bliżej MAX nowość
Nieograniczony dostęp do scenariuszy, filmów oraz piosenek. Bliżej MAX łączy wszystkie nasze usługi w jeden wygodny i tani abonament! Subskrybując bliżej MAX, otrzymujesz dodatkowo plany tygodniowe, atrakcyjne zestawy pomocy, a także 10 pobrań, które możesz użyć do dowolnych pomocy dydaktycznych ze strony www.blizejprzedszkola.pl
nr 11.278/2024 - materiały na grudzień Październik 2024
nr 10.277/2024 - materiały na listopad Wrzesień 2024
nr 9.276/2024 - materiały na październik Lipiec-sierpień 2024
nr 7-8.274-275/2024 - materiały na cały rok Czerwiec 2024
nr 6.273/2024 - materiały na wrzesień Maj 2024
nr 5.272/2024 - materiały na czerwiec Kwiecień 2024
nr 4.271/2024 - materiały na maj Marzec 2024
nr 3.270/2024 - materiały na kwiecień Luty 2024
nr 2.269/2024 - materiały na marzec Styczeń 2024
nr 01.268/2024 - materiały na luty Grudzień 2023
nr 12.267/2023 - materiały na styczeń Listopad 2023
nr 11.266/2023 - materiały na grudzień
Kartka z kalendarza
Wiemy jak cenny jest Twój czas, dlatego co miesiąc otrzymujesz od nas komplet gotowych materiałów, które pomogą Ci przygotowywać się do zajęć – szybko, łatwo i przyjemnie!
Wielkość: 404.24 kb
Id: 170
Immersja, czyli zanurzenie w języku obcym
Podtytuł: Model organizacyjny do adaptacji bilingualnego kształcenia w przedszkolu. Powszechnym pytaniem psychologów, metodologów, pedagogów i nauczycieli praktyków staje się obecnie pytanie o metodykę sukcesu w aspekcie nauczania bilingualnego małych dzieci. Myślą pr... więcej
Ten plik można kupić za pomocą przelewu (2.99 PLN brutto) lub za pomocą pobrań dołączanych do miesięcznika BLIŻEJ PRZEDSZKOLA lub usługi bliżej MAX.
Podtytuł: Model organizacyjny do adaptacji bilingualnego kształcenia w przedszkolu.
Powszechnym pytaniem psychologów, metodologów, pedagogów i nauczycieli praktyków staje się obecnie pytanie o metodykę sukcesu w aspekcie nauczania bilingualnego małych dzieci. Myślą przewodnią refleksji przedstawicieli różnych dyscyplin naukowych jest poszukiwanie metod przyswajania języka obcego dostosowanych do danej sytuacji, w której dziecko przebywa i rozwija się. Czyni się starania, aby nauczanie języków stało się bardziej efektywne niż dotychczas. Dąży się do rezygnacji z metody tradycyjnej na korzyść naturalnego przyswajania języka przez dziecko, dostosowanego do danej sytuacji, w której dziecko przebywa i się rozwija.
Badania naukowe dowodzą, że skuteczność uczenia się języka jest tym większa, im młodsze dziecko.
W artykule opisana została metodyka nauczania dwujęzycznego małych dzieci, metoda immersji językowej oraz warunki efektywności immersji i sukcesy w nauczaniu języków obcych poprzez zastosowanie metody immersji