesz od nas komplet gotowych materiałów, które pomogą Ci przygotowywać się do zajęć – szybko, łatwo i przyjemnie!
nr 4.271/2024 - materiały na maj Marzec 2024
nr 3.270/2024 - materiały na kwiecień Luty 2024
nr 2.269/2024 - materiały na marzec Styczeń 2024
nr 01.268/2024 - materiały na luty Grudzień 2023
nr 12.267/2023 - materiały na styczeń Listopad 2023
nr 11.266/2023 - materiały na grudzień Październik 2023
nr 10.265/2023 - materiały na listopad Wrzesień 2023
nr 09.264/2023 - materiały na październik Lipiec-sierpień 2023
nr 07-08.262-263/2023 - materiały na cały rok Czerwiec 2023
nr 06.261/2023 - materiały na wrzesień Maj 2023
nr 05.260/2023 - materiały na czerwiec Kwiecień 2023
nr 04.259/2023 - materiały na maj
Kiosk
Uzyskaj dostęp do ponad 2000 scenariuszy i artykułów dostępnych w naszym kiosku. Już od 18 zł miesięcznie.
Wielkość: 404.24 kb
Id: 170
Immersja, czyli zanurzenie w języku obcym
Podtytuł: Model organizacyjny do adaptacji bilingualnego kształcenia w przedszkolu. Powszechnym pytaniem psychologów, metodologów, pedagogów i nauczycieli praktyków staje się obecnie pytanie o metodykę sukcesu w aspekcie nauczania bilingualnego małych dzieci. Myślą pr... więcej
Ten plik można pobrać za pomocą przelewu (2.99 PLN brutto) lub za pomocą pobrań dołączanych do miesięcznika BLIŻEJ PRZEDSZKOLA.
Ostatnio pobierane
Podtytuł: Model organizacyjny do adaptacji bilingualnego kształcenia w przedszkolu.
Powszechnym pytaniem psychologów, metodologów, pedagogów i nauczycieli praktyków staje się obecnie pytanie o metodykę sukcesu w aspekcie nauczania bilingualnego małych dzieci. Myślą przewodnią refleksji przedstawicieli różnych dyscyplin naukowych jest poszukiwanie metod przyswajania języka obcego dostosowanych do danej sytuacji, w której dziecko przebywa i rozwija się. Czyni się starania, aby nauczanie języków stało się bardziej efektywne niż dotychczas. Dąży się do rezygnacji z metody tradycyjnej na korzyść naturalnego przyswajania języka przez dziecko, dostosowanego do danej sytuacji, w której dziecko przebywa i się rozwija.
Badania naukowe dowodzą, że skuteczność uczenia się języka jest tym większa, im młodsze dziecko.
W artykule opisana została metodyka nauczania dwujęzycznego małych dzieci, metoda immersji językowej oraz warunki efektywności immersji i sukcesy w nauczaniu języków obcych poprzez zastosowanie metody immersji