Akademia Edukacji posiada AKREDYTACJĘ Małopolskiego Kuratora Oświaty
Typ: pdf
Wielkość: 651.39 kb
Stron: 2
Id: 1516

Hello, I’m Pinky (metoda Leo English)

Anna Lesińska-Gazicka   Listopad 2011

Każdy program nauczania języka angielskiego dla małego dziecka powinien zawierać historyjki słowno-obrazkowe. Historyjki czerpią ze źródła języka angielskiego. Osadzone są w konkretnym kontekście, który jest dziecku znany, chociażby poprzez informację obrazkową. Zawartość emocjonalna ... więcej
Pobierz

Zobacz również

języki obcemetoda Leo Englishscenariusz zajęć

Więcej w podobnej tematyce znajdziesz klikając w jeden z tagów lub skorzystaj z wyszukiwarki

Więcej z działu

Język obcy w przedszkolu

Więcej z tego numeru

Listopad 2011

Każdy program nauczania języka angielskiego dla małego dziecka powinien zawierać historyjki słowno-obrazkowe. Historyjki czerpią ze źródła języka angielskiego. Osadzone są w konkretnym kontekście, który jest dziecku znany, chociażby poprzez informację obrazkową.
Zawartość emocjonalna historyjki angażuje dziecko i motywuje do słownej wypowiedzi. Historyjka to często punkt wyjściowy do minidramy.


W artykule zawarto wskazówki metodyczne do pracy z dziećmi metodą Leo English (szczególnie w zakresie wykorzystywania historyjek obrazkowych) oraz scenariusz zajęć: „Hello, I’m Pinky”.