Akademia Edukacji posiada AKREDYTACJĘ Małopolskiego Kuratora Oświaty
Typ: pdf
Wielkość: 651.39 kb
Stron: 2
Id: 1516

Hello, I’m Pinky (metoda Leo English)

Anna Lesińska-Gazicka   Listopad 2011

Każdy program nauczania języka angielskiego dla małego dziecka powinien zawierać historyjki słowno-obrazkowe. Historyjki czerpią ze źródła języka angielskiego. Osadzone są w konkretnym kontekście, który jest dziecku znany, chociażby poprzez informację obrazkową. Zawartość emocjonalna ... więcej
Pobierz Ten plik można pobrać za pomocą SMS (2.46 PLN brutto) lub za pomocą pobrań.

Zobacz również

języki obcemetoda Leo Englishscenariusz zajęć

Więcej w podobnej tematyce znajdziesz klikając w jeden z tagów
lub skorzystaj z wyszukiwarki

Więcej z działu

Język obcy w przedszkolu

Więcej z tego numeru

Listopad 2011

Każdy program nauczania języka angielskiego dla małego dziecka powinien zawierać historyjki słowno-obrazkowe. Historyjki czerpią ze źródła języka angielskiego. Osadzone są w konkretnym kontekście, który jest dziecku znany, chociażby poprzez informację obrazkową.
Zawartość emocjonalna historyjki angażuje dziecko i motywuje do słownej wypowiedzi. Historyjka to często punkt wyjściowy do minidramy.


W artykule zawarto wskazówki metodyczne do pracy z dziećmi metodą Leo English (szczególnie w zakresie wykorzystywania historyjek obrazkowych) oraz scenariusz zajęć: „Hello, I’m Pinky”.